Gå til innhold

Bilde av din kjøler her!


kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kunne du ha laget filene i et annet format en .png ikke alle som liker 1Mb store bilder ;) når det gikk tregt å laste på 4Mbit linje, kan jeg bare forestille meg det på modem/isdn..

Hvis man regner litt på det skal det bare ta to sekunder å laste dem på den raske linja di :D Menmen, hvis du driver med nedlastinger eller noe sånt i tillegg så går det nok litt treigt

Lenke til kommentar
har denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2353 og det er noen MØLLLLLLLLLLLLLL :thumbdown:

 

men eg får min sån herran i overimårra  http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet825.htm

 

ANBEFALES  :thumbup:

her er nu mi CPU-Kjøler  CPU-Kjøleren min

 

 

kjøler ganske godt!!!! :yes:

jeg har solgt Aero Jet 7 og kjøpt ny, så nu har jeg denne  CPU-Kjøleren

Så på under en uke har du hatt FIRE forskjelige CPU-kjølere.... ?! :hmm:

 

BTW:Hvordan får du festet en COOLERMASTER HYPER 6 til et socket A hovedkort...? :dremel:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Here er min nåværende kjøler. Det lurer en Zalman CNP6000CU under de 2 120mm viftene fra biltema. Kjører på 5 volt, tempraturen ligger på ca 50-57 grader med sidedøra på.

coolerold.jpg

Her er bilde av min nye kjøler, den vil bli montert ved min kommende case-mod.

Det er en Thermalright SP-97, med en papst 92mm vifte. (61m"/time, 23 db)

coolernew.jpg

Her er litt info ang. min kommende case-mod. Case-mod

Lenke til kommentar
har denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2353 og det er noen MØLLLLLLLLLLLLLL :thumbdown:

 

men eg får min sån herran i overimårra  http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet825.htm

 

ANBEFALES  :thumbup:

her er nu mi CPU-Kjøler  CPU-Kjøleren min

 

 

kjøler ganske godt!!!! :yes:

jeg har solgt Aero Jet 7 og kjøpt ny, så nu har jeg denne  CPU-Kjøleren

Så på under en uke har du hatt FIRE forskjelige CPU-kjølere.... ?! :hmm:

 

BTW:Hvordan får du festet en COOLERMASTER HYPER 6 til et socket A hovedkort...? :dremel:

jeg har to søsken barn som kjøper inn CPU-Kjølere får og teste de,og når de har testet de selger de CPU-Kjølerene for halve prisen videre.... :p

jeg har to maskiner, en med socket A og en med Socket 754

Lenke til kommentar
Here er min nåværende kjøler. Det lurer en Zalman CNP6000CU under de 2 120mm viftene fra biltema. Kjører på 5 volt, tempraturen ligger på ca 50-57 grader med sidedøra på.

 

..................

Støyer de viftene mye? Og flytter de mye luft? Jeg har vudert å kjøpe en menpga støynivå så har jeg latt være. Vil gjerne høre erfaringene dine...

Lenke til kommentar

Støyer de viftene mye? Og flytter de mye luft? Jeg har vudert å kjøpe en menpga støynivå så har jeg latt være. Vil gjerne høre erfaringene dine...

De støyer ikke så mye de nei, flytter greit med luft.

Men vil anbefale papst eller andre vifter med glidelager.

Biltema viftene blir fort "slitt"(slark i lagre??).

Grunnen til den høye temperaturen er plasseringa av viftene og utforminga på kjøleren. Jeg hadde dem plassert andre veien, slik at de dekket skjermkortet også. Da var det mye bedre kjøling (43-48 grader), men jeg kunne ikke ha sidedøra på da.

Har bestilt ny harddisk og psu som skal på plass i min kommende case-mod. Skal se hvor rolig jeg kan få den med luftkjøling.

Lenke til kommentar

Støyer de viftene mye? Og flytter de mye luft? Jeg har vudert å kjøpe en menpga støynivå så har jeg latt være. Vil gjerne høre erfaringene dine...

De støyer ikke så mye de nei, flytter greit med luft.

Men vil anbefale papst eller andre vifter med glidelager.

Biltema viftene blir fort "slitt"(slark i lagre??).

.......

De koster omtrent det samme om du bestiller fra internett... kommer det lyd fra slarken...? Har igrunnen ikke tenkt til å kjøpe den, men vlle bare høre andres synspunkter om den.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har nå installert min nye kjøler (Thermalright SP-97).

Nye bilder og nye temperaturer.

På idle/load- CPU:38/41 grader

Hovedkort:34/37 grader

Romtemperaturen er 28 grader.

Har 4 vifter inklusive PSU vifta (120mm)

CPU vifta blir styrt av hovedkortet, ellers er skjermkortvifta på 5 volt, og kabinettvifta på 7volt. Psu vifta blir styrt av psu....:)

Ellers er psu ny fra forrige bilde lengre opp Forthon/source 400watt

Ny harddiske er også på plass. Samsung spinpoint 160GB 8MB cache S-ATA

Har sleeva kablene, hadde et lite uhell med floppy kabelen. Klippa den røde ledningen når jeg skulle fjerne gammel "gummi slange". (tykk dritt fra claes olson)

Så her måtte jeg lodde litt. Har også prøvd å rydde litt i kablene, men gadd ikke legge så mye arbeid inn i det ettersom jeg skal lage ny kasse om kun kort tid.

newcoolerthumb.jpg

Klikk på bildet for større.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...