Gå til innhold

Scammet i Amsterdam.

Gjest eaaca...9dc

Anbefalte innlegg

Gjest eaaca...9dc
Skrevet
Mag ne skrev (15 minutter siden):

Prute i ettertid på lapdace og du vet ikke hvor du var, eller hva avtalen var. 

Høres ikke ut som "scam" nødvendigvis, det er avtalefrihet og ikke regulert pris på det.

At du angrer bør ikke gå ut over de som mot betaling tilbragte aftenen sammen med deg. Du skjønner de ikke ville gjort det gratis. Du som prøver på scam kanskje. 

Ja, skjønner godt det kan høres slik ut. Det er vel ingen ved sine fulle fem som betaler 10x når man kan få det langt rimeligere.. Jeg vet de holdt opp telefonen framfor ansiktet, og telefonen ble tappet. Jeg husker ikke at vi har inngått noe avtale, og jeg husker ikke at vi har blitt enig om noe pris, husker heller ikke at de viste meg terminalen, da telefonen ble tappet mot siden av terminalen, så displayet ble aldri vist. 

Anonymous poster hash: eaaca...9dc

Videoannonse
Annonse
Gjest eaaca...9dc
Skrevet
ilpostino skrev (3 minutter siden):

De brukte vel muligheten når du tydeligvis var så full som du var. Og sa hadde mulighet til å låse opp telefonen sin selv. 

Ja, jeg skjønner at begge sider her kan hevde det ene og det andre, og at det da er en håpløs situasjon. På den ene siden kan de hevde at vi har avtalt en super luksus dans, og/eller sex m.mer + dop, sjampis, og alt man kan tenke seg som vil sannsynliggjøre prisen. På min side kan jeg hevde at jeg aldri har blitt presentert slike summer, og at dette er langt over markedspris, og at jeg har blitt lurt. Nettopp derfor har jeg slått meg til ro med at dette blir en dyr lærepenge. 

Skrevet
Gjest eaaca...9dc skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg skjønner at begge sider her kan hevde det ene og det andre, og at det da er en håpløs situasjon. På den ene siden kan de hevde at vi har avtalt en super luksus dans, og/eller sex m.mer + dop, sjampis, og alt man kan tenke seg som vil sannsynliggjøre prisen. På min side kan jeg hevde at jeg aldri har blitt presentert slike summer, og at dette er langt over markedspris, og at jeg har blitt lurt. Nettopp derfor har jeg slått meg til ro med at dette blir en dyr lærepenge. 

Jeg ville kjørt hardt med at det ikke var DU som foretok betalingen. Noen andre har betalt med din telefon. IKKE du.

Skrevet (endret)

Sikkert praktisk å låse opp telefonen og betale med ansiktet, og sikkert praktisk å ha mye på konto eller høy kredittgrense. Sikkert også praktisk å ha NFC betaling for de som har det.

Jeg benytter anledningen til å lære av andres feil. TS bidrar med verdifulle/kostbare erfaringer. Det er noe å tenke på før ferien, både for seg selv og familie, venner etc. Og for ordens skyld, man kan selvsagt havne i pengetrøbbel, svindel og utnyttelse uten å være på noe red light eller en gang i utlandet.

Du får holde oss orientert hvordan det går. Jeg heier på deg og håper på magrere dager for svindelbransjen.

Endret av Simen1
  • Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...