Spillredaksjonen Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Firefly kommer tilbake som animert serie 24 år etter at serien ble kansellert av Fox, har Disney godkjent å starte opp igjen. Les hele saken på Gamer.no» 1 2 1
Randalf the Black Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Visst faen skal det ses på hvis dette kommer selv om det ikke kommer tilbake i samme format.. Digget Firefly, helt krise at det bare fikk en sesong. 5 1
ili Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars (endret) Lurt å gjøre det til en animasjon også. Stemmene deres er nok ganske like som før, selv om de er blitt 24 år eldre. Håper bare de får frem de ulike karakteristiske egenskapene til de forskjellige. Endret 16. mars av ili 2
Mumitrollet1337 Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Når Di$$$$ney tar over så kan jo ingen ting gå galt… 1
vortex Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars 1 hour ago, Mumitrollet1337 said: Når Di$$$$ney tar over så kan jo ingen ting gå galt… La Disney være i fred! Det gjør ikke annet en godt for menneskeheten /s
The Very End Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars 1 hour ago, Mumitrollet1337 said: Når Di$$$$ney tar over så kan jo ingen ting gå galt… 20 minutes ago, vortex said: La Disney være i fred! Det gjør ikke annet en godt for menneskeheten /s Så se på noe annet da dere krenka snøfnugg. 2 2
Joelsp3anuts Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Kuuult! Har ønsket meg mer Firefly lenge! Artig at det blir animert også. 2
vortex Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars 3 hours ago, The Very End said: Så se på noe annet da dere krenka snøfnugg. hehe
Fnix Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Kjipt at det blir animert, men firefly var et gullkorn i sin tid!
Duriello Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars ili skrev (10 timer siden): selv om de er blitt 24 år eldre. Spiller liten rolle for min del, Jewel Staite er fortsatt heit. 😃🤤
Zeph Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Nokon som har sett Firefly for første gang i nyare tid? Er det verdt å sjå i dag om du ikkje har sett det før?
The Avatar Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Som Firefly fan så er eg forsiktig optimistisk, og det skal litt meir til enn berre det å tilknytte seg dei opprinnelege stemmene for at prosjektet skal lykkes. Mykje av det som var bra med Firefly var rett og slett stemninga med ein god blanding av nesten alle sjangere der ein klart å blande inn humor også i dei skumle og triste delane. Firefly hadde også forholdsvis imponerande spesialeffekter for å være ein TV serie. Eg er klar over at Joss Whedon er litt kontroversiell, men samtidig så er det heilt klart hans forteneste at Firefly klarte å blande disse sjangerene. Joss Whedon er god på vittige dialoger og god historiefortelling. Eg er derfor litt skeptisk når han ikkje er med på laget, kanskje særleg no når det nettopp vart annonsert at Buffy rebooten med mange av dei opprinnelege skodespelarane (utan Joss Whedon) no vart skrota. Kva studio som står bak produksjonen og det alt no haglar med påstandar om at serien blir "woke" tek eg med knusande ro. Eg er ikkje super-happy for at serien blir animert, men basert på konseptet så er det for meg positivt at dei ser ut til å ta sikte på ein litt meir realistisk animasjonsstil. Min personlege preferanse når serien fyrst skal animerast hadde likevel vært om serien kunne vært realistisk 3d animiert. Eg synes vanlege tegneseriefigurar blir litt flatt, og at dette spesielt går utover actionsekvensane som i tegnefilmstil enten blir undervelmande om ein køyrer realistisk stil, og urealistiske om ein benytter animasjonsformatet til det fulle. Balansen der på å få spennande action der du er bekymra for karakterane samtidig som at karakterane ikkje blir superheltar som overlever alt er vanskeleg å få til. Om eg skulle valgt frå øverste hylle så trur eg kanskje eg ville foretrukket ein reboot med nye skodespelarar, sjølv om eg er glad i den gamle gjengen så trur eg at ein reboot hadde hatt større publikumsappell og dermed større sjans for å få fleire sesongar. Ein animasjonserie blir mykje likt som dei Firefly tegneseriane som vart laga etter at serien, den vil i all hovudsak berre treffe gamle fans og når ein gjenoppliver ein 25 år gamal serie så er det litt viktig å få med ungdommen for å booste sjåartala. 1
The Avatar Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Zeph skrev (3 minutter siden): Nokon som har sett Firefly for første gang i nyare tid? Er det verdt å sjå i dag om du ikkje har sett det før? Ja serien er absolutt verdt å sjå. Får stadig vekk frista nye sjåarar til å sjå serien for fyrste gong. Serien er ypperleg å sjå på som par, sidan serien har litt for ein kvar smak. Veit om fleire fans som har introdusert Firefly til sin partner i nyare tid. Ein utilsikta fordel med at serien vart kanselert er at Firefly har blitt ein serie som er godt eigna til binge watching sidan det i praksis er ein miniserie som ikkje krever at at ein forplikter seg 14 sesongar av ein serie som ikkje blir god før i fjerde sesong. 1
likferd Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Animasjon er et ypperlig valg. Om det så blir bare halvparten av kvaliteten til Riots Arcane serie, og stemmeskuespill fra hele det originale castet, tror jeg dette blir kanon!
Vikingfinger Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars (endret) Arghh, trodde Firefly virkelig var tilbake. Endret 16. mars av Vikingfinger
Vikingfinger Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Fnix skrev (13 timer siden): Kjipt at det blir animert, men firefly var et gullkorn i sin tid! "Et gullkorn refererer i overført betydning til verdifulle, treffende, kloke eller morsomme ord og utsagn. Det brukes ofte om visdomsord, gode sitater, eller treffende bemerkninger (aforismer). Uttrykket kan også beskrive morsomme eller overraskende uttalelser fra barn, eller en perle av en replikk i en samtale." Just saying.
Feenyx Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Vikingfinger skrev: Fnix skrev (13 timer siden): Kjipt at det blir animert, men firefly var et gullkorn i sin tid! "Et gullkorn refererer i overført betydning til verdifulle, treffende, kloke eller morsomme ord og utsagn. Det brukes ofte om visdomsord, gode sitater, eller treffende bemerkninger (aforismer). Uttrykket kan også beskrive morsomme eller overraskende uttalelser fra barn, eller en perle av en replikk i en samtale." Just saying. Og serien har nok gullkorn til at hele greia blir gullkorn. Just sayin'. Vær litt kompis :)
Vikingfinger Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Feenyx skrev (1 time siden): Og serien har nok gullkorn til at hele greia blir gullkorn. Just sayin'. Vær litt kompis Ok da, er med på den 😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå