Gå til innhold

Bilde av din kjøler her!


kverna

Anbefalte innlegg

Har en Duron 1600 @ Athlon 3000+ 1.6v 34 full load(24*C i rommet)  med TT Volcano 12 på ca. 3000rpm...

A1745.jpg

Jeg skulle gjerne likt å visst hvodan du klokker en duron til amd atlon 3000 + . :laugh:

Kunne tjent jævla mye penger på å kjøpt in duron prosessorer og solgt dem som atlon :dribble:

Vel har en Duron 1600 med applebred core, dvs at den har 256kb L2 cache akkurat som en Athlon men bruker bare 64kb. Så ved å "tegne" litt på prosessoren låste jeg opp resten av cachen og voila en AMD Athlon...

Også har jeg jo overklokka den til 2.3ghz. Skulle gjerne klokka høyere, men får ikke mer enn 1.6v på grunn av det f.... hovedkortet...

 

Les mer på denne tråden...

 

Men det med å kjøpe inn Duroner og selge dem som Athlon går nok ikke ann for de Duronene som selges i dag er superlocked(kan ikke gjøres om til athlon, låst multiplier og klokker generelt dårlig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.netconnection.no/lucys/produkte...jolere/SP94.gif

og en sunbeam led vifte på 2000rpm ligger på 45 grader idle, har ikke kjørt noen full load ennå men tipper på 52-53 grader, har en xp2500@xp3200 1.7v.

Skulle ikke ha solgt vannkjølinga mi :cry:

KNAS!! Hva heter denne cpu kjøleren??

ThermalRight SP-94 (AMD socket A modellen heter SP-97).

 

Men gidd å quote bilder da...

 

Edit: Tull og tags.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Trodde halvevitsen med posten var EGNE bilder.......

Gjerne ifra toweret, om den er montert...... ?

 

litt kjedelig å se bilder "man" har sett 1000 ganger, når en selv skulle ha kjøler.

 

 

finetrond_

hvilke temperaturer og "hastigheter" ligger du på?

Det er ikke alle som sitter på et digitalkamera til mange tusen vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...