Spillredaksjonen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Hvem har Norges største «backlog»? Hvis du sitter på store verdier av uspilte spill vil vi snakke med deg. Les hele saken på Gamer.no» 2
HOArse Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Kan vel starte med å si at det er feil av dere å kun bruke Steam som eksempel, da jeg har uforskammet mye urørte fysiske spill og digitale spill til PlayStation. Har litt på Steam/Nintendo/Xbox også men det snakker vi ikke om 😁 1
Sjulimann Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Uffda 😅 There are 126 unplayed games in Sjulimann's Pile of Shame. They've only played 48% of the games in their collection. Pile of shame value $1,268.96 1
...... Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Kult initativ, men synd det kun er Steam som gjelder. Mange, meg selv inkludert, har store hauger av urørte spill både fysisk og digitalt på andre platformer.
Skutor Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Steam Collection Value: $6628 Pile of Shame Value: $726 Ikke på langt nær så ille som jeg forventet. Litt skremmende å se at jeg har brukt over 60 laks på spill. men får trøste meg med at det er spredt over ganske mange år.
Zimon Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Dette stemmer ikke for min del, summen kanskje stemmer opp igjennom årene, men mange spill som er startet på, spilt igjennom, spilt flere ganger. Men kan nok bekrefte at backloggen på urørte spill er nok stor, noen har man kanskje installert, men så ble de aldri fyra opp. Noen som vet hva som kan være årsaken til hvorfor det ikke kommer mer rett verdier for min brukerid der? Steam Collection Value $13,997.86 Pile of Shame Value $13,997.86 There are 956 unplayed games in Zimon's Pile of Shame. They've only played 0% of the games in their collection. Også rart, steamfinder sier at det er 956 spill, men går jeg inn på profilen min på stem så sier den 987, men går jeg til library i steam og sjekker antall "games" så sier den 1030 stk. Endret 16 timer siden av Zimon
Quess Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden There are 1,046 unplayed games in Quess's Pile of Shame. They've only played 34% of the games in their collection. Pile of shame value $19,348.35 Åjsann..
Ragugo Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 1 hour ago, Zimon said: Noen som vet hva som kan være årsaken til hvorfor det ikke kommer mer rett verdier for min brukerid der? Du har ikke tilfeldigvis huket av for << Always keep my total playtime private even if users can see my game details. >> under privacy policy på steam profilen din? Steam Collection Value $29,948.37 There are 846 unplayed games in Pile of Shame. They've only played 63% of the games in their collection. Pile of shame value$9,655.06 Er ganske sikker på at ihvertfall 50% av de spillene som er "spilt" kun har vert for steam kortene.
Bjoolz Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Merk at disse tjeneste kan ikke se spill du spilte før mars 2009 siden det var da Steam begynte å telle disse. De tar også ikke hensyn til tilbudspris, kun fullpris.
Zeph Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Bjoolz skrev (22 minutter siden): Merk at disse tjeneste kan ikke se spill du spilte før mars 2009 siden det var da Steam begynte å telle disse. De tar også ikke hensyn til tilbudspris, kun fullpris. Skulle til å spørje om pris. Sidan den ikkje veit og brukar kva du faktisk betalte så blir den summen alltid feil og alt for høg.
Taznaman Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Opprettet bruker kun for dette! Steam backlogs er artige greier! Kanskje en steam deck eller en annen håndholdt sak ville hjulpet 😅 «There are 670 unplayed games in Taznaman's Pile of Shame. They've only played 36% of the games in their collection» Pile of shame value $9,806.14 Endret 9 timer siden av Taznaman
Amored Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Oioioioi. Her føler jeg meg kvalifisert as! Men vet ikke om jeg tør 😂
FrihetensRegn Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg får bare opp "You have no visible games in your collection." Men jeg vet at jeg har hundrevis av spill både på Steam og Epic som jeg aldri har rørt, mange av de gratis.
MomentousMomentum Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden ...... skrev: Kult initativ, men synd det kun er Steam som gjelder. Mange, meg selv inkludert, har store hauger av urørte spill både fysisk og digitalt på andre platformer. Det er en faktisk nettside for å finne dette på Steam. Det er, meg kjent, ikke en slik side for Xbox, Playstation Store, Nintendo, GOG, Epic, Ubisoft eller EA. Eller noen av de andre jeg ikke kommer på. 1
Duriello Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Siden fungerer ikke skikkelig for meg, men ca 4300$ ser jeg. 🤷
thomasenger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tror ikke siden virker helt som den skal. Står jeg har "no visible games" til tross for 984 spill og fullstendig offentlig profil. I følge SteamDB er det hvert fall 731 spill som aldri har vært spilt, og disse har en verdi på totalt 24 230 kr
Teddyoh Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tja kunne nå vært verre. 1,113 unplayed games Only played 41% of the games in their collection Steam collection value $28,829.57 Pile of shame Value $15,888.45 Gotta collect 'em all? Trodde forsåvidt jeg hadde spilt mindre enn 41% av det librariet, så er positivt overraska. 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå