Gå til innhold

Hatten av for NetShop


Anbefalte innlegg

Er dette en smygreklame fra Netshop?

 

jonask har skrevet på en typisk måte som de som driver med smygreklame her har gjort tidligere.. er vel ingen vanlige forbrukere som skriver på den måten der?

 

Blir alltid skepstisk når folk med veldig få innlegg begynner å skrive sånn!

Bare se på hans tidligere innlegg, det er ingenting som tyder på at han er ansatt i netshop eller liknende. Derimot er det liknende erfaringer fra andre brukere på dette forumet, så at dette er smygreklame er bare tull. Har selv handlet fra netshop og merket meg den utmerkede leveringstiden (og den gode sjokoladen :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt fast netshop.no kunde selv. Etter flere år som komplett kunde, så har jeg funnet ut at netshop har blitt det komplett var for 2-3 år siden (service, kundebehandling).

 

Komplett er ikke dårlig, de er bare ikke så bra som netshop :)

 

Spesielt liker jeg muligheten for å hente varene hos dem personlig (bor ikke så langt unna). Det gjør at jeg kan bestille på morran, reise bort iløpet av dagen. Veldig kjekt!

Lenke til kommentar

Jeg driter i hele skjokladen(dårlige og få tenner :blush: ), det som betyr noe er service'en , priser og utvalg og det har netshop.no. Veksler mellom netshop, mpx og multicom, likestiller de tre sjappene.

 

I tillegg har jeg fått kompisen min til og handle der, også han er fornøyd, og vi handler for noen tusen i HW hver måned.

 

*uff, må få meg et liv vekk fra PC'en snart* :blush:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Vel, jeg ER en helt vanlig kar. Har ingen som helst forbindelse med netshop, annet enn at jeg bor i samme by som NetShop kommer fra, Sandefjord. Men det gjør jo både Komplett og MPX også :p

Det er faktisk sant, de var en usedvanlig hyggelig gjeng =)

 

Jeg har _bare_ handla der siden.

 

Det har gått noen mnd, og broren min har ingen problemer med pcen som jeg nevnte =)

Lenke til kommentar

Må si jeg tror jeg ikke har opplevd noen nettsjappe som har fått så mye skryt fordelt på så mange tråder som Netshop...

 

God investering dog! Det de bruker ekstra av ressurser nå på priser og service sparer de lett inn seinere i lavere reklameutgifter!

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Kjøpte kamera og CF-brikke der. Kom fort og greit, fikk dog ikke med den mye omtalte sjokoladen. Litt skuffa over det med sjokoladen, men prisen var uansett veldig lav. Yay!

'De har gått over til netshop drops...

De sende meg en prosessor i stedet for nettverkskortet jeg ville ha (ble ringt opp neste dag og fikk høre at de ville ha den tilbake). Da de sendte meg nettverkskortet var det MANGE pakker drops der oppi :D

 

Bare synd det skal mye drops til for å erstatte prisen på prosessoren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...