Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
brodern som hadde den med fra Australia, og ja... den er IKKE god, virkelig ikke god. :sick:

Hvor fikk han tak i den da? Spaserte han bare inn på en sjappe i Australia og kjøpte den? Den er da dansk, er den ikke?

Lenke til kommentar
brodern som hadde den med fra Australia, og ja... den er IKKE god, virkelig ikke god.  :sick:

Hvor fikk han tak i den da? Spaserte han bare inn på en sjappe i Australia og kjøpte den? Den er da dansk, er den ikke?

Har ingen anelse, og ja den er dansk (den ble sponset av Calsberg..)

 

 

klippet fra skryten:

"The Universe. It's mighty power. It's evolutionary force, not to be stopped by anyone. In its beauty, this, this is a happy place to stay, filled with harmony and cosmic joy. A free place, where men can express themselves, and be as when they were born. All of this is, because someone cares. Because someone looks after us. When we sleep, when we play. When we act natural. This is a movie about those who risk life, and partners, to guarantee living in a wonderful and free universe. This is a movie about the Gayniggers From Outer Space."

 

 

jeg mener... hallo.. høres det lovende ut...?

døm kommer jo selvfølgelig fra planeten Anus...

Lenke til kommentar

Siste filmen jeg så, var Taking Lives starring Angelina Jolie :love:

På min divx kompatible DVD spiller :!: Funker fett det! :thumbup:

 

Som dere sikkert har skjønt er dette en skrkkfilm...

 

Kort: Så handler den om: Den litt "obsessed av jobben" FBI agenten Angelina Jolie, som arbeider med drapssaker. Hun er en spesialist i sitt område, og ble tilkalt når en vanskelig drapssak kom opp. Hun og et vitne jobber tett sammen for å finne den psykopatiske seriemorderen. Det er en lang og brutal forfølgelse, med mange overaskelser, og runder av med at det er nok blod for deg, og hele familien.

 

Ville gitt filmen terningkast 3, underholdende film, men har den deja Vu følesen, av at jeg har sett den før...

Lenke til kommentar

"Attack the Gas Station"

 

Koreansk komedie om fire ungdommer som raner en bensinstasjon, tar så betjeningen som gisler og tvinger alle kundene til å fylle full tank enten de vil eller ikke. Så litt etter litt spinner alt ut av kontroll ettersom gjengmedlemmer, politi og mafia blir involvert i tinga. Litt morsom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...