Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg får jobber når jeg skrur av brannmur-regelen. Core 15 p8018 på Advanced, Core 15 p8018 uten flagg og Core 18 p1047x på Beta.

 

Jeg selger hele skiten og begynner å dyrke poteter før jeg kjører de greiene, så da får det heller bli kjølig frem til jeg kommer hjem og får kjørt i gang GTA V.

 

 

Og nå fikk jeg faktisk en p9411 på det ene kortet. Det er tydeligvis et problem med tilgangen på det og p9201.

Lenke til kommentar

Dere som sliter med å få jobber, sitter dere utelukkende på Windows?

 

Jeg ser Windowsmaskinen min ikke har fått tak i en eneste WU siden kl 23 i går kveld (da problemet oppsto her første gang), men i mellomtiden har linuxboksen fullført to stk 9411.

Lenke til kommentar

Dere som sliter med å få jobber, sitter dere utelukkende på Windows?

 

Jeg ser Windowsmaskinen min ikke har fått tak i en eneste WU siden kl 23 i går kveld (da problemet oppsto her første gang), men i mellomtiden har linuxboksen fullført to stk 9411.

Får en like mye PPD med Linux som med Windows?

Lenke til kommentar

Under Linux oppnår man generelt opptil 10% mer PPD enn Windows gir, samt at ved GPU-folding får man kun ned core17 WUer. Jeg har heller ikke opplevd å ikke få ned ditto! Må legge til at økt PPD under Linux også gir tilsvarende økt strømforbruk.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Under Linux oppnår man generelt opptil 10% mer PPD enn Windows gir, samt at ved GPU-folding får man kun ned core17 WUer. Jeg har heller ikke opplevd å ikke få ned ditto! Må legge til at økt PPD under Linux også gir tilsvarende økt strømforbruk.

Ikke dumt. Hvis jeg skulle finne på å bygge en rigg bare til folding så kjører jeg linux. Så sparer jeg 800kr på operativsystem også.
Lenke til kommentar

Er det en god ide å kjøre linux gjennom vmware og folde?

Ikke hvis du folder på GPU. CPU; kanskje, test selv.

 

Jeg opplever færre problemer med folding i Linux når Linux først kjører som det skal. Typisk er det nettopp dette som skjer - klienten insisterer på å laste ned Core 15, som jeg har blokkert, mens Linux kjører på med Core 17 siden Core 15 ikke eksisterer til Linux. Dette er ikke noe hyppig problem, men det forekommer av og til.

 

PPD-messig ligge rjeg på rundt 280k per 970 i Linux kontra 250k for 970 i Windows. Sistnevnte har dog noe lavere klokk enn de to andre.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1651217

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...