Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fått nytt kort av noen, mens andre har hatt kortet i 3 mnd hvor jeg fikk reparert kort. 

Det skal sies at det er 3 skruer og vips, ny vifte. 

Noe de må sende den til tyskland for å gjøre det.. 

 

Jeg fikk 6000 kr av komplett for et 295 som var 4,9 år gammelt en gang. 

Pirke modus on: hehe: Tja så du kjøpte det neste med en gang det kom ut i jan 09? PS: Husker du snakket om det. hehe. Pirke modus off. Hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte flere 295, det ene døde da 590 kom, fikk det, så døde 590, fikk 690, så døde 690 fikk 780ti. 

Det andre sto som ikkefolde kort i årevis til den fikk redlight, da fikk jeg pengene igjen. 

 

Ikke alltid så heldig, 3com-routeren til mange k døde noen dager over fristen. 

Lenke til kommentar

Da er oppsparing til 980 begynt^^ Får satse på det ikke tar lange tia, så kommer jeg sterkere tilbake med flere kort enn før. Snart ferdig med oppussing i heiemt også, så da begynner alle maskinene å folde igjen. 

 

Gratulerer med milepæl kontorstol! :D

 

Kan få postet et par bilder også for gøy når jeg er ferdig på skole (Matte-time nå :p) ^^

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det (har ikke prøvd selv), tjener du 10 evga bucks (=$10) for hver måned du får minst 1,5 mill poeng (mao. hvis månedsstatistikken på extremeoverclocking.com viser minst 1,5 mill), halvparten for ca. halvparten av poengene.

 

Så med maks. 120/år, og med utgangspunkt i billigste 980 i shop'en til evga nå, så tar det i beste fall ca. 4,5 år å "tjene" et 980.

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det (har ikke prøvd selv), tjener du 10 evga bucks (=$10) for hver måned du får minst 1,5 mill poeng (mao. hvis månedsstatistikken på extremeoverclocking.com viser minst 1,5 mill), halvparten for ca. halvparten av poengene.

 

Så med maks. 120/år, og med utgangspunkt i billigste 980 i shop'en til evga nå, så tar det i beste fall ca. 4,5 år å "tjene" et 980.

Må vel betale toll også regner jeg med?
Lenke til kommentar

Ok. Spennende konsept. Det er lett å forstå hvorfor de trekker så mange brukere. Veldig fint tiltak spør du meg :)

 

Edit: Ja, jeg ser at evga.com ikke shipper internasjonalt, men man kan alltids bruke en courier. Frakt, toll og mva gjør det dog ikke særlig lukrativt.

Endret av Strato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...