halnes1 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Noe alle burde ha med hverandre er kommunikasjon, uansett hvor hardt det er å snakke om så kommuniser med hverandre. Uten at har en eller flere samtaler om vanskelige ting som sex så kommer en ingen vei. Når jeg har sex så er det bedre for meg hvis hun har det vidunderlig. Jeg var ute for en stygg ulykke, fult opp med smertestillende og ikke kåt. Men etter en stund så våknet jeg opp med en enormt hardt objekt og samboeren min så dette men var for redd til å spørre om hun fikk lov. Jeg så det i hennes øyner, hopp på å kos deg. Jeg følte stort sett ingenting, men å se henne ha det godt tilfredsstilte meg. Etter det så bare kom hun krypende nesten hver moring. Men der er jo forskjeller på menn og kvinner så start å kommuniser. 2
leticia Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni disk skrev (5 timer siden): Jo, en del av motivasjonen hennes er å stille opp for partneren sin, men så ble det bra likevel (derfor hun er syngende og glad etterpå). Vi har begge hatt dårlige dager der vi har prøvd, så går det ikke. Er ikke verre enn det. Dette kan gå begge veier, hun kan spørre om eg kan bli klar snart, og eg kan møte med ett "uff..", men ingen anger etterpå. Enkelte ganger er det bare tungt å prioritere og sette i gang. Ingen av oss hadde giddet å faket på noe vis, ærlighet er mye mer morsomt. Eg hadde følt eg hadde såret partneren min om eg måtte faket noe i forholdet vårt, du er strengt tatt ikke ærlig og fortrolig nok til å bare si det som det er, og stole på at hun er sterk nok til å høre det. PS: Det er ikke alltid en faktisk er humør til noe som helst, det går også fint Du da, jeg tøyset bare / ville "trekke" litt i deg, fordi jeg syns kanskje (selv om vi er forsåvidt anonyme her) at å snakke om din kones orgasme er å dra samtalen litt langt. Jeg er enig med deg i at man skal være ærlige, og ikke fake. 2
disk Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 19 hours ago, leticia said: Du da, jeg tøyset bare / ville "trekke" litt i deg, fordi jeg syns kanskje (selv om vi er forsåvidt anonyme her) at å snakke om din kones orgasme er å dra samtalen litt langt. Jeg er enig med deg i at man skal være ærlige, og ikke fake. Aaah, eg leste igjen det eg skrev. Eg mente ikke at hun kommer kommer, eg mente hun kom til meg så vi kunne ha sex Eg spør om sex er en god ide, så kan hun si nei, så pleier hun å komme når hun har fått tenkt seg om. 2
Drunkenvalley Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Smaken er som baken som ein seie. Hugs å vaske godt før du finn ut korleis dei går i lag. 👀 2
leticia Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni disk skrev (1 time siden): Aaah, eg leste igjen det eg skrev. Eg mente ikke at hun kommer kommer, eg mente hun kom til meg så vi kunne ha sex Eg spør om sex er en god ide, så kan hun si nei, så pleier hun å komme når hun har fått tenkt seg om. Hehe, sånt kan skje (misforståelser) når vi har flere betydninger av samme ord 😄 1
MailMan13 Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) On 6/1/2025 at 9:24 PM, leticia said: Er du så sikker på det da 😉 "Vil ikke såre partneren Hele 52 prosent av de kvinnelige respondentene i undersøkelsen sier de har «faket» orgasme. Blant de nordiske landene utgjør norske kvinner den største andelen av de som ”faker” hver gang eller ofte. – Årsakene til at man ”faker” en orgasme er mange. Iblant fokuseres det på utseende i stedet for kroppslig nytelse. Mange ”faker” orgasme for at partneren skal føle seg flink eller fordi de ikke vil såre partneren, sier Christina Placht i RFSU." https://www.rfsu.com/no/over-halvparten-av-norske-kvinner-faker-orgasme/ Ja. Hvis kvinnen faktisk har kommet under vaginalt samlieie med samme partner før så er det åpenbart for ham. Lurer på om enkelte kvinner tror at kvinneleg orgasme er usynlig, eller mannlig kjønnsorgan er laget av ufølsom plast. Men det skjer faktisk veldig merkbare, ukontrballbare ting i underlivet til en kvinne som kommer. At man ikke blir 'avslørt' på direkten betyr ikke at han ikke skjønner det. Skal en kvinne 'lykkes' med faking over tid, så må hun være påpasselig med å aldri komme under penetrering, sånn at han forhåpentligvis ikke finner akkurat det kjennes ut. Endret 5. juni av MailMan13 1
rabler Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Enkelte ganger er det faktisk best å holde tankene sine for seg selv. Når man åpner munnen risikerer man jo å fjerne all tvil 😂 3
BadCat Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Nå er det fredag og da må jeg stille med vin og pliktsex. Nesten rart at hun vil til sengs med meg så tykk som jeg har blitt. 20:30 på sekundet 2 1
DetteErBareMinMening Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni BadCat skrev (På 6.6.2025 den 20.17): Nå er det fredag og da må jeg stille med vin og pliktsex. Nesten rart at hun vil til sengs med meg så tykk som jeg har blitt. 20:30 på sekundet Lykke til 😊 Har dere fast klokkeslett? Håper det gikk bra? Føler du deg brukt? 1
DetteErBareMinMening Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni knopflerbruce skrev (På 31.5.2025 den 22.29): Vel, du kan jo suge en kuk om du står for dette. Eller ta den i ræva. Er det så ekstremt problemaltisk å gjøre noe du ikke vil av og til? Gi og ta? (jeg håper du ser poenget) Hehe, du kan virkelig få sagt det...😊 Saken er jo at vi her snakker om hovedsakelig heterofile par. Å suge kuk er dermed ikke noe troverdig alternativ. Heller ikke å ta den i ræva. Det er neppe dette Sanna hadde i tankene med sitt utspill. Hun snakker om heterofile kvinner som bør sørge for mannen sin seksuelt selv om de ikke alltid har så lyst.
Duriello Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni DetteErBareMinMening skrev (10 minutter siden): Lykke til 😊 Har dere fast klokkeslett? Håper det gikk bra? Føler du deg brukt? Lurer jeg også på. Rop ut om du må ha trøst Bad. 👍
DetteErBareMinMening Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni (endret) Drunkenvalley skrev (På 31.5.2025 den 13.59): Det er viktig at eit forhold er på ein plass kor begge er interessert i å møte den andre her, men hvis sex-lysten mangler så mangler jo interessen på eine sida. Då er det eit problem i forholdet, men det er ikkje løyst med pliktsex. Det berre flytter frustrasjonen fra han til henne. Kanskje det er nettopp det som trengs noen ganger? At han får pult skikkelig og hun overtar litt av frustrasjonen...? Kanskje nettopp hva Sanna mente? Bare tenker litt høyt her... Endret 8. juni av DetteErBareMinMening
DetteErBareMinMening Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Å tenke på konge og fedreland kan man jo tildels forstå. Men at Otto Von Bismarck gjorde kvinner så sprengkåte var jeg ikke klar over. Otto von Bismarck (1815-1898), kansler avArkivfotografi252133981 | Shutterstock
knopflerbruce Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni DetteErBareMinMening skrev (1 time siden): Hehe, du kan virkelig få sagt det...😊 Saken er jo at vi her snakker om hovedsakelig heterofile par. Å suge kuk er dermed ikke noe troverdig alternativ. Heller ikke å ta den i ræva. Det er neppe dette Sanna hadde i tankene med sitt utspill. Hun snakker om heterofile kvinner som bør sørge for mannen sin seksuelt selv om de ikke alltid har så lyst. Utsagnet jeg svarte på var generelt formulert. Poenget som ble trukket frem gjelder like mye i den konteksten jeg dro frem som ellers. Det er ikke noe bedre for en heterofil person å ligge med en med det motsatte kjønn når man ikke vil, enn det er for en heterofil å ligge med en person av samme kjønn, hvor vi må anta at det er mangel på lyst. Og, det er nettopp DET som er essensen her - nemlig at man ikke kan tvinge seg til å bli turned on, slik Sanna preker. Legning er irrelevant. Det gjelder også menn. VIl vi ikke, så er det lite "Samantha Fox" kan gjøre fra eller til. It's a mood thing. Det er så inn i hampen patetisk at noen tror at seksualitet er så enkelt som at bare man tenker på noe, så blir man kåt. Det funker bare ikke sånn. 2
BadCat Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni 7 hours ago, DetteErBareMinMening said: Lykke til 😊 Har dere fast klokkeslett? Håper det gikk bra? Føler du deg brukt? Man føler seg ikke så sexy når man er tykk. Vin og sterkøl hjelper bare så mye.
