Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig skummelt når førere av store vogntog får slike tvangstanker.

 

Om noen kjører forbi meg og legger seg i lavere fart enn jeg opprinnelig hadde så kjører jeg forbi dem igjen om jeg har mulighet til det på en trygg måte. Selvsagt. Holder folk fartsgrensa har jeg ikke mulighet til å kjøre forbi noen på grunn av fartssperre.

 

Edit: Etter å ha sett klippet som ledet til temaet kan jeg si at fyren som kjører det vogntoget selvsagt ligger alt for nær campingvogna.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor det?

Er du ikke mann nok til å ta ansvar for dine handlinger eller voksen nok til å forstå at at du får ting dekket av forsikringen?

jo begge deler men jeg lar ikke folk si hva de vil til meg uten at det får konsekvenser. Ett par knuste kneskåler veier opp for drittslenging
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jo begge deler men jeg lar ikke folk si hva de vil til meg uten at det får konsekvenser. Ett par knuste kneskåler veier opp for drittslenging

Som en person som på ingen måte viser seg moden nok til et førerkort så gjør du det ja.

Det lureste du gjør om reglene er på din side er bare å le personen opp i fjeset hvorpå du forklarer han/henne voksent om hvem som faktisk hadde feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

jo begge deler men jeg lar ikke folk si hva de vil til meg uten at det får konsekvenser. Ett par knuste kneskåler veier opp for drittslenging

 

Du er ikke mye mann om du møter enhver hindring i livet ditt med balltre ;) Det er svært sjeldent jeg gjør noe aktivt for å irritere andre trafikanter. Men de få gangene mistenker jeg at sjåføren har vært av ditt kaliber.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er ikke mye mann om du møter enhver hindring i livet ditt med balltre ;) Det er svært sjeldent jeg gjør noe aktivt for å irritere andre trafikanter. Men de få gangene mistenker jeg at sjåføren har vært av ditt kaliber.

 

Idiotar skjønar ikkje verbal tilrette-setjing. Så eitt balltre eller eit gevær vil alltid kome godt med. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idioter er de som sliter med å formulere seg i slik grad at de må true med vold.

 

Nok offtopic.

Du køyrer i 85 km/t i ei 80-sone.

Så blir du forbikøyrd av ein bmw som konsekvent held 130 km/t i 80-sona.

I laupet av denne manøveren må både du, og motgåande trafikk bremse for å unngå samanstøyt med kebabtralla.

Sjåføren i denne bilen stikk ut ein godt synleg langfinger mot både deg, og motgåande trafikant.

Du må fylle drivstoff, og svingar inn på nærmaste stasjon. Der ser du den same bilen som du vart forbikøyrd av. Du ser umiddelbart at sjåføren er høg, kraftig og godt trent.

Du sjølv er ein svekling. Kva gjer du? Du har ikkje drivstoff nok til neste stasjon, og det er heller ikkje andre menneskje på denne stasjonen.

Lenke til kommentar

Så da gjer det ingen ting om mannen i rusa tilstand bankar deg opp, og dumpar deg utfor nærmaste elvestryk?

 

Apropos bmw... http://www.nrk.no/mr/moteulukke-pa-lerstadvegen-1.11120487

 

Møter jeg en ruset sjåfør ringer jeg politiet.

 

Klart det gjør meg noe, men du tror det et vanlig å bli drept når man fyller drivstoff?

 

Uten sammenligning forøvrig, i tilfelle meteornedslag mens jeg vasker bilen, har jeg alltid på meg hjelm ;)

 

Edit: Jeg håper du tuller, når du sier du vil bevæpne deg fordi du er redd for at enhver konfrontasjon med trafikanter kan ende med at du blir drept. Også håper jeg du snarest leverer inn førerkortet ditt. Slike korttenkte sjåfører vil jeg ikke dele veien med..

Endret av OscarMike1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Handler ikke om at man ikke greier å uttykke seg verbalt, når motparten oppfører seg som et motbydelig barn som skriker av full hals. Når voksne folk i 40-50 åra skal prøve å "sette meg på plass" har jeg ingen problemer med å smelle dem i asfalten så blodet spruter.

Lenke til kommentar

Fordi du ikke greier å uttrykke deg verbalt. :)

det er som å snakke med kommunister. Du kommer ingen vei fordi i hodet dems er det de gjør riktig. Har ikke så mye tid til over så da sørger jeg for at de holder kjeft samtidig som jeg får ut litt aggresjon. Men kjører pent selv ca50 timer hver uke, aldri hatt en ulykke eller fått bot :)

 

Titboy: Er det ikke du som lager tråder der du ønsker hjelp til å få venner etc?

jo er veldig ensom :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...