Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 12:44 Skrevet tirsdag kl 12:44 Far Cry blir TV-serie Fra skaperen av Fargo og Alien: Earth. Les hele saken på Gamer.no»
Indifference Skrevet tirsdag kl 12:59 Skrevet tirsdag kl 12:59 Om de skal basere noen av disse sesongene helt eller delvis på spillene, håper jeg til det lengste de vil føre oss til Far Cry 2 og Africa. The Jackal-plotet er blitt sterkt undervurdert i mine øyne
BamseMums80 Skrevet tirsdag kl 13:25 Skrevet tirsdag kl 13:25 Kunne tenkt meg en serie basert på 4ern. 3ern også forsåvidt. Men om jeg må tippe så blir det 5ern med det kult opplegget.
bubba477 Skrevet tirsdag kl 16:14 Skrevet tirsdag kl 16:14 Auda. Fargo ble verre og verre for hver sesong og Alien Earth ble det merkeligste rotet jeg har sett på lenge.
Colin. Skrevet tirsdag kl 16:15 Skrevet tirsdag kl 16:15 5-ern er det beste spillet synes jeg av de jeg har spilt. Har ikke spilt 1 eller 2. 5-ern har uten tvil den beste og mest minnerike musikken. Så hadde vært gøy om det ble en tv-serie ifra 5-een. 🙂
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 16:23 Skrevet tirsdag kl 16:23 Far Cry 2 og var det beste, deretter 3. siden den gang har det bare gått nedover. 1
Indifference Skrevet tirsdag kl 17:43 Skrevet tirsdag kl 17:43 Krig og fred skrev (1 time siden): Far Cry 2 og var det beste, deretter 3. siden den gang har det bare gått nedover. Tiltredes 100% 👌 2
Kaldand Skrevet tirsdag kl 17:55 Skrevet tirsdag kl 17:55 (endret) Jeg håper virkelig Michael Mando blir med. Han gjorde Vaas til en av de beste spillskurkene noensinne, helt rå prestasjon. Og etter å ha sett ham som Nacho i Better Call Saul, er det ingen tvil om at han har skuespillertalentet som skal til for å løfte nok en tv serie. Endret tirsdag kl 17:56 av Kaldand
Gavekort Skrevet tirsdag kl 19:12 Skrevet tirsdag kl 19:12 Krig og fred skrev (2 timer siden): Far Cry 2 og var det beste, deretter 3. siden den gang har det bare gått nedover. Vil ikke kalle toeren det beste. De gjorde ganske mange kontroversielle valg, ikke ulike de som man så i GTA IV. Det er litt som om Iron Maiden skulle lansert et teknisk imponerende jazzalbum. Det kan være særdeles bra utført, men jeg kom ikke hit for å høre på jazz. 1 1
kremt Skrevet tirsdag kl 19:14 Skrevet tirsdag kl 19:14 Ekstremt plagsomt å lete etter malaria-tabletter hele tiden. Og gikk man gjennom et vegkryss spawnet tidligere drepte fiender igjen.
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 19:47 Skrevet tirsdag kl 19:47 30 minutes ago, Gavekort said: Vil ikke kalle toeren det beste. De gjorde ganske mange kontroversielle valg, ikke ulike de som man så i GTA IV. Det er litt som om Iron Maiden skulle lansert et teknisk imponerende jazzalbum. Det kan være særdeles bra utført, men jeg kom ikke hit for å høre på jazz. Ja, det er litt spesielt sammenlignet med resten. Men, jeg liker følelsen det gav. Og personlig likte jeg gta IV over V 1
joandreas Skrevet tirsdag kl 21:24 Skrevet tirsdag kl 21:24 (endret) Far cry 2 valgene på malaria og våpen var noe de gjorde for helheten. om det er noe man ser i feks tv serien chernobyl , breaking bad, better call saul eller the pitt. på at de faktisk bryr seg om småting. Endret tirsdag kl 21:30 av joandreas 2
PaladinNO Skrevet i går, 08:34 Skrevet i går, 08:34 Jeg finner det litt ironisk at ingen har snakket om Far Cry 1. Hvis det er fordi vi allerede har fått en Far Cry-film, så burde den ignoreres for jeg tror vi alle vet hvordan den filmen var (2008, laget av Uwe Boll). For de som ikke har sett filmen, ikke gjør det(!). Det finnes dårlige filmer, det finnes filmer som er dårlige at de er bra...og så har vi filmer som Far Cry - en av filmene som ikke burde eksistert. Det verste var at de første 15 minuttene var faktisk ganske bra, med en veldig bra horror setting. Men så gikk den i fritt fall etterpå, med de verste kostymene noensinne. Jeg ble påmint den filmen etter denne tråden: ...for Udo Kier var også med i Far Cry-filmen.
Vikingfinger Skrevet i går, 08:43 Skrevet i går, 08:43 (endret) Far Cry 2 var ikke bra i det hele tatt. Det beste spillet i serien er uten tvil Far Cry 3. Far Cry 1 kommer like under. Utrolig skummelt med monstrene. Håper serien blir bra Endret i går, 08:44 av Vikingfinger
kremt Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 3 hours ago, PaladinNO said: filmer som Far Cry - en av filmene som ikke burde eksistert Jeg syns ikke den var SÅ dårlig faktisk, betydelig bedre enn 2/10..... Klart ingen toppfilm eller noe. Problemet var vel ambisjonene rundt dette og ikke minst budsjettet og markedsføringen. Estimert budsjett på $30 mill og gross $700k sier vel litt om hvordan det gikk... Men kommer man over den på en eller annen side er det da en viss underholdsningsverdi i det.
Indifference Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vikingfinger skrev: Far Cry 2 var ikke bra i det hele tatt. Det beste spillet i serien er uten tvil Far Cry 3. Far Cry 1 kommer like under. Utrolig skummelt med monstrene. Håper serien blir bra Det er utrolig varierte preferanser ift til Far Cry-serien av hva jeg ser. De fleste er enige i at 3'rn troner høyt, og gjerne høyest. Jeg likestiller faktisk 2 og 3, som er veldig ulike spill, men jeg synes de bringer hver sine unike opplever på en veldig original måte. Fra 4 og etter er det i min mening mye copy-paste, og her har jeg nok en ganske upopulær mening for jeg liker faktisk Primal og nr 6 best etter 2 og 3 :p.
Sjørøver Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden PaladinNO skrev (23 timer siden): For de som ikke har sett filmen, ikke gjør det(!). Det finnes dårlige filmer, det finnes filmer som er dårlige at de er bra...og så har vi filmer som Far Cry - en av filmene som ikke burde eksistert. Det verste var at de første 15 minuttene var faktisk ganske bra, med en veldig bra horror setting. Men så gikk den i fritt fall etterpå, med de verste kostymene noensinne. Kanskje noen burde ta en for laget og rangere alle de elendige spill-filmene? @Øystein.F.
PaladinNO Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Sjørøver skrev (38 minutter siden): Kanskje noen burde ta en for laget og rangere alle de elendige spill-filmene? @Øystein.F. Oof, nesten så jeg vil føle synd på en som går igjennom noe slikt. Flere filmer som er basert på spill er ganske bra (garantert delte meninger), men flere er også veldig dårlige. Far Cry, som skulle basere seg på Far Cry 1, er en av dem. Men filmer som BloodRayne, Dungeon Siege: In The Name of The King, og tilgomed Doom (alle av Uwe Boll) syntes jeg var ganske bra. Kanskje fordi jeg ikke har noe forhold til spillene de basert på. Far Cry 1, derimot, hadde jeg et forhold til på den tiden - og jeg likte ikke at det spillet ble dratt igjennom sølen på den måten. Mine meninger om gode og dårlige filmadapsjoner (basert på denne Wiki-listen) Og jeg ante ikke at Uwe Boll stod for så mange av dem - ikke rart de aldri er blitt tatt opp igjen, når de fleste allerede er blitt så ødelagt. Spoiler Av gode spill-filmer for meg har vi: Sonic Super mario Bros Double Dragon Mortal Kombat Street Fighter Tomb Raider Resident Evil DOA: Dead or Alive Need for Speed Pokémon Detective Pikachu Hitman Rampage Max Payne Borderlands Av dårlige spill-filmer for meg har vi: Far Cry Uncharted Monster Hunter Warcraft Five Nights at Freddy's Minecraft Tekken Assassin's Creed Må se Postal, Prince of Persia: The Sands of Time og Silent Hill på nytt før jeg kan uttale meg om dem. Until Dawn, Werewolves Within, Alone in the Dark, House of the Dead og Dead Trigger har jeg ikke sett. Endret 3 timer siden av PaladinNO
Filmvenn Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden On 11/26/2025 at 6:38 AM, martin1872 said: Kan UMULIG bli bra Har du i det hele tatt sett noen av seriene til Noah Hawley? Dette sa folk om alle hans serier. Enten det var Fargo basert på filmen fra Coen-brødrene, Legion basert på den mindre kjente mutanten/X-Men karakteren med samme navn, eller Alien-serien Alien: Earth som tross sine feilsider var overraskende bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå