Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver fortsatt å leser "Flaggermusmannen" tar litt tid, for har så lite tid for tiden så det blir bare litt og litt lesning når jeg har litt tid. Nesbø skriver alltid utrolig bra med flotte skildringer. Har nå kommet til side 223, men på side 217 ble jeg i går for første gang irritert på Nesbø.

 

åhhh..Hvorfor måtte han ødelegge hele mitt flotte bilde av karakteren til Birgitta.

 

Ydmyke og ødelegge henne. Søte Birgitta.

Lenke til kommentar

jeg bestemte meg for å tvinge meg gjennom "don quijote" her forleden. overraskende lettlest og morsom bok, med tanke på at den er skrevet på 1600-tallet. kan anbefalles til alle, og har veldig korte kapitler for de med konsentrasjonsvanker :D

 

forresten "går" det veldig bra. akkurat ferdig med bok 1.

Lenke til kommentar

Da ble jeg akkurat ferdig med "Flaggermusmannen"

Dette er den fjerde Nesbø boken jeg har lest, og jeg er like imponert hver gang. Spesilet av hvordan Nesbø avslutter sine bøker. Det er stortsett et fast mønster, men det er twist fra bok til bok. Twisten er aldri på samme sted.

 

Jeg er som sakt veldig imponert av hvordan Nesbø skriver og nøster opp etter å ha plantet info gjennom boken. Detaljer får liksom en mening. En viktig plass. Han skriver så sinnsykt gjennomtekt og disiplinert.

 

Jeg sitter likevel igjen med en tanke. Dere som har lest boken. Denne Kristin, Harry`s gamle flamme som han beskriver. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den siste siden i boken. Tok hun livet sitt med piller?

 

"Flaggermusmannen" anbefales sterkt.

Lenke til kommentar

Leser nå Teori og Praksis av Nikolaj Frobenius og skal lese Isslottet av Tarjei Vesaas, noe jeg gruer meg til.. Har lest den en gang før og den var kjedelig som fy, men nå er jeg blitt eldre og har trolig forhåpentligvis litt mer forståelse for bokens dybde så jeg kan finne noe glede i den. Særemne er noe dritt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...