Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

for alt vi veit som ikke har sett lengre enn det TV2 har vist, er det vel ingen som vet om kasp har spoilet eller ikke. han ler seg sikkert skakk over alle drittmeldingene som kommer om han bare fant på noe. er ikke akkurat vanskelig å ha det litt gøy på andres bekostning når man som her viser så tydelig at man gleder seg til noe.

 

uansett, synes sesong 3 holder bra med mål, bortsett fra en eller to ting.

en kar wastet et delta team, som sikkert er topptrent til det ytterste. det synes jeg var så patetisk at jeg mista helt sansen for å følge med, men gjorde det allikevel.

også dette med den ormen. det virker litt for mye som om nina er en gud. litt for likt "hackers" filmene.

ellers er det jo en litt missing link det der med kyle singer da. hvorfor i all verden skulle almeida gå bort til denne fyren, for å få seg selv skutt? han visste jo at han ikke hadde noe med det å gjøre. også hva i allverden drev disse andre folka med, som kidnappet Singer?

 

jaja, serien holder da mål i uventede handlinger, men dem har tenkt litt for lite på hva som har skjedd tidligere.

Endelig en som har en fungerende hjerne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en kar wastet et delta team, som sikkert er topptrent til det ytterste. det synes jeg var så patetisk at jeg mista helt sansen for å følge med, men gjorde det allikevel.

ellers er det jo en litt missing link det der med kyle singer da. hvorfor i all verden skulle almeida gå bort til denne fyren, for å få seg selv skutt? han visste jo at han ikke hadde noe med det å gjøre. også hva i allverden drev disse andre folka med, som kidnappet Singer?

Det Delta-teamet var jo ikke forbredt i det hele tatt på bakhold da. Var jo ikke akkurat en kar heller.

 

Almeida og CTU var på jakt etter Singer da han ble skutt, eller husker jeg feil?

De trodde da at det var han som hadde viruset. Folka som kidnappet Singer gjorde det ganske sikkert for å forvirre CTU, for å lede dem på villspor (noe de klarte).

Lenke til kommentar

det var jo almeida og bauer som hadde iscenesatt hele greia. det med singer var bare bullshit fra dems side.

det var ingen virustrussel, dem hadde funnet det på for å få bauer inn i amador-miljøet igjen.

 

så jeg ser ikke sammenhengen med singer at all. kanskje han kommer igjen seinere, det ville nok forklart saker litt bedre.

 

EDIT:

dette deltateamet skal vel være et topptrent elite lag? dem satt jo mange av dem i kjøretøyet.

blir for dumt at dem bare blir wipet ut så raskt av et lite bakhold.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
det var jo almeida og bauer som hadde iscenesatt hele greia. det med singer var bare bullshit fra dems side.

det var ingen virustrussel, dem hadde funnet det på for å få bauer inn i amador-miljøet igjen.

 

så jeg ser ikke sammenhengen med singer at all. kanskje han kommer igjen seinere, det ville nok forklart saker litt bedre.

 

EDIT:

dette deltateamet skal vel være et topptrent elite lag? dem satt jo mange av dem i kjøretøyet.

blir for dumt at dem bare blir wipet ut så raskt av et lite bakhold.

Derja, det hadde ikke jeg tenkt over (at alt var ett spill) :blush:

Lenke til kommentar

Vil bare si at episodene som kommer på mandag og neste torsdag, ikke er fullt så spennende, men etter det blir det spennende :)

 

24 i går: Synes det var rart at Nina som har kuttet over en hovedåre i halsen greier å drepe ca 10 stk inne på det rommet..

Det var jo en del vakter der med våpen

Lenke til kommentar

sier seg vel nesten selv at de vaktene som almeida satte ut var korrupte, da de ikke lå på det rommet hvor Nina ble holdt (du så ialfall ikke likene dems, noe som hadde vært vanlig da)

husk at Bauer var rask på å mase om hvem som Almeida hadde satt igjen, så alt tyder vel på det.

 

men det er så jævla urelistisk det med Nina. hu er liksom hackergud #1, og så kutter hun sin egen pulsåre i halsen for så å rømme. bra dem har drept (eller da mest sannsynlig drept) denne, ja, vil også kalle hu for en slags Trinity i en matrix verden.

 

synes at det er en del urealistisk i denne sesongen, til forskjell fra de 2 andre.

delta teamet, nina, det tullet med at en persons private hevn skal gå ut over millionvis av amerikanere, (dog han er dau) og denne starten som ikke har sammenheng med resten at all. snakker da om Singer og viruset, og at Almeida fikk seg selv skutt i halsen av en som da tydelig skal ha tak i Singer av en nå helt uforklarlig grunn, ialfall ingen grunn til dette stedet dem blir holdt (singer og dama

Lenke til kommentar
Da er jeg ferdi med 24 sesong 3..

 

Fortsett å se alle dere som har fulgt med.. Dette er virkelig en bra serie.

til dere andre som ikke har sett på serien, kjøp DVD settet og hold av et par dager.. :)

Eller bare kjøpe DVD-ene for morro skyld, og brenne filmene for åpen scene? :cool:

 

Ærlig talt, jeg har "prøvd" å like serien, men det er umulig. Hva er morsomt med serien? Platonisk idioti, hele greia.

Lenke til kommentar
Kan ikke folk som ikke liker serien, drite i å forsøple en diskusjon blant oss som liker den?

 

Bandidos Pelle : Liker du ikke serien, så behøver du ikke å komme inn hit for å slenge dritt. Det er faktisk en veldig lite sosial intelligent greie å gjøre. Du erter bare på deg andre forumbrukere.

Han er en veztkantsozz2k fra Vinderen, hva ellers? :)

Lenke til kommentar
Kan ikke folk som ikke liker serien, drite i å forsøple en diskusjon blant oss som liker den?

 

Bandidos Pelle : Liker du ikke serien, så behøver du ikke å komme inn hit for å slenge dritt. Det er faktisk en veldig lite sosial intelligent greie å gjøre. Du erter bare på deg andre forumbrukere.

Han er en veztkantsozz2k fra Vinderen, hva ellers? :)

Og du sier vindaren eller vindera? :tease:

 

Japp. Håper virkelig at Nina er død nå. :thumbup:

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Japp. Håper virkelig at Nina er død nå.  :thumbup:

Einaste måten ho kan ha overlevd det på er ved at det var ein dobbeltgjengar, noko eg tvilar sterkt på. Var på tide at ho tok kvelden no.

 

Ein ting eg tenkte på då eg såg på OL her ein dag.

 

Er det berre meg eller liknar NRKs OL-programleiar Pål Gordon Nilsen på James Badge Dale aka Chase Edmunds in 24?

253221.jpegchase1.jpg

 

Mulig det ikkje er så lett å sjå på dei bileta, men det første eg tenkte på då eg såg Pål Gordon Nilsen på TV var Chase :p

 

Bandidos Pelle : Liker du ikke serien, så behøver du ikke å komme inn hit for å slenge dritt. Det er faktisk en veldig lite sosial intelligent greie å gjøre. Du erter bare på deg andre forumbrukere.

 

Agreed. Dette er ein diskusjon rundt 24, la oss diskutere i fred.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...