Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor gidder dere å diskutere, 12 Monkeys er jo en drittfilm uansett.

Vi har jo diskutert Plan 9 uten at noen har klaget.

Men den er jo faktisk kul.

At den er så dårlig at den blir gøy er en ting, jeg sier bare at det ikke burde være noen krav på hva slags filmer vi snakker om. Vi kan f eks ha en samtale om xXx, til tross for at den er noe av det verste jeg har sett.

Lenke til kommentar
holder på å se 12 monkeys akkurat nå. Men får helt fnatt av han masete fyren som fyker rundt Bruce Willies på det galehuset. Fy pokkern altså for en irriterende fyr! Hvis han fortsetter å være med sånn resten av filmen er alt ødelagt.. :hrm:

Tror ærlig talt ikke dette er film for deg. Filmen handler mye om rollefiguren til Brad Pitt og han spiller så sinnsykt bra! Nesten det beste jeg har sett han gjøre. Hvis du ikke ser det geniale i filmen eller klarer å nyte historien og skuespillprestasjonene så ville jeg satt på The Fast and the Furious. Der er det ikke så bra skuespillere og handlinga er ikke altfor komplisert ;) Knallbra film for deg! :thumbup:

 

Ikke alle har samme smak...heldigvis

Er nettopp ferdig med 12 monkeys.

Du har nok rett, det var ikke noe film for meg. Kjedelig og laber er konklusjonen. :thumbdown:

 

Genialt?? og at Brad Pitts prestasjoner der var "sinnsykt bra" er utenfor min fattevne. Dvden går rett i kassen...

Ferris Bueller's Day Off står nå for tur

 

The Fast and the Furious. Der er det ikke så bra skuespillere og handlinga er ikke altfor komplisert  ;) Knallbra film for deg!  :thumbup:

 

takker for tipset - skal sjekke det opp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I Rosens Navn.

Så den på skolen i dag, det var ihvertfall en film der man måtte tenke sinnsykt mye hele tiden. Vil si at den var litt bra. :)

Med Slater og ... Pearlman?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Med Slater og ... Pearlman?

Slater og Connery. :)

Sett den?

Jess, MK @ Forus vgs. :)

 

Ron Perlman er med han. Visste at Connery var med, men han liker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...