Gå til innhold

Perfect Dark og Everwild kansellert etter nye Xbox-kutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my god!! 😲 Jeg hadde så gledet meg til nye Perfekt Dark 😑 I tillegg virket det nye eventyr spillet fra Rare så lovende ut 😢

Skrevet
bubba477 skrev (1 time siden):

Hvor er HALO, Gears og alle de andre store bautaene?

De har sluppet et Halo og Forza-spill denne generasjonen. Tipper det kommer et nytt innslag i begge seriene denne generasjonen.

Gears befinner seg i ingenmannsland. Gears 1 skal relanseres i ny versjon for andre gang. En ekstra spesiell spesialversjon.

For øvrig har Microsoft/Xbox brukt år på å lage spill som kanselleres. At Rare har brukt minimum 6 år (teaser i 2019) på Everwild bare for å kansellere spillet er tragikomisk.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg synes det så virkelig bra ut det de viste i fjor og sammen med Fable det jeg så mest fram til fra MS, men leser nå at gameplay-traileren var fake og at hele utviklingen var bare rot.

Trist med Everwild. Spørs hvor lenge Rare lever også tenker jeg.

Skrevet
bubba477 skrev (3 timer siden):

Det er rart hvor rotete MS er med spill. Hvor er HALO, Gears og alle de andre store bautaene? Hva bruker de alle pengene på?

Kommer mer Halo nyheter senere i år.

Donkey Kong skrev (1 time siden):

De har sluppet et Halo og Forza-spill denne generasjonen. Tipper det kommer et nytt innslag i begge seriene denne generasjonen.

Forrige Halo var en katastrofe. De har heller ikke fått til online delen noe særlig, synes jeg. Alt lå til rette for at det skulle bli suksess. Kanskje Gamer kan følge det opp?

Skrevet

Så bra de brukte type 400 millarder norske kroner på å kjøpe Bethesda. Samt mange millarder til på Activision-Blizzard.

Hadde ekte mennesker oppført seg så uansvarlig med penger ville de ha havna på gata uten en krone. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Jeg synes dette er helt topp, det trengs å ristes skikkelig i spillindustrien. Så kan vestlige utviklere spørre seg hvorfor det samme ikke skjer med asiatiske utviklere, ihvertfall i denne enorme graden.
  • Liker 3
Skrevet
2 minutes ago, Knøpp said:

Jeg synes dette er helt topp, det trengs å ristes skikkelig i spillindustrien. Så kan vestlige utviklere spørre seg hvorfor det samme ikke skjer med asiatiske utviklere, ihvertfall i denne enorme graden.

En liten kikk på protagonisten i artikkel foto er jo en god start hvis man sammenligner med de asiatiske. Noen skal jo betale for dette.

Skrevet
Donkey Kong skrev:
bubba477 skrev (1 time siden):

Hvor er HALO, Gears og alle de andre store bautaene?

Gears befinner seg i ingenmannsland. Gears 1 skal relanseres i ny versjon for andre gang. En ekstra spesiell spesialversjon.

For øvrig har Microsoft/Xbox brukt år på å lage spill som kanselleres. At Rare har brukt minimum 6 år (teaser i 2019) på Everwild bare for å kansellere spillet er tragikomisk.

Gears E-Day har jo blitt annonsert og er på vei. Så Gears er ikke i ingenmannsland på noen måte.
Skrevet
phraze skrev (13 minutter siden):

Gears E-Day har jo blitt annonsert og er på vei. Så Gears er ikke i ingenmannsland på noen måte.

Hadde gått meg hus forbi. Takk

Skrevet
phraze skrev (24 minutter siden):
Jojimbo skrev (1 time siden):

Åh nei! Så synd!

NOT!

9.000 mennesker går arbeidsledig og du "feirer"? Sjarmerende.

Det er mulig å være glad for at en industri får en korreksjon samtidig som en syne synd på individene, eller?

• Liker 1
Skrevet
Dette er utelukkende positivt. Av de 9000 ansatte var det nok mange som kun var i veien. HR, DEI og slikt støy. Håper Xbox nå rendyrker de ulike utviklerstudioene slik at de kan lage bedre spill på kortere tid. Clair Obscur (tiårets beste spill) beviste at store studioer ikke er mer enn det - store studioer. Blir ikke nødvendigvis bedre spill av den grunn.
  • Liker 1
Skrevet
Sånn går det når store selskaper bare kjøper opp og kjøper opp med lovnad om gull og grønne skoger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...