Gå til innhold

Vinter OL 2026

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frohmage skrev (33 minutter siden):

Det blir jo meningsløst å gi bronse når tre utøvere er bedre.

glad ikke Norsk Tipping praktiserer slikt på LOTTO

det er tre vinnere med 7 riktige, ergo blir det ingen andre- og tredje premie denne uken. :p

Skrevet
Mr.M skrev (5 timer siden):

de kunne jo valgt å delt ut bronsemedalje også til tredjebeste tid (i det omtalte tilfelle), men kan vel i teorien bli kaotisk med antall medaljer hvis mange utøvere mot formodning skulle ende på lik tid.

Det ville vært ulogisk, fjerde beste får fjerdeplass, sånn må det være. Ved delt tredje "forsvinner" fjerdeplassen.

Skrevet

Et nytt svakt OL av alpinistene totalt sett, spesielt herrene.

Fartslandslaget har ikke mye å vise til siden Kildes karriereødeleggende krasj, men i de tekniske disiplinene har Norge vært gode på herresiden så det var lov til å håpe. Men det gikk dessverre som forventet, omtrent. 

Skrevet (endret)

Denne lag konkurransen i hopp går så langt veldig dårlig for Norge. Kjedelig å se på. Langdrygt også. Hører de på TV skryter av konkurransen..men dette er kjedelig må jeg si..

Endret av obygda
Skrevet
19 minutes ago, obygda said:

Denne lag konkurransen i hopp går så langt veldig dårlig for Norge. Kjedelig å se på. Langdrygt også. Hører de på TV skryter av konkurransen..men dette er kjedelig må jeg si..

Det er bare 2 poeng ca opp til bronsje med 3 hopp igjen. Det er ikke dårlig.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Har sett et noen super-team konkurranser i verdenscupen. Var uvant i starten, men den har vokst på meg. 

Ligger på bronsjeplass nå, med en omgang (to hopp) igjen. 

Skrevet
Wheeljack skrev (5 minutter siden):

Har sett et noen super-team konkurranser i verdenscupen. Var uvant i starten, men den har vokst på meg. 

Ligger på bronsjeplass nå, med en omgang (to hopp) igjen. 

Vi får se..ingen av de norske har så langt fått til ett eneste godt opp når 4 hopp er gjort unna.

Men det er jo mulighet for medalje..men da må de jo levere litt bedre

Skrevet
obygda skrev (40 minutter siden):

Ja, syns dette var utrolig langt dratt ut. Sitter jo bare å glede seg til det er ferdig. 

Skrevet
Mr.Duklain skrev (Akkurat nå):

Ja, syns dette var utrolig langt dratt ut. Sitter jo bare å glede seg til det er ferdig. 

Ja..likte ikke denne konkurranse formen..

Skrevet

Dette superteam greiene er noe tull. Bare for at flere nasjoner skal ha mulighet til å delta, eventuelt nærmere toppen. Siden man ikke har med 4 fra hvert land, men 2. Er ikke noe lagkonkurranse lenger, nesten som et utvidet individueltrenn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...