insider Skrevet 20. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2004 ja roter noe fryktelig .. tror jeg er noe trøtt Mente selvsakt sesong 3 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har sett ferdig 24 sesong 3 Noen som vil vite hva som skjer i resten av episodene......?? Sier du det så permbanner jeg deg :!: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg anbefaler ikke å ty til ulovelige metoder får å skaffe serien, siden det er helseskadelig! Problemet er at når jeg startet 0900 å se, så tenkte jeg ikke på at jeg måtte på jobb neste dag! Tror jeg kan sitte\stå i det uendelige å se på 24, må være en av de mest spennende seriene noen sinne laget(untatt x-files, men den diskusjonen tar vi ikke her). Hadde ikke negler igjen etter noen episoder.. terningkast 7\6 etter min mening Lenke til kommentar
bleepher Skrevet 20. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2004 Vil forresten legge til at 24, ses 4 kommer til å gå i usa fra og med januar 2005...altså nesten et halvt år til... Jippi... vi gleder oss... Lenke til kommentar
piit Skrevet 20. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har sett ferdig 24 sesong 3 Noen som vil vite hva som skjer i resten av episodene......?? Sier du det så permbanner jeg deg :!: :!: Jeg lurer på hva som skjer med Jack i sesong 4. Dette skulle liksom være hans siste oppgrag, så jeg tipper vi får se han på flukt fra politiet eller noe i sesong 4. Dakar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg lurer på hva som skjer med Jack i sesong 4. Dette skulle liksom være hans siste oppgrag, så jeg tipper vi får se han på flukt fra politiet eller noe i sesong 4. Dakar Ja, han vil jo bare hjelpe... Anyway... 24 begynner virkelig å bli heftig nå. Utrolig genial serie, lagt opp genialt med overraskelser og tvister både her og der. En ting til : Kiefer Sutherland gjør seg jævli godt som vampyr. Noen som vet hva jeg sikter til? :-) Lenke til kommentar
tøs Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Heisveis folkens. Jeg var en iverig fan av 24 de to første sesongene. Jeg har ikke enda fått fulgt med noe særlig denne gangen. Er det noen som greier å få meg oppdatert på hva som har skjedd? uten å ødelegge resten av serien. Kommmer det noen repriser? slik som tv2 gjordet den første gangen? Lenke til kommentar
piit Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Kommmer det noen repriser? slik som tv2 gjordet den første gangen? Jepp, det gjør det. Se her. @Afseth: Kiefer Sutherland, vampyr? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 En ting til : Kiefer Sutherland gjør seg jævli godt som vampyr. Noen som vet hva jeg sikter til? :-) The Lost Boys Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 En ting til : Kiefer Sutherland gjør seg jævli godt som vampyr. Noen som vet hva jeg sikter til? :-) The Lost Boys Helt riktig. Fikk litt sjokk når jeg ble oppmerksom på coveret. Da måtte jeg jo se filmen (har ikke sett den før). Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Blir jo bare mer og mer spenning for hver episode.Gleder meg så utrolig til kl.21.50 i morgen.Må ta med en tur på rema å kjøpe meg cola og noe snacks Edit:Må få taki meg sesong 1&2 på dvd når det blir litt billigere.Samt Sesong 3 også da. Endret 21. juli 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Fikk tak i sesong 1 på www.cdon.com for 199 kroner for en stund siden. Vet ikke om de fortsatt har samme tilbud. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Esj, er 359,- for sesong 1 nå, og hårreisende 429,- for sesong 2. Lenke til kommentar
piit Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Esj, er 359,- for sesong 1 nå, og hårreisende 429,- for sesong 2. Uh? Det er da drøyt! Jeg kjøpte da sesong 1 for 149 og sesong 2 for 299 penger. Men hvor var nå det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Esj, er 359,- for sesong 1 nå, og hårreisende 429,- for sesong 2. Uh? Det er da drøyt! Jeg kjøpte da sesong 1 for 149 og sesong 2 for 299 penger. Men hvor var nå det. Seriøst? Send med en PM da piit om du husker hvor du kjøpte pakkene Lenke til kommentar
piit Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Huff, farlig å være så glemsk. En nettbutikk var det iallfall. Men begge er svenske versjoner da, uten at det spiller noen rolle for meg iallfall. Er jo norsk undertekst da også. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) fant sesong 1 til 200,-kr på den svenske sida http://www.ginza.se/ det er det billigste jeg fant Endret 21. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
piit Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Minst like spennende i dag ja. Jeg vil se mer! NÅ! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 ant sesong 1 til 200,-kr på den svenske sida http://www.ginza.se/ det er det billigste jeg fant Det var svæt billig.... bare synd at omslaget er på svensk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå