Gå til innhold

Har vi fått brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

QUOTE (jokki @ 01/02/2004 : 22:06)
Forumet har nå massevis av feilpostinger i hardware delen av forumet. Mye feilinformasjon. Måten dette løses på er å hente nye moderatorer fra Off-Topic(ikke gef)

Vell.. Du er så langt på jordet som det nesten går ann og bli. Jeg er jo innom lagringsmedier flere ganger daglig (siden det er noe som jeg bryr meg om) HK,CPU,minne er også en kategori som går ann og lese ,men blir litt lei av og diskutere en ting som har vært diskuter før.

 

Skjermkort\skjermer er jo en kategori som kunne ha trengt et par personer ,men det er ikke alltid like lett og finne ut hva som skal stenges og hva som ikke skal stenges. Hvorfor ikke bruke Rapportknappen? Da ser man lett om det er noe brukerne vil.

 

Jeg har gjort det klart at bla. jeg ikke bare er aktiv i søppel og akter ikke og diskutere dette igjen

 

Fine ord Haltan..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (HalTan @ 01/02/2004 : 23:21)
QUOTE (invictus @ 01/02/2004 : 23:16)
bare så det er sagt; oivind_dahle er en person med høye kunnskaper om det han driver med, og han har hjulpet _mange_ her på forumet så jeg skal ha meg frabedt enhver form for uthenging eller utskjelling av han. Skal faktisk ikke ha uthenging eller utskjelling av noen her. Jeg er ganske nådeløs på akkurat dette, og jeg anbefaler ingen å teste tålmodigheten min.

Dette er å slikke oivind_dahle opp etter ryggen. Det at han er en ressurs gjør at han kan oppføre seg som han vil? Sant nok, uthenging skal ikke skje, uansett "status", men er oivind_dahle et "særtilfelle" fordi han har peil på LCD? :ermm:

ærlig talt. jeg tar det som en direkte fornærmelse at du påstår det der, og det er mer enn nok grunnlag for meg å øke warning-meteret, men vet du hva? jeg gidder ikke. Nå skal du og alle dere andre kverrulanter høre. jeg synes det er urettferdig å henge ut oivind_dahle på den måten enkelte har gjort. Jeg sa det på den måten med vilje ettersom det var han som fikk gjennomgå i de siste par sidene med innlegg, men la til på slutten at det også gjalt de andre. Hvis du (eller noen andre) mener det er å slikke han opp etter ryggen så påstår jeg at du (eller noen andre) kun er ute etter å finne feil, eller lage bråk. Jeg har ikke hatt noe med oivind_dahle å gjøre før for en times tid siden, og jeg har ikke noe problem med å ta han til forsvar. du eller dere kan vri og vende på det jeg sier så mye dere vil, men det er bare idiotisk å holde på slik.

 

neste mann åker ut uten forvarsel uansett om det gjelder oivind_dahle eller noen andre, og nå er dere såpass advart at jeg ikke gjør unntak!

Lenke til kommentar

Hvis man tar hensyn til oppførsel av private/individuelle

meniginger og krav i et så stort forum som dette(world wide)

så går det mot anarki.

 

Så lenge prinsippet som "en for alle og alle for en" ikke eksisterer,

så har man ikke grunnlag til å drive på nøytralt og solidarisk grunnlag

lenge her i forum !

 

Prinsipielt sett bør en og alle kverulanter /anarkister utelukkes av

admin, tross alt er det 99% av medlemmer som søker til forumer for

å få hjelp, kunnskap og kanskje et sosialt tilhørlighet.

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

QUOTE (HalTan @ 01/02/2004 : 23:55)
Var ikke ment som noen fornærmelse, men det er mitt syn på saken. Jeg synes det er en katastrofe at ingen har reagert på det at han faktisk forsøker å true seg til noe på den måten. Og en ting til: gi mannen svar på spørsmålet!

:) God natt

Ingen har reagert? Vel, de siste sidene her er jo rimelig fylt av reaksjoner da. ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Tacritan @ 01/02/2004 : 23:58)
QUOTE (HalTan @ 01/02/2004 : 23:55)
Var ikke ment som noen fornærmelse, men det er mitt syn på saken. Jeg synes det er en katastrofe at ingen har reagert på det at han faktisk forsøker å true seg til noe på den måten. Og en ting til: gi mannen svar på spørsmålet!

