Gjest eaaca...9dc Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Mag ne skrev (15 minutter siden): Prute i ettertid på lapdace og du vet ikke hvor du var, eller hva avtalen var. Høres ikke ut som "scam" nødvendigvis, det er avtalefrihet og ikke regulert pris på det. At du angrer bør ikke gå ut over de som mot betaling tilbragte aftenen sammen med deg. Du skjønner de ikke ville gjort det gratis. Du som prøver på scam kanskje. Ja, skjønner godt det kan høres slik ut. Det er vel ingen ved sine fulle fem som betaler 10x når man kan få det langt rimeligere.. Jeg vet de holdt opp telefonen framfor ansiktet, og telefonen ble tappet. Jeg husker ikke at vi har inngått noe avtale, og jeg husker ikke at vi har blitt enig om noe pris, husker heller ikke at de viste meg terminalen, da telefonen ble tappet mot siden av terminalen, så displayet ble aldri vist. Anonymous poster hash: eaaca...9dc
ilpostino Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni De brukte vel muligheten når du tydeligvis var så full som du var. Og sa hadde mulighet til å låse opp telefonen sin selv.
Gjest eaaca...9dc Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni ilpostino skrev (3 minutter siden): De brukte vel muligheten når du tydeligvis var så full som du var. Og sa hadde mulighet til å låse opp telefonen sin selv. Ja, jeg skjønner at begge sider her kan hevde det ene og det andre, og at det da er en håpløs situasjon. På den ene siden kan de hevde at vi har avtalt en super luksus dans, og/eller sex m.mer + dop, sjampis, og alt man kan tenke seg som vil sannsynliggjøre prisen. På min side kan jeg hevde at jeg aldri har blitt presentert slike summer, og at dette er langt over markedspris, og at jeg har blitt lurt. Nettopp derfor har jeg slått meg til ro med at dette blir en dyr lærepenge. Anonymous poster hash: eaaca...9dc
Zepticon Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Gjest eaaca...9dc skrev (3 minutter siden): Ja, jeg skjønner at begge sider her kan hevde det ene og det andre, og at det da er en håpløs situasjon. På den ene siden kan de hevde at vi har avtalt en super luksus dans, og/eller sex m.mer + dop, sjampis, og alt man kan tenke seg som vil sannsynliggjøre prisen. På min side kan jeg hevde at jeg aldri har blitt presentert slike summer, og at dette er langt over markedspris, og at jeg har blitt lurt. Nettopp derfor har jeg slått meg til ro med at dette blir en dyr lærepenge. Anonymous poster hash: eaaca...9dc Jeg ville kjørt hardt med at det ikke var DU som foretok betalingen. Noen andre har betalt med din telefon. IKKE du. 1
Simen1 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni (endret) Sikkert praktisk å låse opp telefonen og betale med ansiktet, og sikkert praktisk å ha mye på konto eller høy kredittgrense. Sikkert også praktisk å ha NFC betaling for de som har det. Jeg benytter anledningen til å lære av andres feil. TS bidrar med verdifulle/kostbare erfaringer. Det er noe å tenke på før ferien, både for seg selv og familie, venner etc. Og for ordens skyld, man kan selvsagt havne i pengetrøbbel, svindel og utnyttelse uten å være på noe red light eller en gang i utlandet. Du får holde oss orientert hvordan det går. Jeg heier på deg og håper på magrere dager for svindelbransjen. Endret 2. juni av Simen1 1 1 1
Herr Brun Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Zepticon skrev (4 timer siden): Jeg ville kjørt hardt med at det ikke var DU som foretok betalingen. Noen andre har betalt med din telefon. IKKE du. Det kommer han ikke til å få gehør for. 1
Zepticon Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Herr Brun skrev (14 minutter siden): Det kommer han ikke til å få gehør for. Ikke? Bare å ta med seg tappern og ta turen til taxikøa på kvelden da. Gratis penger.
panzerwolf Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Nå er jo Nederland et ganske oppegående land, så har du vært i kontakt med politiet i Amsterdam? Noe av poenget med Red Light District er jo at det skal være ordna forhold, og du er helt sikkert ikke den første som har blitt lurt heller.
sk0yern Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Disse stedene har ganske gode rutiner for å sikre at de får betalt. Typisk at de et overvåkningskamera som viser det som skjer ved betalingsterminalene. Videoen herfra viser typisk offeret gjøre betalingen frivillig. Da sitter man i klisteret, selv om man var shitfaced, dopa eller lignende.
Karltorbj Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Kanskje dette, kan få noen til å tenke over alkohol inntaket, når de reiser. Ikke en unnskyldning for ansvaret, men uten den, hadde dette ikke skjedd. 1
Folkflesk Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni (endret) Er det tilfeldig at jeg fikk opp en reklame for danskebåten i akkurat denne tråden? Endret 4. juni av Folkflesk
Kyllingvinge Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Vært borti det samme selv - at man er påvirket av alkohol/rus i handlingsøyeblikket gjør sjansene dine ikke-eksisterende, spesielt når dette skjedde på et «slikt sted» som det der. hadde du vært edru og det hadde skjedd på Kiwi Orkanger hadde saken vært en annen. 1 1
leticia Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Folkflesk skrev (36 minutter siden): Er det tilfeldig at jeg fikk opp en reklame for danskebåten i akkurat denne tråden? Ja og nei. Man får gjerne opp reklame for ting man har klikket på / søkt etter tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå