TST Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 30 minutes ago, Nimrad said: det er 2 stk av 47 på metacritic som har gitt lavere enn 8 Vent litt, regnes ikke 7 av 10 som positiv anmeldelse? 1
Espressivo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg synes gamere burde bli flinkere til å tolerere at anmeldelser er subjektive. Du burde heller finne indre fred i at du har din egen mening om et produkt. Hva du selv synes, burde være det eneste som teller for deg 2 1
vampyrica Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden 1 hour ago, TST said: Tre norske spillanmeldelser gav det 8 eller lavere. Er forresten poenget ditt at alle anmeldere verden over skal enes før publisering, eller noe annet? 7 er en god karakter, vet ikke helt hvordan matematikken har blitt rundt i verden, mange spill jeg anmelder selv som ender med 6, men er elementer som trekker det ned. Et par utgivere har forbehold om en viss score før man engang tester spillet for å teste spill videre så skepsis er høyere med unison høy score foruten virkelige store spill. Jeg tenker det virker som folk må ha hatt utrolige kjedelig spillopplevelser når CE33 blir framstilt som beste noensinne mange har spilt og en 10 fra ulike steder, men det er jo min subjektive vurdering som helhet av spillet. Om folk går etter metacritic og kun følger massen med 8+ er det et hav av spill som ville endt blant favorittspill som en misser, men folk i den store tidsklemmen noe mer forståelig.
Nimrad Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden (endret) TST skrev (1 time siden): Vent litt, regnes ikke 7 av 10 som positiv anmeldelse? På metacritic? Nei, den er «mixed». Sånn er skalaen blitt. Eller kvaliteten på spill, om du vil. Skalaen er videre på filmer. 80-100 positiv 50-79 mixed 0-50 negativ Endret 18 minutter siden av Nimrad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå