OC-Freak Skrevet 27. september Skrevet 27. september Gratulerer. Men kunne ikke hatt så mørk farge selv, med unntak av soverom. Jeg må ha det lysere. Prøvde mørkere en gang, og det gav følelsen av å være i en bunkers. 😵💫
Simen1 Skrevet 29. september Skrevet 29. september OC-Freak skrev (På 27.9.2025 den 21.49): Jeg må ha det lysere. Prøvde mørkere en gang, og det gav følelsen av å være i en bunkers. 😵💫 Jeg var med på dugnad om en hel leilighet som en kompis hadde kjøpt en gang i tida. Hele leiligheta var mørkegrønn og burgunder (ja, i Trøndelag) og ble malt hvit. Det var som å komme fra ei hule man hadde gått seg vill i og krype ut midt i en blomstereng på en sommerdag. En nydelig wow-følelse. Et par detaljer til: Den hadde tre-persienner og stua var bygget om til 3 små soverom så det var en klaustrofobisk opplevelse før vi rev de veggene igjen, kastet persiennene og reetablerte lys og luft.
Patek Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Gratulerer med nybygg, må være veldig gøy! Spørsmål; var det valgfritt å ha oppholdsrom i første etasje og soverom i andre etasje? I de fleste slike nye hus jeg har sett tror jeg som regel jeg har sett motsatt, jeg har tenkt det var mer logisk Men ble litt usikker nå på hva jeg hadde foretrukket selv.
Raspeball Skrevet torsdag kl 17:53 Skrevet torsdag kl 17:53 Der jeg bor nå er jeg i alle fall sjeleglad for at hovedsoverommet er i første etasje pga. varme om sommeren. Men, dette er et bygg fra 80-tallet, så det er kanskje noe helt annet med moderne bygg.
Salvesen. Skrevet torsdag kl 17:59 Forfatter Skrevet torsdag kl 17:59 Raspeball skrev (6 minutter siden): Der jeg bor nå er jeg i alle fall sjeleglad for at hovedsoverommet er i første etasje pga. varme om sommeren. Men, dette er et bygg fra 80-tallet, så det er kanskje noe helt annet med moderne bygg. Har heldigvis varmepumpe med god kjøling i begge etasjer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå