Gå til innhold

Warning prosenter og varighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (SnowDOG_ @ 13/06/2004 : 15:53)
Har 10% warning som eg fikk da eg ikke klarte å passe kj*ften min for over 6mnd siden. Det eg lurer på er kor lenge man må ha den? Eg har da vært snill helt siden da.  ;)

Seriøst..... :ermm:

Hvis du har fått 100% warn vil de vurdere saken. Har de kommet utover en stor tidsperiode vil de sikkert bare sette ned til noe.

Du klarte ikke å passe kjeften din, og du fikk warn.. Hvis du absolutt ikke tåler å ha 10% warn kan du vel bare slutte å være på forumet da.

Edit: Hvorfor sensurer du ord selv? Helt meningsløst spør du meg..

Endret av Jonas

QUOTE (Jonas @ 14/06/2004 : 08:13)
QUOTE (Ingar @ 14/06/2004 : 08:05)
Hvorfor opprettholder dere en løsning som brukerne er i mot?  :hmm:

Snakker du for alle brukerene nå? Ikke for meg i hvertfall.. Synes systemet er bra jeg.

"Jeg er i mot warn systemet deres"

Sier kansje litt om deg? Noe sier meg at du har ganske nær 100% ..

Sier kanskje litt om meg? Sier kanskje litt om deg, og hvor feil du egentlig tar.

Joo, jeg har 30 % warn, men er det veldig nære 100%? Nei.. Pass munnen din.

QUOTE (Admin'c @ 14/06/2004 : 08:53)
0% her, men man burde miste 10% per mnd etter min mening hvis det hadde vært slik at 100%=ban men slik er det tydligvis ikke :)

Får se om vi ikke kan få på plass et system som lister opp warns eldre en x måneder slik at vi kan begynne å bli litt snille og slette litt warns avogtil :)

La bare warns være ellers kan man bare hærse litt rundt, ta det litt rolig, få fjerna warnsen og deretter herse litt på nytt...

(Og yes, I got a warn once uppon a time...)

edit:

Foresten hvordan kan noen få 10% warn?

Jeg har fks. fått 1 warn og har dermed 20%...?

Endret av Remerser

QUOTE (Remerser @ 14/06/2004 : 16:02)
La bare warns være ellers kan man bare hærse litt rundt, ta det litt rolig, få fjerna warnsen og deretter herse litt på nytt...
(Og yes, I got a warn once uppon a time...)

edit:
Foresten hvordan kan noen få 10% warn?
Jeg har fks. fått 1 warn og har dermed 20%...?

Nei, du har fått 2

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...