DukeNukem3d Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden (endret) Boing_80 skrev (11 minutter siden): Men skjulte nok til at de unnslipper moderatorene på dette forumet? For jeg sliter noen ganger med å skjønne hvordan de skiller seg ut fra moderatorene hos Nyhetsspeilet (mener selvsagt ikke alle moderatorene på dette forumet. De finnes de som er fair og reale). Wtf En av moderatorene her er vel nærmere SV/R/MDG? Jeg har hatt uenigheter med henne(?) flere ganger, men hun har alltid vært fair og god som moderator. Moderator teamet her inne er dyktige og profesjonelle. Jeg tror problemet du har er at du ønsker at meningsytringer du er uenig i skal slås ned på. Og det man kan jo velge, men jeg tror ikke de meningene som begynner bli ganske mainstream forsvinner likevel. J Endret 51 minutter siden av DukeNukem3d 2
Tussi Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden DukeNukem3d skrev (5 minutter siden): Wtf En av moderatorene her er vel nærmere SV/R/MDG? Jeg har hatt uenigheter med henne(?) flere ganger, men hun har alltid vært fair og god som moderator. Moderator teamet her inne er dyktige og profesjonelle. Jeg tror problemet du har er at du ønsker at meningsytringer du er uenig i skal slås ned på. Og det man kan jo velge, men jeg tror ikke de meningene som begynner bli ganske mainstream forsvinner likevel. J Enig, på KG ble man straffet for meninger, det blir man ikke her inne. Men meninger som er langt over kanten blir slettet, og da sitter jeg til degradering av mennesker pga religion/etnisitet. Så her ser det ut som det er meningskpntroll man vil ha. 2
Snikpellik Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden (endret) Boing_80 skrev (1 time siden): men holder seg til debattreglene slik at deres skitne tankegods blir gjemt bak fine ord Nja, utsagn som «Muslimene hater alle vestlige verdier» og «Det finnes INGEN fredelig sameksistens med en stor andel av muslimer» slik en bruker postet i denne tråden ganske så åpenbart er i strid med forumets retningslinjer om rasisme. Endret 41 minutter siden av Snikpellik 2 1
Mbappe09 Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden DukeNukem3d skrev (15 minutter siden): Wtf En av moderatorene her er vel nærmere SV/R/MDG? Jeg har hatt uenigheter med henne(?) flere ganger, men hun har alltid vært fair og god som moderator. Moderator teamet her inne er dyktige og profesjonelle. Jeg tror problemet du har er at du ønsker at meningsytringer du er uenig i skal slås ned på. Og det man kan jo velge, men jeg tror ikke de meningene som begynner bli ganske mainstream forsvinner likevel. J Vedkommende du svarer støtter eksplisitt Iran, Hizballa og Hamas. Jeg synes det blir litt falsk at han skal fremstå som en slags motvekt mot "rasistene". 3 2
Boing_80 Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden (endret) Snikpellik skrev (9 minutter siden): Nja, utsagn som «Muslimene hater alle vestlige verdier» og «Det finnes INGEN fredelig sameksistens med en stor andel av muslimer» slik en bruker postet i denne tråden ganske så åpenbart er i strid med forumets retningslinjer om rasisme. Flott at flere ser det så tydelig Man skulle tro at OP har møtt alle muslimer og kan derfor konkludere med at samtlige "hater alle vestlige verdier". Til den dag i dag har ikke Frp og Listhaug klart å definere norske verdier. Vestlige verdier blir jo enda mer komplisert for de å forklare. OP generaliserer så det ljomer etter. Virker også lite kildekritisk. Endret 30 minutter siden av Boing_80 2
KarvaBlad Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden (endret) Høyre vil tredoble pengestøtten til syrere som flytter hjem. Hvordan er dette forenelig med at innvandrere fra ikke-vestlige land liksom skal være en ressurs og berikelse? Høyre ønsker nå å gi hver syrer 50K for å reise hjem. "Det vil være en økonomisk oppeside for Norge", sier Tage Pettersen. Er ikke dette en innrømmelse av at syrere (og andre ikke-vestlige) er en netto byrde for AS Norge? Og dette er ikke bare Høyre-politikk. I dag gir regjeringen en støtte på 17.500 kroner til hjemreisen. Endret 31 minutter siden av KarvaBlad 1 1
