Gjest 4d426...783 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Hvilke erfaringer har dere med å sjekke i det virkelige liv vs. å bruke datingapper? Jeg er litt der at jeg har lyst å prøve ta litt mer kontakt med damer i det virkelige liv, har kun gjort det et fåtall ganger, men stort sett alltid blitt godt mottatt. Det har da vært damer jeg har møtt f.eks. på gruppetimer på treningssenteret, og vi har pratet litt mellom timene. Tips for å tilnærme meg noen på en respektfull måte tas imot med glede, og måter å gi dem en naturlig utvei. Har jo litt lyst å kunne f.eks. gi nummeret til ho eine på butikken som smiler uhorvelig mye til meg, men uten at hun trenger å føle at hun blir "straffet" for å være hyggelig med meg om det viser seg at hun overhodet ikke er interessert. Anonymous poster hash: 4d426...783
BadCat Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Folk som er på jobb er en gråsone. Da er det allerede etablert en profesjonell relasjon. Vent til dere møtes i ei anna setting. Å prate med andre er mengdetrening som alt annet. Til slutt vil det skje uanstrengt.
leticia Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kommer litt an på hvordan du gjør det syns jeg. Jeg traff på samme fyren på overfarten mellom Sandefjord / Strømstad og Horten/Moss. Snakket ikke sammen, han bare "stirret" på meg. Noen måneder etterpå så fikk jeg melding på SMS fra fyren, han har tydeligvis tatt bilnummeret mitt for å finne ut hvem jeg var... 🫣 (Jeg var ikke interessert). La det skje naturlig, uten noe press. Har egentlig ikke noen gode tips, min opplevelse over her var et eksempel på hvordan man ikke bør gå frem. Ikke oppfør deg som en stalker, ta kontakt i situasjonen du befinner deg i. Jeg tror nok mange damer også er litt lei av appene, det er vanskelig å sortere ut... Uansett, lykke til 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå