Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Også er det i tradisjons tro helg, må vite :confused:

 

Hehe. Det jobbes ihvertfall med fah om dagen, så alt under ett må det sies å være meget positivt at de nå sørger for core 17 til Maxwell og jobber videre med optimalisering mot andre GPU osv.

 

Da får det heller bli litt krøll i prosessen. Det ser lovende ut etterhvert.

 

Dette står skrevet på fah sitt forum av Grandpa_01:

 

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=26905

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nesten spørre her etter som jeg henger litt etter angående F@H. Hva er best å bruke på 780 og Titan? Beta eller advanced flag? Kjører F@H 7.4.4 så klart.

 

Nå har jeg beta på begge Titan kortene og advanced på 780, alle GPU'ene får ned P13xxx. Gir nå ca 560k PPD som ikke er dårlig slikt sett men ... :hmm:

Driver versjon er vel 340.et-eller-annet.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Tror du skal være ganske trygg med Nvidia kort av den typen du har nå Chavalito. Om du velger det ene eller det andre, så tenker jeg du kan komme ut ganske likt.

 

Du vil kunne få ulike prosjekter med beta, advanced eller uten flagg. Men utgjør ikke de største forskjellene med tanke på PPD for din del.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Også er det i tradisjons tro helg, må vite :confused:

 

Hehe. Det jobbes ihvertfall med fah om dagen, så alt under ett må det sies å være meget positivt at de nå sørger for core 17 til Maxwell og jobber videre med optimalisering mot andre GPU osv.

 

Da får det heller bli litt krøll i prosessen. Det ser lovende ut etterhvert.

 

Dette står skrevet på fah sitt forum av Grandpa_01:

 

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=26905

Mye krøll nå ja, får ikke lastet opp og heller ikke tatt ned nye jobber! Dvs. at hvis de ikke fikser det så stopper mine 4P servere rimelig fort uten å ha noe gjøre.

 

Server response

[11:10:11] Connecting to http://assign2.stanford.edu:80/

[11:10:13] Posted data.

[11:10:13] Initial: 0000; + Could not authenticate Assignment Server 2 response

[11:10:13] + Couldn't get work instructions.

[11:10:13] - Attempt #7 to get work failed, and no other work to do.

Waiting before retry.

 

Edit:

Resatte serveren som ikke får ned ny jobb og skiftet flagg til standard smp, og da får den ihvertfall hentet det ned, men PPD blir redusert til 1/3. Kan ikke regne med at problemene med BigAdv workserver er fikset før tidligst i kveld en gang siden det er midt på natta der borte ennå.

 

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Og nå feiler det også på standard smp, og da blir det kaldt i stua. :green:

 

Edit: Liten oppdatering.

Ser at Kasson skriver flg. på foldingforumet nå:

kasson wrote:Yes, all our machines in that data center got knocked offline. I can't reach any of those machines at the moment. I sent our networking people email, but I can't provide an ETA at the moment.

 

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet!

 

Edit: Da ser det ut til at ting fungerer igjen, det kom ned BA på 2 servere nå.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jamen de funket fint før de oppgraderte AS serverne? Hvorfor fikse noe som funker.

Og nei war, er ikke maxwell som er problemet. De sier det, men er ikke sant.

Hvorfor bruke penger på nye? Skal ikke mye til før alt går av, kan ikke huske så mye krøll på de 10 årene jeg har forsket.

Noe annet jeg kan bruke mine kort på?

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jamen de funket fint før de oppgraderte AS serverne? Hvorfor fikse noe som funker.

Og nei war, er ikke maxwell som er problemet. De sier det, men er ikke sant.

Hvorfor bruke penger på nye? Skal ikke mye til før alt går av, kan ikke huske så mye krøll på de 10 årene jeg har forsket.

Noe annet jeg kan bruke mine kort på?

steke speilegg med prime95

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jamen de funket fint før de oppgraderte AS serverne? Hvorfor fikse noe som funker.

Og nei war, er ikke maxwell som er problemet. De sier det, men er ikke sant.

Hvorfor bruke penger på nye? Skal ikke mye til før alt går av, kan ikke huske så mye krøll på de 10 årene jeg har forsket.

Noe annet jeg kan bruke mine kort på?

steke speilegg med prime95

 

Jøss, er ikke amd jeg har, kunne det før på amd nå vet jeg ikke?

Lenke til kommentar

De skrev 02 oktober at de skulle klargjøre for Maxwell på Advanced, også skrev de at man kunne veksle mellom intet flagg og advanced.

 

Men det er helt sikkert en server eller noe som er nede ettersom de ikke får noe. Er vell bare 9201 som kjører på Maxwell enda, eller tar jeg helt feil?

 

Det vil jo gi en større teoretisk mulighet for at alt stopper opp hvis serveren som tildeler 9201 går ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...