Drunkenvalley Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden 3 minutes ago, KarvaBlad said: Høyre vil tredoble pengestøtten til syrere som flytter hjem. Hvordan er dette forenelig med at innvandrere fra ikke-vestlige land liksom skal være en ressurs og berikelse? Høyre ønsker nå å gi hver syrer 50K for å reise hjem. "Det vil være en økonomisk oppeside for Norge", sier Tage Pettersen. Er ikke dette en innrømmelse av at syrere (og andre ikke-vestlige) er en netto byrde for AS Norge? Og dette er ikke bare Høyre-politikk. I dag gir regjeringen en støtte på 17.500 kroner til hjemreisen. 🤔 Er du ein økonomisk oppside for Norge? Dine venner? Familien din? Trur mange bør sjå i speilet og finne ein fasit der først før ein byrje angripe andres verdi. 1
Tussi Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden KarvaBlad skrev (6 minutter siden): Høyre vil tredoble pengestøtten til syrere som flytter hjem. Hvordan er dette forenelig med at innvandrere fra ikke-vestlige land liksom skal være en ressurs og berikelse? Høyre ønsker nå å gi hver syrer 50K for å reise hjem. "Det vil være en økonomisk oppeside for Norge", sier Tage Pettersen. Er ikke dette en innrømmelse av at syrere (og andre ikke-vestlige) er en netto byrde for AS Norge? Og dette er ikke bare Høyre-politikk. I dag gir regjeringen en støtte på 17.500 kroner til hjemreisen. Jeg synes det er greit å gi folk penger til å starte på nytt, men jeg er ikke enig i at grunnlaget for asyl skal være en netto gevinst, tvert imot faktisk mener jeg vi bør ta imot flere vanskeligstilte som vil koste penger, av humanitet Arbeidsinnvandrere, der bør man kunne stille krav om økonomisk nytte 1
DukeNukem3d Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Tussi skrev (22 minutter siden): Enig, på KG ble man straffet for meninger, det blir man ikke her inne. Men meninger som er langt over kanten blir slettet, og da sitter jeg til degradering av mennesker pga religion/etnisitet. Så her ser det ut som det er meningskpntroll man vil ha. Ja, er fin moderering her inne. Jeg prøvde meg en periode på Diskutopia, men det var verste modereringen jeg har sett. Har bare såvidt vært innom KG, men møtte ikke på noe problemer der. Hadde kanskje tilfeldigvis de rette meningene de dagene da
DukeNukem3d Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden (endret) Mbappe09 skrev (16 minutter siden): Vedkommende du svarer støtter eksplisitt Iran, Hizballa og Hamas. Jeg synes det blir litt falsk at han skal fremstå som en slags motvekt mot "rasistene". Jeg vet, det er litt ironisk å sutre over at andres ytterliggående standpunkt får stå når man selv har noen gansked så radikale meninger ja... xD Endret 20 minutter siden av DukeNukem3d 1
Tussi Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden (endret) DukeNukem3d skrev (10 minutter siden): Jeg vet, det er litt ironisk å sutre over at andres ytterliggående standpunkt får stå når man selv har noen gansked så radikale meninger ja... xD Han vil ikke svare meg engang, siden jeg er kristenkonservativ trolig, og det er greit nok, men jeg synes det å støtte terrorgrupper er verre enn å være religiøs. Jeg forsøker ikke å kneble mine meningsmotstandere ihvertfall. Rasistisk oppgulp rapporterer jeg dog Endret 9 minutter siden av Tussi
Tronhjem Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden (endret) I denne tråden ser vi den sanne hæslige og foraktelige siden til ytrehøyre som på basis av en pervers sosiodarwinistisk begrunnet ideologi som opphøyer "Den Vestlige Kulturen" og "oss med ekte vestlig etnisk bakgrunn" som så mye mer edle og verdifulle enn de uverdige fra andre steder og kulturer på jorda at vi må ikke bare stanse innvandringen av flere uverdige, vi må også rette opp i tidligere begått snillisme og etnisk rense Europa for de uverdige innvandrerne som har kommet til Europa og bosatt seg og blitt integrert i våre samfunn. Det er farlig for oss Verdige at uverdige får lov å bli borgere av våre samfunn ifølge trådstarter som vi ha seg frabedt å bli kalt rasist selv om han/hun hevder de uverdiges påvirkning vil ødelegge Vestens edle kultur, noe som er så ille ifølge trådstarter at det berettiger å omdanne våre samfunn til brutale politistater som utløser tragedier og overgrep mot utallige enkeltindivider som følger med en dypgripende etnisk rensing av mennesker som har bodd her i generasjoner. Men det gjør ingenting så lenge vi bare bruker nytalen reemigrasjon - det høres da ikke såååå ille ut, gjør det vel? Endret 4 minutter siden av Tronhjem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå