Spillredaksjonen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Anmeldelse: James Bond <em>Hitman</em>-oppskriften utkledd i James Bond-drakt. Les hele saken på Gamer.no» 1
Indifference Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Imponerende alt i alt! Men hvorfor bare 7/10? Isåfall må GE fremdeles stå som tronende?
simalarion Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Merkelig hvordan konsoll spill ser ut som kloner av seg selv i forskjellig "wrapping", om de heter ghost of (et eller annet)... eller Assassin (Ett eller annet) osv osv ... er klinkende likegyldig for det er i bunn å grunn samme spillet. Eneste dette spillet manglet på snuttene av standard "konsoll mekanikker" er den typiske klatringen der du må lene opp ned eller til sidene for så å trykke hoppe knapp.. så haster det litt selvagt for ting du h older i starter å rase .... Disse konsoll spillene er jeg VELDIG ferdig med, for min del (Uncharted var vell der gnisningen startet) Endret 18 timer siden av simalarion 1 1
Nimrad Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Litt vanskelig å få tak på hva som trakk ned til 7-ern. Beste Bond-spillet noen gang sier dere blant annet. Ikke at jeg henger meg særlig opp i karakteren, men som en som har ventet på å se noen anmeldelser før jeg trykker på kjøp så ble jeg litt overrasket. Dere ligger enn så lenge desidert i bunn blant deres kolleger på Metacritic. Det sagt, fikk mye gode svar i teksten uansett så det blir et kjøp. Jeg kjeder meg med sniking, og foretrekker "lineær" spilling i denne typen spill, og det kommenterte dere fint ut var i min gate 1
Baljepiraten Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det kan umulig være det beste James Bond-spillet som noen gang er laget når det får 7 av 10. Goldeneye var definerende for en hel generasjon da det kom for 30 år siden og selve grunnen til at mange kjøpte en N64. Å spille det som tenåring på nittitallet var rett og slett revolusjonerende på nittitallet og det var et soleklart 10 av 10-spill på den tiden. 1 1
Espressivo Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg synes de beste Bond spillene er Everything or Nothing og Bloodstone
MrL Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Baljepiraten skrev (10 minutter siden): Det kan umulig være det beste James Bond-spillet som noen gang er laget når det får 7 av 10. Goldeneye var definerende for en hel generasjon da det kom for 30 år siden og selve grunnen til at mange kjøpte en N64. Å spille det som tenåring på nittitallet var rett og slett revolusjonerende på nittitallet og det var et soleklart 10 av 10-spill på den tiden. Enig, det kan umulig slå Goldeneye - som forvørig ligger på Metacritic top 20 liste over beste spill noensinne laget med 96 i metascore. Da må man isåfall ikke ta tiden det var utgitt som betrakning, som er urettferdig. 1 1
kilik Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) På forsiden: "Uoriginal og lite oppfinnsom" klikker inn på anmeldelsen: "Det beste James Bond-spillet som er laget"... Goldeneye 007 er en FPS-klassiker på linje med Half-Life og Quake her i gården. Jeg runda det for første gang for et år siden og koste meg veldig med det. Virkelig imponerende hva de fikk til for snart 30 år siden. Gamer har i skrivende stund den laveste scoren på Metacritic. Snitt på 88. 7 anmeldere har gitt full pott. Endret 18 timer siden av kilik 1 1 1
Sveern Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Gravde opp igjen denne brukeren for å kommentere at her må noen gå om scoren ikke endres til 007/10 3 3
VifteKopp Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden kilik skrev (9 minutter siden): Gamer har i skrivende stund den laveste scoren på Metacritic. Snitt på 88. 7 anmeldere har gitt full pott. Disse syv anmelderne må bli sagt opp. 2
Soles Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Virker som at MGM ga IO Interactive lov til å leke seg med noe nytt i bond universet, så gir de ut et bond spill bare i Hitman/Uncharted forkledning. På toppen av det hele, så har de jaggu klart å bakt inn 3rd-party DRM: Denuvo Anti-Tamper. smh MGM kan ta seg en bolle, som stoppet prosjektet GoldenEye 25 tilbake i 2020. Endret 17 timer siden av Soles
