Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten litt rart at de ikke gjør slikt med hensikt innimellom. Hvordan kan man ellers kontrollere integriteten til prosjektet?

 

Var jeg hjernen bak prosjektet, ville det vært integrert som en del av algoritmen i fah. Selv om man har konstatert det tidligere, vil jeg absolutt se behovet for å overprøve det på nytt.

 

Men tilbake til det faktiske tilfelle, får du bonus for begge jobbene?

Mener jeg har fått det tidligere, men 100% sikker er jeg ikke. Skal følge ekstra nøye med denne gangen.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på å spørre dere om noe litt off topic her. Vi vet jo at med 2 kort + CPU i foldinga skaper en del varme. Jeg har som sagt 2 stk GTX 670 kort fra Asus som har en kjøler med to vifter. Varmen fra disse korta blir da dumpet inne i kabinettet istedenfor ut bak slik referanse kjøleren til nVidia gjør det. Jo, jeg får kaldere GPU temps vs referanse og lavere støynivå, men den varme lufta fra skjermkorta påvirker CPU temps en god del.

 

Hvis jeg skulle kjøpt meg 980 kort, ville dere da anbefale kort med referanse kjøleren? Noen andre tanker rundt dette 'problemet'?

Lenke til kommentar

Dette kabinettet er helt konge. Det kjøler meget godt med vifter som alt følger med i prisen.

 

https://www.komplett.no/corsair-carbide-air-540-cube-case-sort/783884

 

Du har god plass i kasse, og grei oversikt. Ville kanskje vurdert å bygge i en ny kasse. Stock kjøler står en del tilbake dersom du sammenlikner med andre kjølere. Så jeg vil absolutt anbefale kjølere av den typen du alt har med tanke på temp og støy.

 

Mitt råd :wee:

 

Men har du en kasse som er tett, så vil du tjene på å bruke stock kjølere da de kaster luften ut av kabinett. Men de støyer en del mer etter mine erfaringer.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Den kassa er helt fantastisk!

Det følger med 2 vifter i front og 1 bak og man kan sette i 2x 120 eller 140mm i topp.

Med plass til SSD/HDD/PSU og alle kablene bak er luftgjennomstrømningen den beste jeg har vært borti.

Det er også plass til 2x HDD inni kabinettet som skyves inn mot oppsatt hotswap så den blir 100% kabelfri.

5cm av cpu12v , 24pin og kabelen til gpu er det eneste som vil vises i den kassa.

post-64596-0-43120100-1413458404_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er som War skriver en helt suveren patent ved at alt kabel-rot fra PSU er adskilt i egen del (dette forhindrer god luftstrøm dersom det står sammen med HK) og alle ekstra Hard disker osv som vanligvis også står iveien for luftstrøm står sammen med PSU.

 

I den delen av kassa hvor HK, GPU og CPU står får du helt fri flyt av luft, og det er meget ryddig.

 

Enkel kasse å jobbe med, og en helt suveren luft flyt. Kombinerer du med en H105 f.eks på CPU, så vil du få en meget kjølig løsning til en pris du kan drømme om å komme i nærheten av på noe annen måte.

 

Den er bare noe atypisk med tanke på standard størrelse for en PC generelt, men dersom dette ikke er av betydning, er det bare pluss ved denne kassa.

 

Løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Nesten litt rart at de ikke gjør slikt med hensikt innimellom. Hvordan kan man ellers kontrollere integriteten til prosjektet?

 

Var jeg hjernen bak prosjektet, ville det vært integrert som en del av algoritmen i fah. Selv om man har konstatert det tidligere, vil jeg absolutt se behovet for å overprøve det på nytt.

 

Men tilbake til det faktiske tilfelle, får du bonus for begge jobbene?

Fikk svar om dette på foldingforumet, og det viser seg at de faktisk sender ut 2 like WUer til forskjellige nye maskiner hvis det er mistanke om "BAD WU", så saken er da avklart. Jeg fikk også credit for begge ser det ut som, men det skulle jo bare mangle da!

Se link: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=19&t=26896

Lenke til kommentar

Noen som har socket 1366-HK som skal selges?

atx

Har et Asus P6T liggende i hylla, som såvidt jeg husker har feil med nettverksporten, men er ellers helt ok. Jeg satte i et kort og da fungerte det helt kanon.

Du kan beholde det for kostnaden det tar å sende det til deg. Kan også legge ved et nettverkskort kostnadsfritt, hvis jeg finner et i hylla.

 

Edit: Fant også en stock kjøler som evt. kan følge med.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...