Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Hahaha, det er jo litt herlig å høre på da. Litt som pubertale 17 åringer utenfor ungdomsklubben som snakker om alle de har banket opp.

 

Kan nesten vedde penger på at Tityen vår aldri har vært i noen form for fysisk konflikt.

 

Godt du kjører pent da.

 

Handler ikke om at man ikke greier å uttykke seg verbalt, når motparten oppfører seg som et motbydelig barn som skriker av full hals. Når voksne folk i 40-50 åra skal prøve å "sette meg på plass" har jeg ingen problemer med å smelle dem i asfalten så blodet spruter.

 

Tror du har godt av å bli satt litt på plass ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er de som ikke bøyer seg for andres feil umodne ungdommer? Hvis du gjør feil som utsetter meg for fare så lar jeg deg ikke stå å slenge dritt etterpå. De fleste setter seg inn i bilen når jeg tar frem balltreet. Er ikke voldelig men ett sted går grensen

Lenke til kommentar

Hvorfor er de som ikke bøyer seg for andres feil umodne ungdommer? Hvis du gjør feil som utsetter meg for fare så lar jeg deg ikke stå å slenge dritt etterpå. De fleste setter seg inn i bilen når jeg tar frem balltreet. Er ikke voldelig men ett sted går grensen

 

Fordi man oppfører seg som en neadertaler når man går rundt å banker folk? Man mister all respekt i samfunnet fordi man viser at man er mindre begavet og mangler impulskontroll, og samfunnets korreks av oppførselen har negative konsekvenser for den som gjør det? Det er typisk tegn på å være umoden eller mindre begavet, man lar seg styre av impulser i nuet istedet for å tenke litt framover.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor er de som ikke bøyer seg for andres feil umodne ungdommer? Hvis du gjør feil som utsetter meg for fare så lar jeg deg ikke stå å slenge dritt etterpå. De fleste setter seg inn i bilen når jeg tar frem balltreet. Er ikke voldelig men ett sted går grensen

 

Jo, du er voldelig TityBoi.

 

Du trenger å lære litt om ydmykhet. En dag er det noen som tar frem et større balltre.

 

Lite tips, i din ferd med å bli voksen kommer du til å lære at å svelge en kamel eller to ikke er et tegn på svakhet. Tvert i mot er det et tegn på at du er voksen og en viktig del av samfunnet. Om du lærer det allerede i dag, vil du ligge litt foran mange av dine jevnaldrende. Akkurat nå er du en umoden kid med førerkort.

 

Også vil du bli en kar jeg muligens ikke vil ha problemer med å dele veien med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TityBoi: Det er nå sånn dessverre at vårt samfunn har blitt. I praksis burde vi alle ringe politiet under sånne situasjoner, og de burde vært tvunget til å rykke ut. Bare så synd ikke alle distriktene har kapasitet til å betjene mengden.

 

 

OscarMike1: Trodde du hadde lest hva orginalsaken gikk ut på?

Lenke til kommentar

TityBoi: Det er nå sånn dessverre at vårt samfunn har blitt. I praksis burde vi alle ringe politiet under sånne situasjoner, og de burde vært tvunget til å rykke ut. Bare så synd ikke alle distriktene har kapasitet til å betjene mengden.

 

 

OscarMike1: Trodde du hadde lest hva orginalsaken gikk ut på?

 

Saken er brukerens ekstremt lave terskel for å bruke vold.

 

 

there, I fixed it

 

Akkurat. Vel, det er betryggende.

Lenke til kommentar

Saken er brukerens ekstremt lave terskel for å bruke vold.

 

Påstått lave terskel for å bruke vold. De fleste som skryter av å være voldelige på nett er det ikke i virkeligheten. Enn så lenge vet vi ikke at brukeren faktisk tyr til vold i det virkelige liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For han som sitter 2 meter over bakken, og ligger i venstrefila har sikkert ikke mer oversikt enn han som filmer...

 

Hjelper litt når man kommer helt fram, men det er ikke før ganske nærme svingen man har noen ekstra oversikt, fordi det faktisk er terreng på høyre siden der.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke fall for trollinga til TityBoy. Ganske åpenbart at han ikke mener noe med det. Tipper han er snill som et lam.

korrekt, er snill som et lam. Men troller ikke :) Ble forbikjørt av en moped i dag faktisk. Var 40 sone og veiarbeid så holdt lav fart over den oppskrapte veien. Var gøy å se på når han nesten falt over en fartsdump som ikke var ferdig, bare sånn dritskarp som man må ligge i 20 over. Hehe ^^

 

 

there, I fixed it

Har du fått frostskader i hodet av å kjøre så mye is? :p
Lenke til kommentar

Jojo, i noen tilfeller hjelper det nok å sitte litt i høyden, men rundt svingen ser man ikke bedre om man ikke har vinger.

 

Trur nok denne sjåføren har langt betre sikt og kontroll over motgåande trafikk, enn det som kjem fram av denne snutten. Ein sving kurva sving kan også vera gjennomsiktig, og er det attpåtil eit beint parti etter svingen, så får ein faktisk mange hundre meter ekstra å gå på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...