Gå til innhold

Bilde av din kjøler her!


kverna

Anbefalte innlegg

Har denne utrolig fine kjøleren på min A64 3200+ og kjører idle temp @ 2400 rpm på 22 grader..

22 grader? hvor kalt ER det på rommet ditt a? :roll:

 

Enten må det være feil med sensoren eller så ser du på feil sensor.

Er sånn ca 20 grader, den CPU-vifta er konge, jeg kan en del om pc'er så jeg vet hvilken sensor jeg skal se på...

Har også flasha BIOS...

Hvis du hadde kunnet litt om pc'er så hadde du visst at det der er reinspikka tull. Finnes ikke luftkjølere som klarer å kjøle ned en cpu til 2 grader over romtemperatur.

 

Det er så eitrende irriterende med folk som slenger ut de villeste temperaturer bare for å skryte.

 

Går det ikke an å komme med en litt nøyere beskrivelse av målinga? Jeg har også 20 grader på cpu, når den har vært skrudd av i 4 timer. Skulle ønske det var litt retningslinjer på sånt her i forumet, da temperatur målinger postet i forumet ligger på "Once I caught a fish this big" nivå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har en AMD 64bit XP3200+, Gigabyte cpu-kjøler, lepont kabinett med 5 vifter + arctic silver 5

 

Ligger på rundt 26 grader idle og 35 på full load. Syntes selv dette var urealistisk lavt da jeg med boxed-kjøleren uten kjølepasta lå på rundt 45 idle, 50 load. Men både bios og det programmet viser samme temp så jeg vet ikke om det stemmer eller ikke. Romtemp er rundt 20 grader

 

hk.jpg

temp.jpg

Lenke til kommentar

Her er mitt kjøle anleg (kabelrotet er ryddet opp!)

 

http://www.home.no/barakuda/gallerimin.htm

 

En Titan 120 i front.

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCA12025L12C

En Cooler Master Jet 7

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ACBV83

En uvblå 80 vifte (fulgte med kabinettet)

 

Det var det hele standart temp = 45 grader, bare klokka skjermkort ikke prosessor :no: .

Lenke til kommentar
Har denne utrolig fine kjøleren på min A64 3200+ og kjører idle temp @ 2400 rpm på 22 grader..

22 grader? hvor kalt ER det på rommet ditt a? :roll:

 

Enten må det være feil med sensoren eller så ser du på feil sensor.

Er sånn ca 20 grader, den CPU-vifta er konge, jeg kan en del om pc'er så jeg vet hvilken sensor jeg skal se på...

Har også flasha BIOS...

Hvis du hadde kunnet litt om pc'er så hadde du visst at det der er reinspikka tull. Finnes ikke luftkjølere som klarer å kjøle ned en cpu til 2 grader over romtemperatur.

 

Det er så eitrende irriterende med folk som slenger ut de villeste temperaturer bare for å skryte.

 

Går det ikke an å komme med en litt nøyere beskrivelse av målinga? Jeg har også 20 grader på cpu, når den har vært skrudd av i 4 timer. Skulle ønske det var litt retningslinjer på sånt her i forumet, da temperatur målinger postet i forumet ligger på "Once I caught a fish this big" nivå

Det går jo helfint å bare ha 2 grader over romtemp , når jeg kjører min xp-mobile på standard volt , med den zalman vifta , det funker fett!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...