Gå til innhold

Warning prosenter og varighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (SnowDOG_ @ 13/06/2004 : 15:53)
Har 10% warning som eg fikk da eg ikke klarte å passe kj*ften min for over 6mnd siden. Det eg lurer på er kor lenge man må ha den? Eg har da vært snill helt siden da.  ;)

Seriøst..... :ermm:

Hvis du har fått 100% warn vil de vurdere saken. Har de kommet utover en stor tidsperiode vil de sikkert bare sette ned til noe.

 

Du klarte ikke å passe kjeften din, og du fikk warn.. Hvis du absolutt ikke tåler å ha 10% warn kan du vel bare slutte å være på forumet da.

 

Edit: Hvorfor sensurer du ord selv? Helt meningsløst spør du meg..

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Har tenkt litt ja, og kommet frem til at den eneste grunden til at noen vil ha fjerna warns er fordi de tror de blir banna. Du blir ikke automatisk banna hvis du har 100% ;)

 

At du ikke liker å ha warn er ikke en selfølge.. Har over 10% og jeg misliker det ikke.

Lenke til kommentar

QUOTE (SnowDOG_ @ 13/06/2004 : 21:52)
Greit men når forsvinner den? If ever.... :shrug:

Slik som jeg har forstått det...aldri

 

Det er noe du har gjort som ikke kan forandres på. Gjort er gjort, er det ikke det man sier? :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

QUOTE (Ingar @ 14/06/2004 : 08:05)
Hvorfor opprettholder dere en løsning som brukerne er i mot? :hmm:

Snakker du for alle brukerene nå? Ikke for meg i hvertfall.. Synes systemet er bra jeg.

 

"Jeg er i mot warn systemet deres"

 

Sier kansje litt om deg? Noe sier meg at du har ganske nær 100% ..

Lenke til kommentar

Warning systemet er fint det, selv om mange fjortisser blir så provosert av å få en advarsel at det er helt komiskt :p

 

Har selv 10%, hadde vært deilig å fått den vekk, selv om den ikke bryr meg så ille mye, så er det ikke akkurat skøy å ha den der.

Lenke til kommentar

QUOTE (Jonas @ 14/06/2004 : 08:13)
QUOTE (Ingar @ 14/06/2004 : 08:05)
Hvorfor opprettholder dere en løsning som brukerne er i mot?  :hmm:

Snakker du for alle brukerene nå? Ikke for meg i hvertfall.. Synes systemet er bra jeg.

 

"Jeg er i mot warn systemet deres"

 

Sier kansje litt om deg? Noe sier meg at du har ganske nær 100% ..

Sier kanskje litt om meg? Sier kanskje litt om deg, og hvor feil du egentlig tar.

 

Joo, jeg har 30 % warn, men er det veldig nære 100%? Nei.. Pass munnen din.

Lenke til kommentar

QUOTE (Admin'c @ 14/06/2004 : 08:53)
0% her, men man burde miste 10% per mnd etter min mening hvis det hadde vært slik at 100%=ban men slik er det tydligvis ikke :)

Får se om vi ikke kan få på plass et system som lister opp warns eldre en x måneder slik at vi kan begynne å bli litt snille og slette litt warns avogtil :)

Lenke til kommentar

La bare warns være ellers kan man bare hærse litt rundt, ta det litt rolig, få fjerna warnsen og deretter herse litt på nytt...

(Og yes, I got a warn once uppon a time...)

 

edit:

Foresten hvordan kan noen få 10% warn?

Jeg har fks. fått 1 warn og har dermed 20%...?

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

QUOTE (Remerser @ 14/06/2004 : 16:02)
La bare warns være ellers kan man bare hærse litt rundt, ta det litt rolig, få fjerna warnsen og deretter herse litt på nytt...
(Og yes, I got a warn once uppon a time...)

edit:
Foresten hvordan kan noen få 10% warn?
Jeg har fks. fått 1 warn og har dermed 20%...?

Nei, du har fått 2

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...