Gå til innhold

Svær reklame i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi jobber med å pynte litt på den nye templaten siden dere tydeligvis ikke er overdrevent begeistret for den. De som vil kan nå velge det gamle to-kolonners-designet fra kontrollpanelet, jeg har laget et kjapt hack av det med den nye reklamen. Det er heller ikke den peneste løsningen i verden, men den mest plasseffektive måten å gjøre det på på så kort varsel.

Lenke til kommentar

"Jaja" tenkte jeg, "Jeg fjerner den bare", "Block images From ad1.hardware.no".

Men den ødelegger hele topbanneren(!), den er der fortsatt, bildet vises bare ikke, noen forslag?

 

Det er jo litt idiotisk å måtte scrolle sidelengs bare fordi noe som ikke vises lenger.

Endret av RatiX
Lenke til kommentar

De har tydeligvis starta overgangen til samme utseende/opplegg som på programmer.no

 

Skal tydeligvis hjelpe alle svaksynte med å forklare hvor de er henne i verden, for teksten virker stooor.

 

Var litt stort dette + at hele siden nå er litt jalla med hakk i bredden på høgresiden.

Hvor ble det av kanten på høgresia?

 

hw logoen kan godt krympes en god del. En 20% med vill gjetting.

 

Om reklamen blir der fremover, så sett på en ramme eller pakk inn siden litt bedre, for nå ligger liksom alt å flyter.

 

Mørk meny på toppen. lys langs siden . forum navigasjon i løse luften under reklamen og så en firkant som henger skjevt i forhold til toppmeny og reklamebanner.

 

Gjetter at forumet henger en rundt 30px for langt ut til høgre.

 

Ikke så imponert foreløpig.

Lenke til kommentar

QUOTE (RatiX @ 02/06/2004 : 13:48)
"Jaja" tenkte jeg, "Jeg fjerner den bare", "Block images From ad1.hardware.no".
Men den ødelegger hele topbanneren(!), den er der fortsatt, bildet vises bare ikke, noen forslag?

Det er jo litt idiotisk å måtte scrolle sidelengs bare fordi noe som ikke vises lenger.

Blokkerer du med CSS? Prøv "visibility: hidden;"

Lenke til kommentar

QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 13:47)
De som vil kan nå velge det gamle to-kolonners-designet fra kontrollpanelet, jeg har laget et kjapt hack av det med den nye reklamen. Det er heller ikke den peneste løsningen i verden, men den mest plasseffektive måten å gjøre det på på så kort varsel.

Takk :)

 

Lurer på hvor mange som akkurat bytta skin... :hmm:

Lenke til kommentar

Æsj. Også GUL reklame på BLÅ. Det er jo helt hemma! (jeg bruker programmer.no skinnet da - selv om det er standard INVISION skin som er litt modda da) + at de navigeringsknappene er heeeeeeeeeeelt hemmis nå - klarer ikke finne ut hvilket ikon som hører til hvilken tekst. Nei, dette ble bare for teit...

 

En 400px høy reklame selger vel ikke bedre enn en mindre - du øker bare sjangsen for at noen trykker på den! - dessuten er googleads bedre - tekst er bedre enn gult ekkel reklame på blått forumdesign....

 

Uffameg.. :(

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...