Gå til innhold

Svær reklame i forumet


Anbefalte innlegg

QUOTE (PoleCat @ 02/06/2004 : 16:04)
Får man lov å komme med designforslag basert på det gamle skinnet?
Jeg unner virkelig brukerene noe bedre enn dette. :yes:

(bare spør jeg, "lover" ikke noe, bare lurer...)

Come with it!

 

 

 

Og neste gang hw-crew:

 

Hva med å finne en reklame som er stilt på langs, slik at dere heller kan legge den på siden av den ytterste framen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som fortsatt whiner om at det ser stygt ut: Fuck off. Det går ann å bytte til det gamle skinnet.

 

På det gamle skinnet blir bare forumet flyttet et par hakk nedover.

 

Og btw, viste dere at man ikke trengte å trykke og kjøpe, når man ser en reklame?

 

Jeg har et forslag: Alle som ikke vil ha reklame kan gå sammen og betale det hw tjener på reklamen, så kan den fjernes. Bra, eller hva?

Lenke til kommentar

QUOTE (mlwirak @ 02/06/2004 : 15:14)
Vi har nemlig gått fra 0 til 2 annonseselgere etter påske, og de må ha steder å selge annonser på for å dekke egen lønn - og ikke minst skaffe HW mer penger slik at vi kan få bedre tjenester, raskere servere og flere som kan jobbe redaksjonelt.

Vi har til nå prøvd å holde Hardware så reklamefritt som mulig - men vi ser at denne stragegien har vært feil. Konkurrenter som DinSide og Itavisen har vokst sterkere enn Hardware.no, selv om disse har hatt mye mer annonser enn HW.

QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 15:59)
Jeg liker heller ikke store reklamebannere, det er vel ikke mange som gjør det. Men som dere vet er annonser vår eneste inntektskilde. Forumet har blitt veldig stort de senere årene, og koster nå ganske mye å holde i gang. Som dere sikkert har merket (senest akkurat nå) begynner den stakkars boksen å få veldig mye å gjøre, og vi har derfor kjøpt inn en ny server som blir tatt i bruk om noen uker. Det hadde vi ikke hatt råd til uten annonser. Derfor er det vel egentlig ganske fornuftig at forumet også har fått en annonse.

Hvis dere leser disse to postene så ser dere at hardware.no "sliter" litt og på den måten så må de henge opp en GIGANTISK reklamebanner som ikke gir noe som helst mening i det hele tatt.

Den lovnaden om at forumet skal være reklamefri kan jeg egentlig ikke huske.

Da Phpbb2 var i bruk så hadde pcutstyr.no en pen liten reklamebanner som alle kunne leve med og ingen klagde på.

 

Hvis det er absolutt en nødvendighet å ha reklame på forumet så burde dere stille krav til de som skal legge ut en slik banner om at den i allefall ikke skal være gigantisk i format, men en som kan gå inn i designet på hardware.no og andre skins som forumet bruker.

 

Og hvis økonomien er så jævla dårlig så det dere skal ha det til, hvorfor ikke sette i gang en kronerullering ala det overklokking.no har hatt, men bare at det blir til penger for forumserveren og forumserveren only, der brukerene kan donnere penger for å tjene inn det den nye serveren må ha kostet.

Og som takk for det så kan man få en liten "Donor stjerne" under brukerprofilen sin.

Et eksempel kan dere se her fra tournament.com sinde forumer:

user posted image

Jeg vil absolutt tro at det er folk som er villig til å donere noen penger i stede for å ha den store banneren som er et monster og ødelegger forumet på den måten som den gjør nå.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

QUOTE (dan1el @ 02/06/2004 : 16:26)
QUOTE (mad2003 @ 02/06/2004 : 16:22)
BAre bruk gamer.no sitt skin så er det bare en LITEN banner øverst og mye mer oversiktligt forum også!

Shh... da slenger de inn en banner der også..

Det kommer en 768x150-banner på Gamer.no også, som erstatter 468x60, men det vil ikke berøre bredden eller utseende ellers. Vil bare forskyve forumet litt ned. Grunnen til at det ikke er oppdatert hos oss, er at designeren vår er veldig opptatt med eksamen akkurat nå.

Lenke til kommentar

QUOTE (ace_ventuora @ 02/06/2004 : 16:33)
QUOTE (Jonas @ 02/06/2004 : 16:22)
Jeg har et forslag: Alle som ikke vil ha reklame kan gå sammen og betale det hw tjener på reklamen, så kan den fjernes. Bra, eller hva?

Bare jeg får vite hva de skal ha, så slenger jeg penger i haugen for å få den vekk. :yes:

Enig! Det kan neppe bli mange kronene per bruker.

Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 02/06/2004 : 16:04)
Får man lov å komme med designforslag basert på det gamle skinnet?
Jeg unner virkelig brukerene noe bedre enn dette. :yes:

(bare spør jeg, "lover" ikke noe, bare lurer...)

Tar du på deg enda mer veledighets arbeid?

 

Snart så du må sette opp reklamebannere på sidne dine og:P

 

Men det nye designet er det ikke så jævlig, er jo et greit grunnlag som kanskje kan bygges på og forbedres. Reklame er helt greit, har ikke noe å si for oss som brukere her uansett. Som sagt tidligere i tråden er dette bare noe manmå venne seg til. Om Hw.no ble bedre av reklame kunne jeg gjrene hatt en popup side hver gang jeg åpnet begin.no som det bare var Masse reklame på.

 

Skjønner ikke at folk kan klage på at litt reklame når kara hos HW har kjøpt opp nye server og gjør sitt beste for å forbedre alt her for oss brukere/lesere.

 

At de selv vil tjene penger er da heller ikke utenkelig, syntes det har vært lite reklame her fra før av, og at det kommer litt til gjør ikke skade.

 

Men ikke la reklamen ta helt overhånd så. Støtter det som er sagt tidligere om å bruke vanlig Standard på vertikal banneren. 468x60 elns.

Lenke til kommentar

QUOTE (knatten @ 02/06/2004 : 15:11)
QUOTE (sofTest @ 02/06/2004 : 15:04)
Og forum.hardware.no er hovedsaklig brukerdrevet

Innholdet er brukerdrevet ja, men servere og linjer koster penger det også...

På tross av at jeg skrev "Ikke misforstå nå"....

 

Poenget er et forumet skaffer den redaksjonelle delen mye trafikk den ellers ikke ville få.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...