Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Når dere så at jeg skrev det, så hvorfor leste dere det?

Eh... for når man har sett hva du skriver, så har man allerede lest det kanskje? En link til det du vil fortelle, og en spoiler warning hadde vært løsningen.

 

Men... da avslutter vi Kasp-diskusjonen, og fortsetter "24"-diskusjonen. For å få en god start... hva tror dere tema blir i sesong 4?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å få en god start... hva tror dere tema blir i sesong 4?

Godt spørsmål. Når det etterhvert blir så mange sesonger så er det viktig at serien utvikler seg (selv om vi jo alle liker dem som de er så langt :p). Vil gjette (og gjerne håpe) at det i neste sesong ikke vil bli en like stor trussel mot "menneskeheten" som i de to siste sesongene. Skal litt til for å overgå en atombombe og biologiske våpen uten at det blir FOR drøyt :) Kanskje noe i en mindre skala, gjerne mer "personlige" tragedier, selv om jeg har vanskelig for å komme på noe mer tragisk med familien Bauer :whistle:

 

Nei, vet egentlig ikke :) bare tenker høyt. Men godt tema! :w00t:

Lenke til kommentar

Det som kommer til å bli kjipt med sesong 4 er at mange av de personene som er kjent fra tidligere sesonger ikke er med lenger, vis du leser på imdb.com virker det som verken President Palmer, Kimberly Bauer :(, Chase Edmunds, Michelle Dessler og Tony Almeida ikke er med i sesong 4...Men regner med det blir en knall bra sesong likevel, men det er synd vis de ikke skal være med...

Lenke til kommentar
Det som kommer til å bli kjipt med sesong 4 er at mange av de personene som er kjent fra tidligere sesonger ikke er med lenger, vis du leser på imdb.com virker det som verken President Palmer, Kimberly Bauer :(, Chase Edmunds, Michelle Dessler og Tony Almeida ikke er med i sesong 4...Men regner med det blir en knall bra sesong likevel, men det er synd vis de ikke skal være med...

Så hvem er med? Bare Jack :dontgetit:

Det vil liksom ikke bli 24 da..

Lenke til kommentar
Hmm... leste en plass at det var heller en skuffende sesong, siden mange av personene var de samme. Dermed håper de sesongen til neste år blir bedre, når det er nye fjes. Gleder meg til å se hvordan den nye sjefen i CTU er... har lest at hennes førsteprioriterte oppdrag er å sparke Jack...

Er ikke det førsteprioritet til alle sjefene og folkene hos Division? :p Ikke noe nytt der.

 

Nye folk som kommer inn gjør vel ikke noe, selv om det er greit å ha igjen NOEN. Synes selv det var litt uvant med nye fjes i begynnelsen av sesong 2, men gikk seg greit til. Det samme i sesong 3. Det vil alltid (for meg ihvertfall) virke rart å endre noe som ER 24 hver sesong, men nye ting må skje! Dersom serien ikke utvikler seg kan ting bli kjedelige i lengden. Er vanskelig å holde spenningen oppe i 17,5 timer x 4! Litt spennende å vite at hvem som helst i serien kan dø hvert øyeblikk, og at det ikke er noen fasit på hvem som klarer seg og hvem som ikke gjør det.

 

(Oi, leste meldingen jeg quotet feil. Nye folk var positivt ja. Ok da, hehe. :whistle: Jaja, var ikke så viktig uansett)

Lenke til kommentar

Som sagt, så lenge Jack er med så er det jo plass for mye action :thumbup: ...

Å som det sies at den nye sjefen for CTU vill sparke Jack trur jeg hun bare må stille seg i kø :D .. Mange innen CTU og andre har i tidligere sesonger ville ha bort Jack, han har jo en ganske spesiell måte å etterforske ting på..

 

Men hver sesong har bydd på nye folk, og det har du jo blitt vant til ettervert, så er spørsmålet om hvor mange år det vill bli mellom sesong 3 og 4?

Det var jo 1 år mellom sesong 1 og 2, og 3 år mellom 2 og 3...

Eller kanskje det er snakk om måneder, uansett, gleder meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...