aa00 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hei. Jeg har oppkjøring om ca 2 måneder men jeg har ingen å kjøre med hjemme. Jeg er nervøs for oppkjøring på vinterføre og også tanken på å stryke. Jeg skal ha oppkjøring i Drøbak dersom det er relevant. Noen som har tips? Jeg er generelt en person som overtenker mye så hvis dere kunne ta dere litt tid til å gi tips og råd hadde jeg blitt veldig glad og veldig takknemlig. Jeg hadde også satt pris på en (litt detaljert) forklaring av hvilken oppkjøringsrute og sikkerhetsspørsmål du fikk. Tusen takk på forhånd!
Kakkelfant Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvorfor i alle dager har du valgt å kjøre opp om vinteren?
nVIDIAsucks Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Spiller det noen rolle når på året det er da? Selv hadde jeg oppkjøring i februar måned med underkjølt regn. Tar du det pent, gjør ting riktig og viser at du er klar så går det helt fint. Selv om oppkjøringen har utgangspunkt i trafikkstasjonen i Drøbak foregår ikke all kjøringen der. Du kan forvente å være innom både Nesodden, Ås, og Vestby også, avhengig av hvilken rute du får.
aa00 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Kakkelfant skrev (24 minutter siden): Hvorfor i alle dager har du valgt å kjøre opp om vinteren? Lange køer, måte ta første ledige time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå