Gå til innhold

Warning prosenter og varighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (Skallmann @ 23/06/2004 : 14:19)
QUOTE (Jankee @ 23/06/2004 : 14:02)
Viss du såg det uredigerte innlegget til sadolf så ville du vore ganske einig i at permban blei innvilga for han.

Tull.

Skal du sitere det som ble slettet får du gjøre det skikkelig. Det var ikke en trussel, det var fremstilt som en spøk med en lattermild smiley.

Føler behov for å skrive min personlige mening her.

 

Det Sadolf skrev var at han skulle dra til <adressen min> og ta en "alvorsprat" med meg. Hva som menes med alvorsprat er ganske vidtspennende, og jeg så det som ganske ubehagelig.

 

Ser det som ganske naturlig at Sadolf ble bannet, og vurderer å politianmelde det om han kommer med ytterligere trusler. Han har heller ikke vært direkte pen i PM'er han har sendt til meg, uten at jeg ønsker å gå nærmere inn på akkurat hva han har skrevet.

 

Så kjenn historien før dere kommer med meninger.

 

Uansett... denne er visst stengt, men ville bare si min personlige mening da det omhandler meg og noe jeg synes var direkte ubehagelig.

 

Det han fikk advarsel for var heller ikke for én ting, men for mange ting som helt klarte viste at han blåste i retningslinjene som ALLE brukere har forpliktet seg til å følge (når man registrerer seg), og å kjenne til. Retningslinjene er ikke mye mer enn vanlig folkeskikk og netikette som alle burde kjenne til. Tåler man ikke noen advarsler for å ikke følge normal folkeskikk, har man ingenting på ett sivilisert forum å gjøre.

 

Takk for at dere hørte på meg.

 

EDIT : For ordens skyld... det var ikke jeg som ga han ban. Det skjedde før jeg så det aktuelle innlegget.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...