Duriello Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden :utakt skrev (8 minutter siden): Den buketten som stilte på "Debatten" i dag er mer eller mindre fullt bingobrett med personer som irriterer meg. Hvem av dem?
Cyrio Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Klimaaktivister (av typen raddis) Folk som kjemper for strengere lover og mer overvåkning av ren symbolikk Folk som ikke ser utfordringen med dagens skattenivåer fordi de selv allerede har nedbetalt både bil, hus, hytte og båt som ble kjøpt til en brøkdel av dagens pris. Folk som nekter å se mønstre i hvem som utfører kriminalitet, og hvorfor de utfører den. Hvem enn det var som gjorde at vi nå betaler konsekvent over 20kr/l på bensinstasjonen I rekkefølge fra mest irriterende til bittelitt mindre irriterende Se det, tipper jeg har fått med meg de fleste der. 1 1
DukeNukem3d Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Disse nye "influenserne", spesielt når de begynner med politikk. Og spesielt når de da skal bruke sin store følgerbase til å kansellere de som har meninger de ikke er enige i. Heldigvis har Ingrid Olina Hovland nektet å "legge seg flat" eller å trekke seg. Hun kom bare med meninger, ikke meninger jeg heller er spesielt enig i. Men at hun skulle trekke seg pga det er bare tull. Disse nye moderne influenserdamene må lære seg å tåle at andre kan ha andre meninger enn dem. Anine blir godt satt på plass her av Gaulin i Nettavisen: Ingrid Olina Hovland, Anine Olsen | Anine Olsen leder en farlig jakt på meninger 1 2
:utakt Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Duriello skrev (8 timer siden): Hvem av dem? Take your pick? Imponerende å samle så mange på en gang! 1
Morromann Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folk som stemmer politiske partier fordi de er forelsket i lederne deres eller frontfigurer. 1
ronron25 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Herr Skyvedør som bestemmer seg for å lukke seg i det jeg er i ferd med å gå gjennom døra. Da føles det som om man blir banka opp av Herr Skyvedør. Da er det ikke fritt for at jeg får lyst til å slå tilbake. Det er irriterende!! 😟 Endret 58 minutter siden av ronron25 1
leticia Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden (endret) DukeNukem3d skrev (8 timer siden): Disse nye "influenserne", spesielt når de begynner med politikk. Og spesielt når de da skal bruke sin store følgerbase til å kansellere de som har meninger de ikke er enige i. Heldigvis har Ingrid Olina Hovland nektet å "legge seg flat" eller å trekke seg. Hun kom bare med meninger, ikke meninger jeg heller er spesielt enig i. Men at hun skulle trekke seg pga det er bare tull. Disse nye moderne influenserdamene må lære seg å tåle at andre kan ha andre meninger enn dem. Anine blir godt satt på plass her av Gaulin i Nettavisen: Ingrid Olina Hovland, Anine Olsen | Anine Olsen leder en farlig jakt på meninger På en måte er det greit at meninger man finner i KRF kommer frem i lyset. Denne artikkelen er treffende i så måte. Utdrag: Ungdomspartileder Ingrid Olina Hovland skal ha takk for å minne om det. At KrF av prinsipp er imot kvinners rett til abort. Selv om det innebærer å mene at voldtatte eller incest-utsatte kvinner og jenter bør gjennomføre påfølgende graviditeter. Selv om det er gammeltestamentlig og menneskefiendtlig. Selv om det er uakseptabelt. Selv om det er kvinnefiendtlig. Selv om det er å mene at kvinner som er utsatt for overgrep skal måtte gå gjennom enda et. Selv om det er grusomt. Bare si det rett ut, dere i partiledelsen også! https://www.abcnyheter.no/stemmer/krf-viser-sitt-sanne-ansikt/1269212 KRF har flere ganger kommet med grunnlovsforslag om å beskytte liv fra unnfangelse til livets naturlige slutt. https://www.vl.no/nyheter/slik-ble-krf-isolert-i-stortingsoppgjor-om-ufodt-liv/304391 https://www.vl.no/nyheter/kald-skulder-fra-hele-stortinget-vraker-krfs-grunnlovsforslag-om-vern-av-liv/331699 Legger ved 2 artikler bare for å vise at KRF har prøvd seg på dette flere ganger... Slike folk som syns det er en god ide å blande kvinnefiendtlig religion med politikk irriterer meg. Folk som ønsker å styre samfunnet etter en voldelig flere tusen år gammel bok... Jeg skjønner folk blir sinte og sjokkerte av uttalelsene fra frøken Hovland, men spesielt overrasket av at dette kommer fra noen i KRF, og at KRFs leder ikke har gått ut og tatt avstand fra uttalelsene bør man kanskje ikke være, jeg er det ihvertfall ikke. Når man i KRF offisielt sier at man ønsker seg tilbake til uke 12, så er dette egentlig bare et kompromiss. Grunnlovsforslaget viser KRF sin egentlige linje / holdning til abort. Ellers: Jeg er ikke noe fan av såkalte influensere selv, men hvem som helst kan starte en slik underskriftskampanje på underskrift.no , og med sosiale medier i dag, selv om man ikke har like mange følgere som en influenser, så sprer det seg kjapt når folk begynner å dele. For min del må hun veldig gjerne trekke seg, det samme kan hele KRF og konservativt også gjøre. Av den enkle grunn at jeg mener at religion hører til i folks privatliv for de som vil det, ikke noe man bør styre samfunnet etter. Vi har Norges lover, vi bør holde oss unna religiøse lover (uavhengig hvilken religion man snakker om). Endret 31 minutter siden av leticia skrivefeil 1
leticia Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Duriello skrev (9 timer siden): Hvem av dem? For min del, Selbekk, Choi (i den rekkefølgen). Digger herrene på andre siden da, Trædal og Marsdal (i den rekkefølgen). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå