Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har litt på følelsen at Chloe ikke er den hun utgir seg for å være.  :hmm:

Kan være no med hun ja.. Eller kansje chappelle? :hmm:

Det kan egentlig være ALLE! Det som er så spennende. ;)

Mhm, føler på en måte at jeg ikke stoler på noen ...bortsett fra Jack.

Tror også vi kan stole på nydelige Michelle. Ellers blir jeg mycket besviken!!

Lenke til kommentar
#fjernet spoiler ettersom Nikkor også fjernet den i originalinnlegget#

Og hvordan vet du det? Hvis du faktisk VET det, og du sier det her UTEN å advare mot spoiler, så kan det faktisk være advarselsesgrunn. Ikke umulig at du får nettopp det når jeg har diskutert det med de andre moderatorene.

 

Ikke ødelegg serien for oss som følger med... seriøst. Ingen med noenlunde utviklede sosiale antenner gjør slikt. Tenk LITT før du kommer med lignende dumme utsagn igjen, for dette var virkelig uklokt.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
men en ting...Hvordan i all verden klarer alltid en skurk å komme seg inn på CTU ( er det ikke det det heter....?), og få jobb der...?

Jeg likte egentlig ikke den biten jeg heller. Blir på en måte akkurat det samme som hun dama (hjerneteppe :blush: ) i sesong 1. Men men.

pluss hu dama (jernteppe :blush:) i sesong 2 som begikk selvmord. men nå syns jeg det begynner å bli spennende.

Hmm.. dama som tok selvmord? Var ikke det sesong 1? Den som var muldvarpen var jo Nina Myers... og hun som tok selvmord var jamey som jeg husker skjedde det i sesong 1.

det var desuten ikke selvmord, det var nina myers som drepte henne så hun ikke skulle sladre :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...