DetteErBareMinMening Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni BadCat skrev (Akkurat nå): Man føler seg ikke så sexy når man er tykk. Vin og sterkøl hjelper bare så mye. Skjønner. Men hun gir seg ikke? Skal ha deg til sengs likevel?
DetteErBareMinMening Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni knopflerbruce skrev (5 timer siden): Utsagnet jeg svarte på var generelt formulert. Poenget som ble trukket frem gjelder like mye i den konteksten jeg dro frem som ellers. Det er ikke noe bedre for en heterofil person å ligge med en med det motsatte kjønn når man ikke vil, enn det er for en heterofil å ligge med en person av samme kjønn, hvor vi må anta at det er mangel på lyst. Og, det er nettopp DET som er essensen her - nemlig at man ikke kan tvinge seg til å bli turned on, slik Sanna preker. Legning er irrelevant. Det gjelder også menn. VIl vi ikke, så er det lite "Samantha Fox" kan gjøre fra eller til. It's a mood thing. Det er så inn i hampen patetisk at noen tror at seksualitet er så enkelt som at bare man tenker på noe, så blir man kåt. Det funker bare ikke sånn. Der må jeg si meg uenig. Det er gradsforskjell på å "ta en for laget" , å ihvertfall prøve å ha sex med dama selv om jeg ikke skulle ha lyst der og da....Sammenlignet med om jeg skulle pluttselig begynne å ha mannesex mot min vilje.... Det er ikke i samme divisjon engang. 2
herzeleid Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni DetteErBareMinMening skrev (13 minutter siden): Der må jeg si meg uenig. Det er gradsforskjell på å "ta en for laget" , å ihvertfall prøve å ha sex med dama selv om jeg ikke skulle ha lyst der og da....Sammenlignet med om jeg skulle pluttselig begynne å ha mannesex mot min vilje.... Det er ikke i samme divisjon engang. Ja akkurat dette at det uavhengig av tenning akkurat der og da er en enorm forskjell mellom å ha sex med noen en tenner på og noen en overhodet ikke tenner på virker så selvsagt at det er rart det må forklares.
qualbeen Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni DetteErBareMinMening skrev (9 timer siden): Hun snakker om heterofile kvinner som bør sørge for mannen sin seksuelt selv om de ikke alltid har så lyst. Jeg er ikke 100% enig i denne tolkningen. Jeg mener også Sanna snakker til heterofile par, og om en situasjon hvor kvinnen ikke har lyst på sex. Men jeg tolker det ikke til at hun «skal sørge for...» ovenfor mannen. Den ordlyden føler jeg har negativ klang. Slik jeg tolker Sanna, så vil hun at kvinnen skal kjempe for å få tilbake lysten. «Ta grep; gjør deg kåt!» Så må vi ikke glemme settingen dette ble skrevet; ovenfor et par som levde et godt parforhold, og de elsker hverandre. Men hvor hun sliter med lav sex-lyst (og mannen tydeligvis sliter med å trigge den). Jeg aner ikke hvordan det er å leve som kvinne, men dersom det finnes tankemønstre og handlinger som kan gjøres for å trigge/øke egen lyst, så tenker jeg det er fornuftig å ty til dette innimellom. Daglig? Nei. Man er ikke lenger nyforelsket og skal humpe rundt hele tiden. Men kanskje 3-6 ganger i måneden? Ville det vært så grusomt? Men budskapet er vrient. For vi snakker samtidig IKKE om å utføre plikt-sex. Det er tross alt en dårlig idé. Å ta grep ovenfor egen lyst og kåthet er altså nøkkelord her.
knopflerbruce Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni DetteErBareMinMening skrev (7 timer siden): Der må jeg si meg uenig. Det er gradsforskjell på å "ta en for laget" , å ihvertfall prøve å ha sex med dama selv om jeg ikke skulle ha lyst der og da....Sammenlignet med om jeg skulle pluttselig begynne å ha mannesex mot min vilje.... Det er ikke i samme divisjon engang. To sider av samme sak. I begge tilfeller er det en total turnoff når du må "tvinge deg" mot din mangel på lyst i utgangspunktet. Det er ingenting som er så avtennende som det der. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå