Maskinfører Skrevet 3. november Skrevet 3. november 4598midlertidig skrev (På 12.5.2025 den 17.18): Wow. Jeg er ikke interessert i å dø for noe som helst direktorat eller departement i Norge. Ikke faen om jeg er villig til å sende egne unger i krig, heller. Mine barn skal si på sesjon, jeg bruker narkotika, og har ikke tenkt å slutte med det. De skal ikke bli utnyttet av samfunnet. Jeg har ingen, absolutt ingen fellesskapsfølelse. De som har det, er sannsynligvis dumme. Helt enig med det etter at jeg fikk ødelagt familien på 1990 tallet skal ikke jeg i krig heller familien er samfunnets grunnsten 1
Kahuna Skrevet 3. november Skrevet 3. november obygda skrev (1 time siden): Høres ut som du hadde forsvart quisling under 2 verdenskrig. Jeg synes faktisk AP her oppfører seg litt som landsforrædere. Jeg vil heller si det slik at om de som løy under valgkampen ble sparket ut av stortinget så vil jeg mer enn gjerne forsvare landet. Nå er du bare dust. Quisling forsøkte statskupp, samarbeidet med okkupantene og deltok i jødeutryddelser. Ap har altså løyet om skattesatser for småkraft. Om du påstår at dette er sammenliknbart er det *du* som har et problem. Du bruker bare dette for å dekke over egen feighet. 6
obygda Skrevet 3. november Skrevet 3. november Kahuna skrev (Akkurat nå): Nå er du bare dust. Quisling forsøkte statskupp, samarbeidet med okkupantene og deltok i jødeutryddelser. Ap har altså løyet om skattesatser for småkraft. Om du påstår at dette er sammenliknbart er det *du* som har et problem. Du bruker bare dette for å dekke over egen feighet. Ap forsøkte jo i realiteten statskupp ved å dytte frem løgner for å stjele velgere. Det er jo i realiteten et moderne statskupp. De løy om ikke bare småkraft,men også gratis ferjer og sletting av studiegjeld. Dette ble aktivt dyttet frem i valgkampen som viktige grunner til å stemme på Ap. Er du helt blind? 1
Krig og fred Skrevet 3. november Skrevet 3. november 3 hours ago, obygda said: Om noen lyver - så ja - det er det verdt. Du lyver jo aldri. Fy faen så primitiv du er. 2
obygda Skrevet 3. november Skrevet 3. november Krig og fred skrev (4 minutter siden): Du lyver jo aldri. Fy faen så primitiv du er. Primitiv nei. Det er det løgnere som er. Jeg ønsker et samfunn der vi som borgere kan forholde oss til ærlige politikere. Ikke et samfunn ala Russland eller USA under Trump der løgn og bedrag og egen vinning setter agendaen. Det er jo denne galskapen vi er i ferd med å få importert til Norge nå gjennom disse løgnene som AP har begynt å benytte seg av. DET er primitivt det!!! 2
Hugo_Hardnuts Skrevet 5. november Skrevet 5. november 4598midlertidig skrev (På 12.5.2025 den 17.18): Wow. Jeg er ikke interessert i å dø for noe som helst direktorat eller departement i Norge. Ikke faen om jeg er villig til å sende egne unger i krig, heller. Mine barn skal si på sesjon, jeg bruker narkotika, og har ikke tenkt å slutte med det. De skal ikke bli utnyttet av samfunnet. Jeg har ingen, absolutt ingen fellesskapsfølelse. De som har det, er sannsynligvis dumme. Mmm, det å føle tilhørighet til noe er ganske grunnleggende for oss mennesker, så det er rimelig spesielt å tilegne den egenskapen å handle om dumskap. Jeg tenker at de som ikke har noen fellesskapsfølelse, trolig bærer med seg noen erfaringer med urett eller utenforskap. De færreste av oss har - heldigvis - slike erfaringer, men har heller vokst opp med en opplevelse av at det norske samfunnet generelt er trygt og rettferdig. Det er i hvert fall min erfaring, og også det som gjør at jeg ønsker å forsvare det dersom situasjonen tilsier det. Samfunnet vårt er langt fra perfekt nei, men nå har jeg sett noen deler av verden som klart viser at de fleste andre alternativer er langt verre. Og jeg tenker jo også at det er bedre at jeg og soldatene jeg tjenestegjør sammen med dør ved en frontlinje i Nord-Norge, enn at familien min skal risikere livet fordi frontlinja presses nært der de bor eller de ender opp under okkupasjon. Ser man på hva naboen vår i øst holder på med i områder de okkuperer, er det for min del enkelt å konkludere med at motstand er den eneste farbare veien, samme hvor forlokkende en pasifistisk tilnærming kan være ideologisk sett. Jeg vil også mye heller at jentene mine i fremtiden får en soldatutdanning som gjør de i stand til å forsvare seg, fremfor at de skal bli gjort til hjelpeløse ofre under en okkupasjon mot en stat som bruker vilkårlige drap, tortur og seksualisert vold systematisk. Men det blir deres valg. 2
Kahuna Skrevet 5. november Skrevet 5. november obygda skrev (På 3.11.2025 den 13.19): Ap forsøkte jo i realiteten statskupp Statskupp? Si meg, har du ikke tatt medisinen i dag? Det der kalles valgflesk og om et parti er for lettsindig med hva de har lovet blir de straffet neste valg. For øvrig, nå som jeg har brukt litt tid på å lese litt om saken så er jeg slett ikke sikker på om det kvalifiserer som løgn. Det virker heller som noen har forsøkt å ta en ny '36,9' mot Ap. Responsen fra bransjen er dessuten så åpenlyst samordnet at det lukter planlagt aksjon lang vei. En måned fra nå vil nok bransjen skåle i den dyreste champagne. 2
trn100 Skrevet 5. november Skrevet 5. november Fatninja skrev (På 3.5.2025 den 10.45): Jonas Gahr Støre gikk ut i media for litt siden og sa sånn ca: At han trodde norsk ungdom var villig til å dø for Norge. Hvem her er villig til å dø for fedrelandet eller sende egne barn for å dø for fedrelandet og hvorfor? Nå har jeg ike lest i gjennom alle postene her, men med den avataren er jeg selvsagt litt nysgjerring i hvilket fedreland du snakker om? 2
obygda Skrevet 5. november Skrevet 5. november Kahuna skrev (4 minutter siden): Statskupp? Si meg, har du ikke tatt medisinen i dag? Det der kalles valgflesk og om et parti er for lettsindig med hva de har lovet blir de straffet neste valg. For øvrig, nå som jeg har brukt litt tid på å lese litt om saken så er jeg slett ikke sikker på om det kvalifiserer som løgn. Det virker heller som noen har forsøkt å ta en ny '36,9' mot Ap. Responsen fra bransjen er dessuten så åpenlyst samordnet at det lukter planlagt aksjon lang vei. En måned fra nå vil nok bransjen skåle i den dyreste champagne. Småkraft saken var løgn fra Ap. Det er skriftlig bevis på dette. I likhet med lovnader om sletting av studiegjeld og gratis ferjer. https://www.smakraftforeninga.no/politikk/ap/?utm_source=sdrn%3Avg%3Aarticle%3A8qbqJw Når man lyver så det tyter ut av ørene på en slik Ap her har gjort og hvis formål er å stjele stemmer så er dette i praksis en ny for form statskupp de har arrangert. Dette kan vi sikkert få mer av å årene som kommer. Ser Jens løper ærend for USA også. AP består av løgnere dessverre. De selger gjerne sjelen sin for makt og mer penger.
