Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

970 gir med ppd pr krone.

Mitt 980 gir rundt 360k ppd, mens 970 gir 295k ppd

Og overklokker man 980 kan man komme opp i 450k :)
Hvor stor overklokk snakker vi?

 

 

Mitt 980 klokket seg ned pga varme :rofl: :rofl: :rofl:

1550mhz foldet jeg med 3x 980 i 4 døgn. Vannkjøling ja

 

Har ikke nubbesjans på å få mitt 980 opp til 1550mhz, Det kneler ved ca 1500mhz @ 1,25v

Lenke til kommentar

Problem... Nå har forteller windows meg at maskinen kommer til å restarte seg selv innen ett døgn på grunn av en oppdatering (TAKK MICROSOFT).

 

Jeg har fikset registeret slik at dette ikke skal skje i fremtiden, men jeg må restarte maskinen for å verifisere endringene.

 

Spørsmålet mitt da er; Hva skjer dersom jeg trykker en WU på pause, restarter maskinen og så starter F@H klienten?

 

Har jeg mistet WU'n eller vil den fortsette der jeg slapp?

Lenke til kommentar

Problem... Nå har forteller windows meg at maskinen kommer til å restarte seg selv innen ett døgn på grunn av en oppdatering (TAKK MICROSOFT).

 

Jeg har fikset registeret slik at dette ikke skal skje i fremtiden, men jeg må restarte maskinen for å verifisere endringene.

 

Spørsmålet mitt da er; Hva skjer dersom jeg trykker en WU på pause, restarter maskinen og så starter F@H klienten?

 

Har jeg mistet WU'n eller vil den fortsette der jeg slapp?

 

Den vil fortsette der du slapp, ingen fare :)

Lenke til kommentar

 

 

970 gir med ppd pr krone.

Mitt 980 gir rundt 360k ppd, mens 970 gir 295k ppd

Hmmm... Ser ut som Nvidiakortene gir mer folding enn AMD. Jeg får bare 187k PPD på hvert av mine 290X
Er folk som får 325k med 290x...

 

La inn Catalyst 15,4beta for å se om denne er noe bedre...

Lenke til kommentar

 

 

Problem... Nå har forteller windows meg at maskinen kommer til å restarte seg selv innen ett døgn på grunn av en oppdatering (TAKK MICROSOFT).

Du vet du kan endre på det med Windows oppdateringer? Slik at Windows ikke automatisk installerer dem.

Editert windows registry til å aldri foreta automatisk restart

Lenke til kommentar

Du kan jo også trykke finish og la WU gjøre seg ferdig før du restarter. Med 2 gpu'er bør du trykke pause når den første er ferdig, før du restarter PC'en. Det greieste er å slå av automatikken i Windows update og ta oppdateringene når det passer deg.

Lenke til kommentar

Jeg tenker å bygge meg en rigg som bare står og folder. Med et 280x som gir mest PPD for pengene. Bare gpu folding. Tenkte skaffe så billig cpu som mulig. Vil en svak cpu trekke ned PPD når jeg bare bruker gpu til folding?

 

 

Da er jeg med på Team Hardware jeg og  :) Har et 7970 kort som jeg vil grille litt.  Lurer på hvor lenge ca man må vente får se navnet sitt på lista?

 

 

 

970 gir med ppd pr krone. 

Mitt 980 gir rundt 360k ppd, mens 970 gir 295k ppd

Hmmm... Ser ut som Nvidiakortene gir mer folding enn AMD. Jeg får bare 187k PPD på hvert av mine 290X

 

 

 

jeg bruker omega drivern til 290x og ligger rundt 550- 620k ppd med 2 stk @1100mhz

 

til 280x/7970 er 14.9 drivern best med den ser jeg 160 - 190k ppd

 

legger ved screens av 280x 

post-149914-0-21684900-1431596147_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Jeg tenker å bygge meg en rigg som bare står og folder. Med et 280x som gir mest PPD for pengene. Bare gpu folding. Tenkte skaffe så billig cpu som mulig. Vil en svak cpu trekke ned PPD når jeg bare bruker gpu til folding?

 

 

Da er jeg med på Team Hardware jeg og  :) Har et 7970 kort som jeg vil grille litt.  Lurer på hvor lenge ca man må vente får se navnet sitt på lista?

 

 

 

970 gir med ppd pr krone. 

Mitt 980 gir rundt 360k ppd, mens 970 gir 295k ppd

Hmmm... Ser ut som Nvidiakortene gir mer folding enn AMD. Jeg får bare 187k PPD på hvert av mine 290X

 

 

 

jeg bruker omega drivern til 290x og ligger rundt 550- 620k ppd med 2 stk @1100mhz

 

til 280x/7970 er 14.9 drivern best med den ser jeg 160 - 190k ppd

 

legger ved screens av 280x 

 

Lurer på hva som gjør at jeg får så lite PPD med mine kort... Nå ligger jeg på 257k, med 2 stk 290X + CPU.

Lenke til kommentar

Begynte å folde igjen i går etter laaaang tid uten.

2500k @ 5.0 Ghz gir 24k ppd mens 6950 @stock gir 6k ppd.

Nesten ikke vits da..

 

Skjønner at 970 gir bra med ppd, hvordan er det med 970 i sli på luft i et forholdsvis stort kabinett (Fractal XL)?

Og hvor varme blir gpu'er når man folder med dem, aldri foldet med gpu før, og har lenge tenkt på å oppgradere

skjermkortet.

Lenke til kommentar

Lurer på hva som gjør at jeg får så lite PPD med mine kort... Nå ligger jeg på 257k, med 2 stk 290X + CPU.

 

Prøv å ta bort cpu

Jeg har prøvd med og uten, i hovedsak benytter jeg ikke CPU til folding, utgjør så lite...

Nå ligger jeg på 367k PPD totalt på 2 kort :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...