Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler ikke å ty til ulovelige metoder får å skaffe serien, siden det er helseskadelig! Problemet er at når jeg startet 0900 å se, så tenkte jeg ikke på at jeg måtte på jobb neste dag!

Tror jeg kan sitte\stå i det uendelige å se på 24, må være en av de mest spennende seriene noen sinne laget(untatt x-files, men den diskusjonen tar vi ikke her). Hadde ikke negler igjen etter noen episoder..

 

terningkast 7\6 etter min mening

Lenke til kommentar
Jeg har sett ferdig 24 sesong 3 :yes:

Noen som vil vite hva som skjer i resten av episodene......?? :whistle:

Sier du det så permbanner jeg deg :!:

:!:

 

Jeg lurer på hva som skjer med Jack i sesong 4. Dette skulle liksom være hans siste oppgrag, så jeg tipper vi får se han på flukt fra politiet eller noe i sesong 4.

 

Dakar :cry:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva som skjer med Jack i sesong 4. Dette skulle liksom være hans siste oppgrag, så jeg tipper vi får se han på flukt fra politiet eller noe i sesong 4.

Dakar :cry:

Ja, han vil jo bare hjelpe...

 

Anyway... 24 begynner virkelig å bli heftig nå. Utrolig genial serie, lagt opp genialt med overraskelser og tvister både her og der.

 

En ting til : Kiefer Sutherland gjør seg jævli godt som vampyr. Noen som vet hva jeg sikter til? :-)

Lenke til kommentar

Heisveis folkens.

Jeg var en iverig fan av 24 de to første sesongene. Jeg har ikke enda fått fulgt med noe særlig denne gangen.

 

Er det noen som greier å få meg oppdatert på hva som har skjedd? uten å ødelegge resten av serien. :)

 

Kommmer det noen repriser? slik som tv2 gjordet den første gangen?

Lenke til kommentar

Blir jo bare mer og mer spenning for hver episode.Gleder meg så utrolig til kl.21.50 i morgen.Må ta med en tur på rema å kjøpe meg cola og noe snacks :p

 

Edit:Må få taki meg sesong 1&2 på dvd når det blir litt billigere.Samt Sesong 3 også da.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...