Kahuna Skrevet 5. november Skrevet 5. november obygda skrev (1 minutt siden): i praksis en ny for form statskupp nei, bare nei. Du har virkelig ikke peil på hva du snakker om. 2
trn100 Skrevet 5. november Skrevet 5. november obygda skrev (1 minutt siden): Småkraft saken var løgn fra Ap. Det er skriftlig bevis på dette. I likhet med lovnader om sletting av studiegjeld og gratis ferjer. https://www.smakraftforeninga.no/politikk/ap/?utm_source=sdrn%3Avg%3Aarticle%3A8qbqJw Når man lyver så det tyter ut av ørene på en slik Ap her har gjort og hvis formål er å stjele stemmer så er dette i praksis en ny for form statskupp de har arrangert. Dette kan vi sikkert få mer av å årene som kommer. Ser Jens løper ærend for USA også. AP består av løgnere dessverre. De selger gjerne sjelen sin for makt og mer penger. Du må jo være den eneste i hele verden som tror at norske politikere snakker sant, uavhengig av parti? 😮 1
obygda Skrevet 5. november Skrevet 5. november Kahuna skrev (2 minutter siden): nei, bare nei. Du har virkelig ikke peil på hva du snakker om. Hva kaller du løgn hvis formål er å få flere stemmer da?
Duriello Skrevet 5. november Skrevet 5. november obygda skrev (1 minutt siden): Hva kaller du løgn hvis formål er å få flere stemmer da? Valgflesk. Alle gjør det. 2
obygda Skrevet 5. november Skrevet 5. november trn100 skrev (3 minutter siden): Du må jo være den eneste i hele verden som tror at norske politikere snakker sant, uavhengig av parti? 😮 Stor forskjell på valgflesk og løgn. I år har Ap løyet..de har gått langt vekk fra valgflesk 1
Kahuna Skrevet 5. november Skrevet 5. november obygda skrev (1 minutt siden): Stor forskjell på valgflesk og løgn. I år har Ap løyet..de har gått langt vekk fra valgflesk Og det er helt enorm forskjell fra 'løgn' til statskupp. 2
obygda Skrevet 5. november Skrevet 5. november (endret) Duriello skrev (4 minutter siden): Valgflesk. Alle gjør det. Når man har laget et budsjett som går stikk motsatt av hva man sier offentlig..og man er alene om å sette opp budsjettet.. Da blir det løgn om man først lager budsjettet med punkt A..og sier noe helt annet offentlig. Det er løgn de har bedrevet Endret 5. november av obygda
obygda Skrevet 5. november Skrevet 5. november Kahuna skrev (1 minutt siden): Og det er helt enorm forskjell fra 'løgn' til statskupp. Vel...jeg snakker om å bruke løgn som verktøy for å skaffe seg makt
trn100 Skrevet 5. november Skrevet 5. november obygda skrev (4 minutter siden): Stor forskjell på valgflesk og løgn. I år har Ap løyet..de har gått langt vekk fra valgflesk Jepp! Blir ikke like alvorlig som da FrP skulle kvitte seg Krekar på en helg og fjerne alle bomringene! 😉 3
obygda Skrevet 5. november Skrevet 5. november (endret) trn100 skrev (4 minutter siden): Jepp! Blir ikke like alvorlig som da FrP skulle kvitte seg Krekar på en helg og fjerne alle bomringene! 😉 Det FRP drev med var valgflesk. Ingen trodde de ville få til dette uansett. Men når man får konkrete spørsmål om noe..og svarer noe helt annet enn man nettopp har bestemt..da er det løgn.. Endret 5. november av obygda
Kahuna Skrevet 5. november Skrevet 5. november obygda skrev (2 minutter siden): Det FRP drev med var valgflesk. Ingen trodde de ville få til dette uansett. Men når man får konkrete spørsmål om noe..og svarer noe helt annet enn man nettopp har bestemt..da er det løgn.. Og det er faktisk helt lovlig å ljuge til velgerne sine, uansett om det er Ap eller Frp. Men jeg legger merke til at du tilgir Frp deres løgn siden 'alle skjønte at de ikke ville klare det'. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå