Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sålenge de greier å lage et noenlunde interessant plot, er serien

grei nok. Synes det mest underholdende med serien er de mange vendingene

og overaskelsene underveis.

At det skjer mye i hver eneste episode er noe plagsomt, da en er nødt til å se

alle for å kunne henge med.

Lenke til kommentar

Hmm jeg gledet meg mer til de forrige sesongen av en eller annen grunn...Jeg følger med på 24 nå, men er ikke sånn veldig, veldig spennende nå synes jeg..Men det er jo en bra serie.

 

men en ting...Hvordan i all verden klarer alltid en skurk å komme seg inn på CTU ( er det ikke det det heter....?), og få jobb der...? :hrm: Når det har skjedd såå mye terror i serien der tidligere.. Nå er det jo han litt ekle med det halvlange håret...

Men det er vel slik det er med sånne serier.. :yes:

 

De burde ikke lage så fryktelig mange sesonger til..De burde gi seg mens de er på topp...Hittil har det jo gått ut på det samme i hver sesong..og da blir det kjedelig etterhvert,synes nå jeg...

Lenke til kommentar
men en ting...Hvordan i all verden klarer alltid en skurk å komme seg inn på CTU ( er det ikke det det heter....?), og få jobb der...?

Jeg likte egentlig ikke den biten jeg heller. Blir på en måte akkurat det samme som hun dama (hjerneteppe :blush: ) i sesong 1. Men men.

Lenke til kommentar
men en ting...Hvordan i all verden klarer alltid en skurk å komme seg inn på CTU ( er det ikke det det heter....?), og få jobb der...?

Jeg likte egentlig ikke den biten jeg heller. Blir på en måte akkurat det samme som hun dama (hjerneteppe :blush: ) i sesong 1. Men men.

pluss hu dama (jernteppe :blush:) i sesong 2 som begikk selvmord. men nå syns jeg det begynner å bli spennende.

Endret av Gudhjelpe
Lenke til kommentar
men en ting...Hvordan i all verden klarer alltid en skurk å komme seg inn på CTU ( er det ikke det det heter....?), og få jobb der...? :hrm: Når det har skjedd såå mye terror i serien der tidligere.. Nå er det jo han litt ekle med det halvlange håret...

Men det er vel slik det er med sånne serier.. :yes:

Sikker på at han er bad da?

(Har forresten sett hele sesong 3 )

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...