Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle kjøpe meg en ny bok som jeg tenkte jeg skulle lese i julen. Endte med at jeg kjøpte to.. Jaja, tenkte jeg.. Da har jeg i hvert fall mer enn nok å lese i ferien.. Så feil kan man ta.. KJøpte Lifeguard og Cross av James Patterson. Har hatt de i fire dager og jeg er over halvveis i bok nr.2. Dette burde si sitt om kvaliteten. Lifeguard greide jeg ikke legge fra meg, og Cross er helt fantastisk. Man skal tåle litt blod og gørr, men for de av oss med en velutviklet fantasi er dette snop! Jeg venter i spenning på The 5th horseman, som visstnok skal komme 19 des, har ventet siden juni! Kanskje det blir en god jul allikevel..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

leser lotr Fellowship om the ring har kommet til der Gandalf the gray møter durin's bane. trode jeg kom til å finne boka litt kjedelig da jeg har sett filmen, men man får se mye mer fra boka en de filmen gir deg.

i filmen virker det som alt skjer med en gang, mens i boka går det 30 år fra bilbo drar til Frodo drar. og mange andre ting tar lengre tid også.

Må si kapitelet Elrond's counsil var en høydere mye mye festlig historie som ikke var med i filmen.

 

edit: leser seff på Engelsk

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Må si kapitelet Elrond's counsil var en høydere mye mye festlig historie som ikke var med i filmen.

 

edit: leser seff på Engelsk

7569916[/snapback]

 

Hehe, det var nettopp det kapitelet jeg syntes var mest kjedelig da jeg leste boka. Men bøkene er bedre enn filmene, har sans for action og det å denge ned orker, men det er først og fremst i bøkene man opplever storheten med Midgard og de store forskjellene og ikke minst misforståelsene mellom de ulike rasene.

Lenke til kommentar
Leste akkurat Iskaldt Bedrag av Dan Brown. Har aldri vært så opphengt i en bok. Folk fikk sjokk av hvor rask jeg var til å lese den. Har du ikke lest den, LES DEN

7569451[/snapback]

syntes det faktisk var den kjedligste boks hans... Har du lest de andre??

7572803[/snapback]

 

nope. Er ikke typen så leser så mye. Men jeg skal nok lese de andre bøkene hans :) noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Leste akkurat Iskaldt Bedrag av Dan Brown. Har aldri vært så opphengt i en bok. Folk fikk sjokk av hvor rask jeg var til å lese den. Har du ikke lest den, LES DEN

7569451[/snapback]

syntes det faktisk var den kjedligste boks hans... Har du lest de andre??

7572803[/snapback]

 

nope. Er ikke typen så leser så mye. Men jeg skal nok lese de andre bøkene hans :) noen å anbefale?

7576645[/snapback]

ja da... alle :innocent: start med engler og demoner og fortsett så med da vinci koden du :thumbup:

Lenke til kommentar
Skal begynne på Maskeblomstfamilien av Saabye Christensen i morgen. Noen som har lest den? Er den like bra som Beatles og Halvbroren?

7578130[/snapback]

 

Åja, kjempebra bok. Gled deg, men ikke les den om du er i kjempegodt humør, stemningen i boka er veldig dyster...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...