Gå til innhold

Svær reklame i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjelden jeg klager på noe her, men nå er det tid, dette ser helt forferdelig ut.

 

Må vel kunne tjene penger med mindre bannere enn dette eller ?

 

dette får karakteren :thumbdown: minus (999 oppe i mente)

 

EDIT :

Har ingenting mot reklame, men dette støtter jeg ikke -> hosts fil er redigert -> reklame borte :no:

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar

Nei, dette så jo mildt sagt misfostret og helt forskrudd ut, og noe av det styggeste jeg har sett. Dette var ikke bra :(

 

Både den svære reklamen øverst og designet ser jo ut til å være designet av en 5-åring, og bredder etc passer jo ikke lengre

 

Er det meningen at det skal være slik?

 

Takk gud for reklamefjernere... :(

Lenke til kommentar

pgressum var innom her.. han hadde vel vært en man kunne få en offisiell kommentar fra.. men nei da? bah.. jaja..

 

 

en annen bug er fast replay.. den gradient linja over som går fra grå til hvit er for lang.. så den blir brått grå igjen.. ikke pent

Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 02/06/2004 : 13:07)
Det er jo INGENTING som stemmer. Alle bredder blir feil, margene er på bærtur, menyen i toppen der oppe brytes på slutten, listen bare fortsetter.
Forøvrig en stygg versjon av HW-logoen til venstre her også.

Hva med å faktisk kvalitetssikre før publisering? Dere skremmer jo nye forumbrukere til andre deler av kloden osv.

user posted image

Lenke til kommentar

Joa, detta var jo herlig.. Eller kanskje ikke fullt så herlig, nei..

 

Det blir vel færre annonsører, men med disse størrelsene så renner det vel inn med penger.. I tillegg får jeg bortoverheis/rulletrapp i 1280*1024..

 

En annen ting; Er det nå man i overskriften for hver tråd skal skrive OBVIOUS MODEM WARNING elns..?

 

Go HW! :)

Lenke til kommentar

QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 13:27)
Først et par ting:
-Det er ikke jeg som har laget designet.
-Jeg kan ikke ta bort annonsen igjen.

Når det er sagt, hvis noen har noen forslag til andre konkrete forbedringer, skal jeg på det med en gang.

Noen kan vel gjøre noe..

 

Ting nummer en;

Vekk med den svære reklamegreia.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...