Gå til innhold

Hatten av for NetShop


Anbefalte innlegg

Ville bare si at jeg personlig har hatt MEGET god erfaring med www.netshop.no. Ikke bare har de gode priser og rask levering, men også UTMERKET kundeservice. Jeg kjøpte så godt som alle komponentene til en A64 pc til konfirmasjonsgave til lillebroren min, og da det ble problemer med minnets stabilitet ble jeg så klart litt redd. Det hjalp heller ikke at jeg hadde hentet pcen før jeg dro til Hamar, og det hadde gått langt over den 14 dagers returetten. Så jeg var redd for at jeg ikke skulle fått byttet minne uten å betale for begge brikkene.

 

Så jeg ringte dem. 334 22222. Der snakket jeg med en meget hyggelig og imøtekommende Knut på tech support som forsikret meg at det bare var å levere brikken tilbake, og plukke ut en ny. som han sa, "vi er ikke så strenge på de 14. dagers reglene =)". Jeg ble jo selvsagt happy for å høre dette, og snart hadde jeg levert fra meg twinmosen og fått en splitter ny Geil brikke.

 

Men da denne HELLER ikke fungerte med gigabyte HKet ringte jeg opp netshop igjen og forklarte situasjonen. Da sa Knut at jeg bare kunne komme opp med hele kassa, så skulle de finne en brikke som fungerte stabilt med hket mitt. Som sagt så gjort.

 

Fire dager senere fikk jeg pcen tilbake med en Kingston brikke, og i følge broren min har han ikke hatt en eneste feil på systemet sålangt.

 

Er ikke dette herlig kundeservice? Jeg betalte INGEN TING for denne servicen! Helt gratis!

 

Jeg forstår at netshop må være ekstra hyggelige i oppstartsfasen, men alikevel vil jeg anbefale dem som en seriøs og hyggelig webshop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg snakket med knut på support der i går da min a64 gikk helt amok med bluescreens, det var bare og sende inn.

Må si at det er en fornøyelse og snakke med netshop på tlf, de er utrolig hyggelige og snakke med.

Jeg handler bare fra netshop nå :w00t:

Har hatt 2 returer tidligere med netshop som har gått over all forventning.

Lenke til kommentar

Får vel bare hive inn min story også, da.

 

Kjøpte et GigaByte K8NNXP Limited Edition av dem. Har hatt ymse problemer med det, og til slutt føyk vifta på det ekstra "strømretter" kortet som følger med. Spurte da om jeg kunne få bestille et nyere kort, for så å få dette gamle kreditert, og det var ikke problemer i det heletatt.

 

I tillegg opplever jeg også raske svar per mail og telefon, noe som gjør at jeg handler utstyr til meg selv her i stedet for min vanlige leverandør. Håper bare at det ikke går som med Komplett, der servicen har falt seriøst i det siste.

 

-KJ

Lenke til kommentar

jeg droppet itbutikken (etter mange svar på topicen)

 

og bestilte acer ferrari der, hos netshop altså... tryggere!

 

jeg har også kjøpt en lcd-skjerm av de, og da den første skjermen jeg kjøpte hadde en konstant blå lysende pikxel, ringte jeg bort og så fikk jeg beskjed at det var bare å hente en ny skjerm!!! så jeg kjørte bort dit og gjorde det, og alt er veldig fint nå!

 

Hilsen Janne.

Lenke til kommentar
Får vel bare hive inn min story også, da.

 

Kjøpte et GigaByte K8NNXP Limited Edition av dem. Har hatt ymse problemer med det, og til slutt føyk vifta på det ekstra "strømretter" kortet som følger med. Spurte da om jeg kunne få bestille et nyere kort, for så å få dette gamle kreditert, og det var ikke problemer i det heletatt.

 

I tillegg opplever jeg også raske svar per mail og telefon, noe som gjør at jeg handler utstyr til meg selv her i stedet for min vanlige leverandør. Håper bare at det ikke går som med Komplett, der servicen har falt seriøst i det siste.

 

-KJ

Jepp da har vi samme opplevelsen, fikk byttet til et nForce 3 250 kort, venter bare på at de får det inn.

Meget bra service der i gården ja, får håpe den fortsetter sånn, da vil de nok få mange nye kunder.

Lenke til kommentar

Er dette en smygreklame fra Netshop?

 

jonask har skrevet på en typisk måte som de som driver med smygreklame her har gjort tidligere.. er vel ingen vanlige forbrukere som skriver på den måten der?

 

Blir alltid skepstisk når folk med veldig få innlegg begynner å skrive sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...