sdf123 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Noen som har erfaring med bilen? Og kan dele litt? Fin kampanjepris til en overgang til elbil tenker jeg. Rekkevidde vil ikke være noe utfordring, og vi bor langs kysten i sør, og ikke behov for awd. Familiebil uten små barn.
Duriello Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) sdf123 skrev (25 minutter siden): Noen som har erfaring med bilen? Og kan dele litt? Fin kampanjepris til en overgang til elbil tenker jeg. Rekkevidde vil ikke være noe utfordring, og vi bor langs kysten i sør, og ikke behov for awd. Familiebil uten små barn. Det eneste jeg husker fra prøvekjøring av g6 awd (jada, ikke rwd) er at setene var meget gode. God på komfort. Merk at min prøvekjøring var for en god tid tilbake, skal se om jeg finner min kommentar fra den gang å lime inn her. Har du sjekket G6 gruppa på facebook? 👍 Edit* Testet i januar i år, var stort sett komfort den fikk skryt for. Jeg tok meg ikke tid til å knote mye med software. Og testet ikke lading. Forbruk lå ganske spot on på det som er annonsert. 👍 Endret 10 timer siden av Duriello
sdf123 Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Takk! Ja, så den G6 gruppen, kan forhøre meg litt der og👍 Det virker bare som en veldig god pris kontra det andre man får nå👍 (om man som meg ikke tenker så mye på merke/utseende, men setter pris høyest)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå