Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Jeg ser fortsatt mengder av buggs.

Browser: Firefox 0.8

Blinkende reklame.

Noen av sidene blir strekt slik at det ikke passer for 1024x768 som de andre gjør.

 

Plz bytt tilbake til det gamle. Sorry men dette var ikke no bra :no:

Ikke bare p.g.a buggsa men hele designet.

 

 

 

 

 

"Yo Leif"

Endret av Same-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det meste virker som før bortsett fra at reklamen nå fyller vanvittig mye mer av den første skjermbildet man får på en sak. En fet diger reklamen på toppen, og på hver side etterlater kun en smalt felt i midten som inneholder noe "nyttig". En annen forskjell at linjen med abfalinger, bruktmarkes osv ligger hel helt på topp, noe som gjør at reklamen får en en enda mer sentralen plass. En tredje ting er at at prisguiden nå heter produktguide, nos som var forvirrende og som forblir ulogisk den stund prisoppslag er den viktigste funksjonen til denne guiden.

 

Så til slutt er det noe som er det samme som før men som helt klart bør bli endret: etter å ha lest de tre-fire nyhetssaken på førstesiden og man ruller ned siden (eller page down alt etter hva man er vant med), dukker det opp en ny fet reklame som fyller nesten hele siden.

 

Jeg syns reklamefokuset ble veldig stort med den nye designet, på den positiven siden, men ble jo ble og komme med konstruktive kritikk og ikke klager siden da ville det bare stått hvor dumt det var med all reklamene i innleggene, så syns jeg sidene nå lastes forterer ned når jeg bruker Opera. Antagelig fordi man har fått en enklere koding av websidene og det er da noe.

Lenke til kommentar

Hm, lurer meg på om jeg ikke har prøvd å skrive noe her i natt, men utifra editen så var det kanskje ikke så konstruktivt..:)

 

Fint at dere liker det nye designet! Det er alltid skummelt å skifte design, særlig etter å ha fått "kjørt seg" av folka i webdesign-forumet først!

 

Retter forøvrig en takk til Marvil, lokaltog, cfenzo og O for hyggelig hjelp og konstruktiv kritikk i sluttfasen!

:)

Jeg har uttrykt mine følelser og kommentarer i andre tråder og til folk som har med utformingen å gjøre..

Syns dere skal ha skryt for å ta ting til dere.. Jeg har kommet med forslag, de har prøvd og vi har kommet frem til hva som ble bedre, og hva som ikke ble det. Det syns jeg er positivt. Ofte er det slik at "sjefene" er en slik høyerestilt rase som ikke gidder å høre på brukerne..

 

Designmessig er dette et tilbakesteg. Jeg ser problemet her i denne sammenhengen med annonsører som setter frister osv, men syns dere bør ta det ganske så alvorlig at så mange, spesielt fra web-design-delen av forumet, er misfornøyde med dette resultatet. Det er, no offence, litt tydelig at de/den som har utformet dette designet ikke har tenkt på, evt har kunnskap, utseende. Man kunne LETT (og billig) fått et MYE penere design enn dette her. Derfor mener jeg at dette designet bør kjøres midlertidig mens et nytt og penere blir utformet. Dere har tydeligvis fokusert mye på å vise innhold, men som et av norges største datanettsteder kan man kjøre et deisgn som er pent og informativt..

 

Får virkelig håpe designere av logo og bakgrunnen der ikke fikk mye betalt, i så fall har dere blitt snytt.

Aner ikke hvor mye peil du har på slikt, men eneste som er gjort med logoen er å fikse noe antialiasing, legge på strokes og fikse noen fargefeil.. Man trenger ingen designer for å utføre den jobben. Jeg fikk en fin henvendelse fra en av dem, der han lurte på om jeg kunne gjøre den gamle om til den nye utifra de betaene jeg hadde sett av den nye. Det er det eneste som er gjort, så der har dem vertfall ikke blitt snytt for noe.

 

Når det gjelder designet er vel det utformet av en eller flere i styret, det ble vel prøvd med designer på noen deler, noe som ikke ble helt bra visst.

 

 

Uansett:

Mitt tips til de som styrer blir;

- Kjør dette designet som en midlertidig løsning mens dere utformer et nytt. Mulig det kan ta mye tid, men det vil i mine øyne være verdt det.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Tror Zone Alarmen min har tatt knekken på de omdiskuterte reklamene, jeg ser dem i hvertfall ikke. Kan nevne at jeg så de gamle reklamene :p

 

Den blinke bug'en som oppstår med Netscape (7.1) og Mozilla/Firefox kan ikke være bra. Blir sliten av å se på at siden laster.

 

Kolonnen til høyre er altfor stor. Den Utgjør ca 1/3 av skjermen. Det eneste den tjener til er å unngå linjedeling i lange topics i "Siste fra forumet". "Hovedvinduet" er også i minste laget. Hva med å redusere høyre kolonne til 50-75% av hva den er nå?

 

Ellers er jeg fornøyd.

 

PS: håper ikke dere har brukere som kjører 800x600...

 

Sp+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...