TST Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 1 hour ago, Nimrad said: Litt vanskelig å få tak på hva som trakk ned til 7-ern. En anmelder starter ikke på 10 og beveger seg nedover. Kan snu på det: Spillet hadde ikke det lille ekstra som må til for klatre høyere enn 7. Her er det relevant å gjenta hvordan Gamer.no bruker hele skalaen. 52 minutes ago, Baljepiraten said: Det kan umulig være det beste James Bond-spillet som noen gang er laget når det får 7 av 10. Goldeneye var definerende for en hel generasjon Anmelder skriver at han ikke er enig i at GoldenEye er det beste. 2
vampyrica Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Helt kurant anmeldelse, føler de viktige elementene ble tatt med og 7 er bra for et spill. En kan ikke sammenligne score på film/spill 20-30 år tilbake, da må vi skape en ny skale fra 1-200/1-20/1-12 etc for det er helt normalt nyere ting som blir laget, karakterer blir gitt utifra tiden vi lever i. Burde ikke være vanskelig å forstå men… Helt greit noen liker et 30 år gammelt spill bedre, men rimelig sikker på dette er bedre samt jeg vil gi det lavere score selv enn GE 30 år tilbake, helt normalt, så ser ingen grunn for at anmelder har gjort noe galt. Anmelder har nå min støtte her 1 1
Kombucha Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Soles skrev: Virker som at MGM ga IO Interactive lov til å leke seg med noe nytt i bond universet, så gir de ut et bond spill bare i Hitman/Uncharted forkledning. På toppen av det hele, så har de jaggu klart å bakt inn 3rd-party DRM: Denuvo Anti-Tamper. smh MGM kan ta seg en bolle, som stoppet prosjektet GoldenEye 25 tilbake i 2020. Har også sittet med en sterk Uncharted 4-vibbe etter å ha tittet på spilltraileren. Fikk faktisk lyst til å kjøre Uncharted på nytt... 007-Traileren har ellers dempet forventingene mine: hverken spillteknisk, visuelt eller på noe annet sett ble jeg tiltrukket av traileren. Mens det stadig refererte klassiske Golden eye-spillet har vært en nytenkende bauta fra 90-tallene, kunne jeg knapt se noen grad av innovasjon i denne nye "installasjonen". ..... Hele denne evinnelige refereringen til Golden eye-spillet begynner å fremstå som et eneste rødt flagg hvor markedsfolka prøver å hype det nye gjennom en stadig tilbakeblikk på det historiske. Vi får håpe jeg tar feil.
Kjøleskap Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden >Det beste James Bond-spillet som er laget >7/10 Står det så dårlig til altså? 1 1
Nimrad Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden TST skrev (2 timer siden): En anmelder starter ikke på 10 og beveger seg nedover. Kan snu på det: Spillet hadde ikke det lille ekstra som må til for klatre høyere enn 7. Her er det relevant å gjenta hvordan Gamer.no bruker hele skalaen. Basert på teksten så virket det sånn. Jeg har jo ikke spilt spillet, men jeg ble veldig overrasket over karakteren etter jeg leste anmeldelsen. Jeg trodde den lå an til 9 det er riktignok en del subjektivitet i bildet, men det er 2 stk av 47 på metacritic som har gitt lavere enn 8 1 1
Duriello Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden TST skrev (2 timer siden): Anmelder skriver at han ikke er enig i at GoldenEye er det beste. Blasfemi!
Queen Moja Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Baljepiraten skrev: Det kan umulig være det beste James Bond-spillet som noen gang er laget når det får 7 av 10. Goldeneye var definerende for en hel generasjon da det kom for 30 år siden og selve grunnen til at mange kjøpte en N64. Å spille det som tenåring på nittitallet var rett og slett revolusjonerende på nittitallet og det var et soleklart 10 av 10-spill på den tiden. Spillet har nå stort sett motatt 9/10 alle andre steder om du sjekker Reddit tråden for omtaler.. Så vet ikke helt hva Gamer har i pipa som trakk det ned til 7 😅
Queen Moja Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Har 8/10 of 9/10 fra en hel haug andre reviewere, hva dro det så lavt som 7?
TST Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 2 minutes ago, Queen Moja said: Spillet har nå stort sett motatt 9/10 alle andre steder om du sjekker Reddit tråden for omtaler.. Så vet ikke helt hva Gamer har i pipa som trakk det ned til 7 😅 Tre norske spillanmeldelser gav det 8 eller lavere. Er forresten poenget ditt at alle anmeldere verden over skal enes før publisering, eller noe annet? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå