Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Inception

 

Kjedelig og tam film, satt mest og ventet på at den skulle bli ferdig. Sover man, sover man ikke, skal man sove litt mer i drømmen? Det oppsummerer vel handlingen ganske bra.

 

Terningkast 2,5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inception

 

Kjedelig og tam film, satt mest og ventet på at den skulle bli ferdig. Sover man, sover man ikke, skal man sove litt mer i drømmen? Det oppsummerer vel handlingen ganske bra.

 

Terningkast 2,5.

Jeg som trodde Diskusjon.no ikke hadde så mange troll.

 

For det første så forsvinner hele spenningen så snart du vet at han kan lett starte på nytt. Han gjør alt så overdrevet vansklig at du blir forbanna.

Vel, du fikk vel kanskje med deg at igjennom hele filmen så slet han med å oppfatte at det hele var "en simulasjon"? Du kan jo tenke deg at hvis du hadde blitt plassert midt i noe som virker 100 % ekte så hadde nok du også slitet med å takle det som "bare" en simulasjon.

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva?

Protip: I denne tråden må man ikke finne på å kritisere filmer som har over 8 i rating på IMDB, man har nemlig ikke lov til å ha egne meninger her.

Det handler ikke om at det var Inception han snakket om.

 

Det er bare måten han skriver hele posten sin på, som i nærmest håp om at noen skal kritisere han.

 

EDIT: Som jeg nå nettopp gjør. Dang.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Du kan forresten heller ikke kritisere mainstream action/barnefilmer, eller noe som involverer Michael Bay. Du er heller ikke berettighet til en mening hvis du ikke følger de til enhver tid gjeldende dogmer for filmtitting, som postulert av de mislykkede filmstudentene m/støtte fra de overbærende administrative oraklene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Det handler ikke om at det var Inception han snakket om.

 

Det er bare måten han skriver hele posten sin på, som i nærmest håp om at noen skal kritisere han.

 

EDIT: Som jeg nå nettopp gjør. Dang.

 

Posten var slett ikke sånn ment så bare ta det helt med ro.

Lenke til kommentar

Hva?

Protip: I denne tråden må man ikke finne på å kritisere filmer som har over 8 i rating på IMDB, man har nemlig ikke lov til å ha egne meninger her.

Det handler ikke om at det var Inception han snakket om.

 

Det er bare måten han skriver hele posten sin på, som i nærmest håp om at noen skal kritisere han.

 

EDIT: Som jeg nå nettopp gjør. Dang.

Bare fordi folk er vant til å lese at film X får positive anmeldelser, så betyr det ikke at med en gang det er en person som ikke liker denne filmen så prøver han å lage krangel utav det.

Endret av TMB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Skriv en kort, lite utdypende og svært negativ anmeldelse om en kjent og godt likt film.

 

2. Få kritkk og svar om å utdype anmeldelsen.

 

3. Klag på at ingen respekterer meningen din når folk kritiserer anmeldelsen du frivillig la ut på et diskusjonsforum.

4. Observer forummedlem oppsummere hendelsen punktvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

post-94305-0-30991800-1310941253_thumb.jpg

The Uninvited ( 2009 )

Skummel? not so much, noen scener hvor man skvetter til litt ja men vil ikke si at filmen er noe særlig skummel. Måtte småflire litt av noen scener hvor dem prøvde å lage skummel stemning :tease:

Men uten å røpe for mye så ble det litt mindeføkk på slutten noe jeg likte. En helt grei film

6/10

 

 

blitt endel film de 2 siste dagene ja :ohmy:

Lenke til kommentar

1. Skriv en kort, lite utdypende og svært negativ anmeldelse om en kjent og godt likt film.

 

2. Få kritkk og svar om å utdype anmeldelsen.

 

3. Klag på at ingen respekterer meningen din når folk kritiserer anmeldelsen du frivillig la ut på et diskusjonsforum.

 

Det er vel rett og slett tråden i et nøtteskall ja.

Lenke til kommentar

Wall-E

 

Styrte unna denne filmen i 2008 når den kom ut, mye fordi jeg ikke helt likte traileren. Angrer litt på det i dag når jeg endelig fikk sjela over meg til å se den.

 

At man klarer å gjøre så mye ut av enkle lyd effekter, gestikuleringer og litt veiving er nesten et mirakel. Det er mye sjel, humor og glede i denne filmen, og jeg foretrekker slik sett mye heller Wall-E og EVE fremfor mange av dagens skuespillere som bare jabber avgårde med endeløse dialoger. Less talk, more action.

 

Fornøyd med denne, og kan derfor anbefales fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...