Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva sier dere til meg hvis jeg sier at jeg ikke syns noe om DT? :O

Ikke det at jeg ikke har prøvd, har tross alt hørt alle platene dems, men neeeei. Funker bare ikke.

 

Ja, det må du vel få lov til å mene. Ingen som tvinger deg til å like Dream Theater.

Er bare sånn det er.....folk har forskjellig smak.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Tja, er ikke den største Dream Theater-fanen heller. Slik jeg ser det er de et nokså ujevnt band. Og da tenker jeg ikke teknisk (for der er de suverene), men rent sangmessig. Hjelper ikke å spille svinbra, når materialet blir ensformig og kjedelig til slutt. Jeg foretrekker AC/DC's "TNT" fremfor [putt inn DT-sang utenom de som faktisk skiller seg ut]. Men når de først har noen gode låter, så låter de virkelig bra.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hva om å snakke om noe annet en DT? Ikke det at de er kjedelige å snakke om, men det er da flere band der ute.

 

Jeg lurer på om det er flere en meg som liker Senteced? Har ikke hørt på de så lenge, men må si at jeg liker dem. Vokalisten har en meget bra stemme som fenger meg. Flere som hører på, eller ikke liker Sentenced?

Endret av Zephyros
Lenke til kommentar

Rota fram igjen nokon gamle LP'ar for ei stund sida eg og, og fant Led Zeppelin III, The Jimi Hendrix Experience, Jimi Hendrix - Crash Landing, Deep Purple - Mark1&2, Deep Purple - Who Do We Think We Are, Jethro Tull - Heavy Horses ++++ :) Masse godbiter der, ja.

 

Edit: Og denne koseklumpen, da... :love:

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er flere en meg som liker Senteced? Har ikke hørt på de så lenge, men må si at jeg liker dem. Vokalisten har en meget bra stemme som fenger meg. Flere som hører på, eller ikke liker Sentenced?

 

Du er ikke den eneste her som liker Sentenced. Synes dem er bra, men vokalen er litt svak, ihvertfall på de "reinere" partiene.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Hoho, gikk gjennom platesamlinga til pappa og fant deep purple - 30th anniversary collection :w00t:

Na-nana-naa-nana-naaa-nana-naaa-nana-naaa (hush) :)

 

Ehm... jaja, bare kjeda meg vilt jeg lissom ;)

Av og til kan det være sunt å kjede seg! Og finner man gamle Deep Purple-plater mens man kjeder seg, så er det verdt det... ;)

Lenke til kommentar

for dem som liker litt hard-rock, så vil jeg anbefale fortytwo . et lokalt band som gjør framskritt. du kan laste ned noen sanger H E R

 

 

også til litt mer funky rock. enda ett lokalt band, ved navn Raamad. last ned noen sanger H E R

 

 

EDIT: lokalt, vil si her i omerådet rundt Ålesund :thumbup:

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er flere en meg som liker Senteced? Har ikke hørt på de så lenge, men må si at jeg liker dem. Vokalisten har en meget bra stemme som fenger meg. Flere som hører på, eller ikke liker Sentenced?

Sentenced er sjefolainen!

Liker den The Cold White Light plata..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...