Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Body dismorphic disorder / Evnukkmakeren

Boing_80

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne videoen handler om en norsk mann, Marius Gustavson som trolig hadde mange større pyskiske problemer enn det som kommer frem. Han mislikte/hatet en del av kroppen sin og ville bli kvitt kroppsdelene. Han startet i realiteten virkelighetens Red rooms. For dette er syke greier! Og enda sykere er det at det er publikum som er villig til å betale for å se slikt!!!!! Han skal angivelig tjent kr. 4 millioner. Og han fikk også 22 år fengsel.

https://www.nrk.no/dokumentar/den-norske-_evnukkmakeren_-marius-gustavson-snakker-fra-cella-1.17424821

«Evnukkmakeren» Marius Gustavson (47) soner livstid for det retten beskriver som groteske og livsfarlige handlinger. – Det vi skapte var jo bra og fint, sier han til NRK.

I flere år drev han en slags undergrunnsklinikk hjemme i leiligheten sin i London. Flere titalls menn fikk utført inngrep og ulike behandlinger. Både testikler og peniser har blitt fjernet. Det hele ble filmet og delt med 22.000 betalende abonnenter på nettstedet til nordmannen.

Kjenner noen av dere til saken og har noen tanker og meninger? Det er tydelig at vi ikke må til det mørke nettet for å finne slikt. Det skjer åpenlyst.

(Moderator: om denne videoen og tråden ikke faller innunder forumets regler så vil jeg gjerne at den slettes).

Endret av Boing_80
  • Boing_80 endret tittelen til Body dismorphic disorder / Evnukkmakeren
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sukk.. Du er en dårlig innflytelse @Boing_80. Du lurer meg til å lese meg opp på ting jeg egentlig IKKE vil vite! 🙄

Hadde hørt om saken, men aldri fått noe "dypdykk" i den. "Norsk mann siktet for kastrering i London" etterfulgt av ett Wtf liksom..

Tror jeg må slutte å gå inn på tråder du starter. 😃 "Artig" å få satt ett ansikt på mannen da, i det minste... 🫣

Endret av Duriello
Skrevet (endret)
Duriello skrev (1 time siden):

Sukk.. Du er en dårlig innflytelse @Boing_80. Du lurer meg til å lese meg opp på ting jeg egentlig IKKE vil vite! 🙄

Hadde hørt om saken, men aldri fått noe "dypdykk" i den. "Norsk mann siktet for kastrering i London" etterfulgt av ett Wtf liksom..

Tror jeg må slutte å gå inn på tråder du starter. 😃 "Artig" å få satt ett ansikt på mannen da, i det minste... 🫣

Er virkelig ikke meningen å opprette slike tråder, men grunnen er veldig enkel. Det er jo for tiden en mann som dominerer overskriftene verden over, nemlig Trump. Jeg har interessert meg mer og mer over de som har vært med å løfte han opp, og ikke minst den voldsforherligelsen vi så da Det hvite hus ble angrepet. Man kommer uomtvistelig ikke bort fra at den delen av tilhengerskaren hans som vi definerer som ytre høyre faktisk er en veldig skummel gruppe. Vi ser de i 4Chan, vi ser de på Reddit og de som ikke lenger er på "Surface web" har flyktet til "The dark web". Men det er denne volden, denne voldsforherligelsen som er så skummel. Innen gaming som du sikkert er kjent med, Gamergate er jo noe som er helt skrullete. Så er det "menn som hater kvinner og derfor enten banker de opp eller dreper dem". 

Jeg skal ikke si at alt skyldes Trump, men er det en person som har profittert på det politisk så er det han. Og når det gjelder videoen og artiklene jeg linket til, så er det så mange syke mennesker der ute som tenner på vold og tortur. Hjelpes! 

Det som også er trist er at vi har så mange mennesker som er misfornøyde med kroppene deres. Hvorfor skal vi rette kritikken? Reklamen? En kultur som fremelsker det perfekte? Elendige rollemodeller? Eller et psykiatrien som er underfinansiert?

Endret av Boing_80
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...