Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

24, ses 3 er helt vanvittig, gled dere.

 

Når det kommer til å kjøpe denne, så ville jeg kanskje anbefale å kjøpe samleboxen med alle sesongene.

 

Og dette er ikke en spoiler, men mer ment som en liten snack bit; Aldri før har 24 vært mer intens.... Hver episode sluttter på en sånn måte at det blir nesten utenkelig...

 

 

Gled dere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra det jeg har sett på reklamen,så virker denne sesongen mer spennende enn de andre.

Mener å huske fra ifjor, at jeg synes det ble litt langtekkelig enkelte ganger. Håper det ikke blir slik i år.

Så blir det jo bedre med at de sender det 2 ganger i uka. :yes:

Lenke til kommentar
24, ses 3 er helt vanvittig, gled dere.

 

Når det kommer til å kjøpe denne, så ville jeg kanskje anbefale å kjøpe samleboxen med alle sesongene.

 

Og dette er ikke en spoiler, men mer ment som en liten snack bit; Aldri før har 24 vært mer intens.... Hver episode sluttter på en sånn måte at det blir nesten utenkelig...

 

 

Gled dere...

Vet du med sikkerhet at det vil utgis en komplett samleboks? Vil denne i så fall komme på sone2 format (inkl. norsk tekst?).

 

Noen som vet datoen for utgivelsen av sesong 3, son2 norsk?

Lenke til kommentar
well spank my ass, and call me charlie, kaste ut Elisha Cuthbert? NEI!!

 

Greit nok...dama er fin så det holder, men hu ødelegger hele serien.

 

 

mvh

Pantera

hvordan da?

jeg kan ikke tenke meg at serien hadde blitt bedre uten henne. da måtte man ivertfalll erstattet henne med et anna moment.

det at mange ting skjer på en gang er jo liksom litt av 24 sitt varemerke, og som gjør serien virkelig bra og verd å følge med på

Lenke til kommentar
i fjord begjynte den i august. Gjere sikkert da i år og. det vil eg tru. :thumbup:

har sett ein episode . virke kjekk. :hmm:

Den begynte vel helt i begynnelsen av juli i fjor, om jeg ikke husker feil. I August hadde de ett "oppsamlingsheat" med reprise av de 8 første episodene eller noe sånt, så folk som hadde vært på ferie skulle kunne catche opp.

Lenke til kommentar

Kan legge til at den er til salgs hos DVD strax.no

 

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=23549 ( past and copy)

 

Om denne er med norsk tekst vet jeg ikke...men herligheten kan bli din for en liten slump penger...

 

 

Kan også fåes tak i gjennom play.com

 

Vil så klart ikke drive med reklame... men dette er de mest aktuelle sidene

 

Den slippes ikke før på sen sommeren i sone 2 men den kommer også ut på sone 1 snart...Når det kommer til sendtidspunktet:

 

MANDAG 5 Juli : 21:50

 

Samt

 

Torsdager 21:50

 

 

Enjoy folks

Lenke til kommentar
Kan legge til at den er til salgs hos DVD strax.no

 

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=23549 ( past and copy)

 

Om denne er med norsk tekst vet jeg ikke...men herligheten kan bli din for en liten slump penger...

 

På Dvdstrax står det sone2 etterfulgt av et UK flagg. Det betyr at det ikke er norsk tekst. I tillegg er det kun forhåndsbestilling på Dvdstrax, med release 9 august.

...og det blir for lenge å vente.

Vi får følge med på Tv2 fra 5 juli.

Lenke til kommentar

Og i slutten av sesong 12 dør Jack Bauer. Men han kommer tilbake i sesong 13 ved hjelp masse munn-til-munn.

Kanskje en teit spøk, men det er da en grense over hvor mye Amerika skal bli truet, Jack Bauer skal tåle, og hvor mye flaks han skal ha... Episode 1 og 2 var bra, men jeg er blant de tvilsomme til episode 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...