Gå til innhold

Big One American Classic Pizzaen er ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For 1 år siden. Var Pizzaen helt perfekt.

Så bestemte de seg for å legge til skinkepølser på den. Hvorfor? Pizzaen var jo allerede perfekt. Hvorfor ødelegge en classic pizza som dette?

Dette var hvordan den såg ut for 1 år siden

Produktdetaljer: Big One Pizza | Meny.no

Dette er hvordan den er i dag. Liksom.... Hvorfor? Hvorfor ødelegge den?

PIZZA BIG ONE AMERICAN CLASSIC 570G

Endret av GameWizard
  • GameWizard endret tittelen til Big One American Classic Pizzaen er ødelagt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt den nye etter de endret på den. Det frister ikke.

Heldigvis har de fått inn en BBQ Chicken i stedet.

Og dessverre har En skikkelig Hot! Pizza forsvunnet.

Pizzaverdenen gir, og pizzaverdenen tar.

Savner aller mest denne rakkeren:

6711.jpg.8d8bb38d63d17287942d48970c0f0baf.jpg

Skrevet

Så du foretrekker noe av det simpleste som er "pizzakjøtt" over sammensatte stykker av kjøtt (bare litt kjipt)?

Kjøp heller produkter fra en annen fabrikk, så få du noe som i det minste halvveis er mat.

Var det humoretaten som gjorde narr av "pizzakjøtt" i en av de nylige episodene?

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Eg mistenker at endringa er gjort fordi med "pizzakjøtt" så ligner pizzaen for mykje på den klassiske Grandiosaen.

Personleg så synes eg det ser meir appetittlig ut med skinke som er gjenkjennbart som skinkebitar.
Til tross for det så har eg litt sansen for den gamle originalen med pizzakjøtt også, for det er noko som er litt tiltalande for meg på at smakane er jamnt fordelt utover fyllet. Det som eg ikkje liker med mellom anna pepperonipizza er at dersom ein er litt sparsommeleg med pølsebitane så kan ein være nødt til å ete fleire munnfuller med berre brød, saus og ost før ein kjem til biten med kjøttbiten.

Støttar forresten at eg innomellom savnar dei utgåtte pizzaene som den på bildet av pizzen med pepperoni og oliven og "En skikkelig HOT! pizza", som hadde det fine ekstragrepet ved at det følgte med ein krydderpose slik at ein sjølv kunne justere kor sterk pizzaen var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...