:) God natt

Ingen har reagert? Vel, de siste sidene her er jo rimelig fylt av reaksjoner da. ;)

Mente naturligvis personer med ansvar.

 

TELCO: Eg sekunderar det.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Egentlig skjønner jeg ikke hva folk gidder å grine om.

Noen folk har fått en MOD status, so fuckin' what ??? Hvis de er MOD og gjør en gjør en god jobb, er ikke det bare bra da ?

Driter de på dragen så mister de statusen, kan da ikke gå værret.

Om det er noen som absolutt føler at de kan gjøre en nytte her på forumet med en MOD status, send en forspørsel og du vil sikkert bli puttet på en interesseliste og Admin'ene kommer tilbake til saken når det bil behov for flere MOD's.

 

For min del så kan denne Tread'n stenges her og nå.

Saken bør ikke være verre enn dette...

Lenke til kommentar

Venter spent her nå, har gledet meg sinnsykt til den testen og blir superskuffa om den ikke kommer. Men tviler vel på at den går i vasken p.g.a. dette, blir for dumt liksom. Er ikke så mange tester som er mer viktig enn denne, siden den er så omfattende og siden det er så lite tester å vise til på LCD som sammenligner på denne måten.

Lenke til kommentar

QUOTE (Wabby @ 02/02/2004 : 00:01)
Egentlig skjønner jeg ikke hva folk gidder å grine om.
Noen folk har fått en MOD status, so fuckin' what ??? Hvis de er MOD og gjør en gjør en god jobb, er ikke det bare bra da ?
Driter de på dragen så mister de statusen, kan da ikke gå værret.
Om det er noen som absolutt føler at de kan gjøre en nytte her på forumet med en MOD status, send en forspørsel og du vil sikkert bli puttet på en interesseliste og Admin'ene kommer tilbake til saken når det bil behov for flere MOD's.

For min del så kan denne Tread'n stenges her og nå.
Saken bør ikke være verre enn dette...

:yes:

 

Edit: God natt til alle sammen ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår det riktig så har CFD og SnowDOG_ mistet sine moderatorstatus'er?

 

Ja, da ser vi jo hvordan den "prøveperioden" gikk. Litt vel kjapp?

 

Jeg vil se på dette som høyst uprofesjonell opptreden av ikke-navngitte moderatorer. CFD og SnowDOG_ var etter min mening glimrende valg, og de er begge seriøse og ordentlige personer. De har begge bra med datakunnskap også, og jeg vil definitivt se på dette veldig negativt.

 

Latterlig imo.

 

 

dimiles

Lenke til kommentar

jeg er egentlig fullstendig enig med dimiles.

 

Hvis dere klarte å degradere de to, så fortjener jeg, haltan, telcontar, jokki, oivind_dahle, psilocybe,dimiles og diverse andre BAN.

 

allyse burde også degraderes da han flamet brukere som kanskje ville ha modstatus.. :roll:

 

Da vi har sagt/gjort mye mer enn disse to.

 

Ser dere hvor bak mål dette er? :thumbdown:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

QUOTE (DrDoogie @ 02/02/2004 : 00:10)
*ding!*

*Dingdingdingding*

 

Nå har vi sittet og fulgt med i denne avsindig spennende tråden i mange dager, så hva med et svar fra en av partene?

 

Forøvrig uttrykker jeg min misnøye med at CFD og SnowDog_ har blitt fjernet som bruker-mod som et resultat av denne tråden. Hadde de gjort en dårlig jobb hadde det vært en ting, men personlig har jeg ikke det inntrykket av dem..

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 01/02/2004 : 23:53)
Vil gjerne rette en STOR takk til alle som har bitchet sånn at det er umulig å opprettholde en konstruktiv dialog med admin her

henviser til en redigert (les: snillere) utgave av mitt eget innlegg og påstår at admin har mistet litt lysten på å uttale seg pga bitchingen her - og jeg forstår de godt!

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...